Zapytanie ofertowe o dostawę mebli do jadalni dla PZAZ2010-09-30 12:24:19
PZAZ.II.0718-6/10 Łęczna, dn. 30.09.2010r.
ZAPYTANIE OFERTOWE Na podstawie zarządzenia Nr 3/2008 z dn. 18 stycznia 2008r. i Nr 18/2010 z dnia 3 września 2010r. Kierownika PZAZ w Łęcznej w sprawie zasad i trybu postępowania przy udzielaniu zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14.000 euro i art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) art. 44 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2009r. Nr 157, poz. 1240 z późn. zm.) zwracam się z zapytaniem ofertowym o przedstawienie ceny sprzedaży, dostawy i montażu mebli biurowych dla PZAZ w Łęcznej. I. Zamawiający: Powiat Łęczyński - Powiatowy Zakład Aktywności Zawodowej ul. Krasnystawska 52, 21-010 Łęczna REGON: 060196692 NIP: 505-00-56-689 Tel/fax: (081) 752-29-20 e-mail: pzazleczna@wp.pl II. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Ilość i asortyment, wykonanie, dostawę i montaż mebli biurowych wg CPV: 39130000-2 została podana w załączniku Nr 1 – wykazie potrzebnego sprzętu. 2. Dowóz zakupionych mebli biurowych i montaż do siedziby Zamawiającego odbędzie się na koszt Wykonawcy. 3. Zamawiający odmówi przyjęcia dostarczonego przedmiotu zamówienia w przypadku jego złej jakości, niezgodnej z przedstawioną ofertą. 4. Wykonawca udzieli gwarancji na zestaw mebli biurowych na okres 3 lat. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany „ z nazwy’’ przez Zamawiającego w formularzu ofertowym ) pod warunkiem, że oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. 6. Zapłata za sprzedaż, dostawę i montaż mebli biurowych będzie dokonana bezgotówkowo przelewem bankowym na rachunek Wykonawcy w terminie nie krótszym niż 14 dni od dnia doręczenia faktury VAT wystawionej Zamawiającemu. III. Oznaczenie terminu wykonania zamówienia: Wymagany termin realizacji zamówienia: 21 dni od dnia podpisania umowy. IV. Sposób przygotowania oferty: Wykonawca powinien sporządzić ofertę, zgodnie z wykazem określonym w załączniku nr 1 VI. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie muszą dostarczyć wykonawcy: - formularz ofertowy ( załącznik nr 1), - zaakceptowany wzór umowy ( załącznik nr 2), - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na wartość nie niższą niż 50 000,00 PLN. VII. Zapytania o przedmiot zamówienia: Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela Pani Małgorzata Paprota, tel. (081) 752-29-20, e-mail: pzazleczna@wp.pl VIII. Miejsce i termin złożenia oferty: Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z napisem „oferta – zakup, dostawa i montaż mebli biurowych dla PZAZ w Łęcznej” do 13.10.2010r. do godz.1000 w Powiatowym Zakładzie Aktywności Zawodowej, 21-010 Łęczna, ul. Krasnystawska 52. Dyrektor PZAZ Załączniki: 1. Formularz ofertowy – zał. nr 1 2. Wzór umowy - zał. nr 2 Pliki |
Darmowy Program PIT dostarcza firma PITax.pl Łatwe podatki w ramach projektu „Wspieraj lokalnie” prowadzonego przez Instytut Wsparcia Organizacji Pozarządowych ![]() ![]() |