Przetarg na Organizację i przeprowadzenie szkolenia realizowanego w ramach projektu "Profesjonaliści - wzmocnienie potencjału administracji samorządowej powiatu łęczyńskiego" współfinansowanego przez Unię Europejską2010-04-08 23:08:15
Znak sprawy: ZP.3431/4/2010
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Łęczyński , Al. Jana Pawła II 95A, 21-010 Łęczna, woj. lubelskie, tel. 081 7526480, faks 081 7526464. * Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatleczynski.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia realizowanego w ramach projektu _Profesjonaliści - wzmocnienie potencjału administracji samorządowej powiatu łęczyńskiego_ współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi szkoleniowej polegającej na organizacji i przeprowadzeniu szkolenia o tematyce: Organizacja i promocja eventów wraz z przeprowadzeniem wizyty studyjnej w ramach projektu _Profesjonaliści - wzmocnienie potencjału administracji samorządowej powiatu łęczyńskiego_. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje następujące etapy: Etap I. Część teoretyczna. Szkolenie w formie wykładu łączonego z ćwiczeniami przeznaczone dla grupy 15-osobowej realizowane jednocześnie w dwóch podgrupach: jedna podgrupa 7-osobowa, druga 8-osobowa [20 godzin szkoleniowych_podgrupa] Szkolenie obejmuje następujące zagadnienia: _ planowanie imprez i wydarzeń (analiza ambicji, możliwości i umiejętności; analiza potrzeb i możliwości odbiorców planowanej imprezy; zaplanowanie budżetu, zespół realizujący imprezę; scenariusz; wybór artystów, negocjacje, komunikacja) _ imprezy masowe (bezpieczeństwo imprezy masowej, zezwolenia, zadania kierowników ds. bezpieczeństwa, służby informacyjnej, służby porządkowej, odpowiedzialność za przestępstwa popełnione w trakcie imprezy) _ promocja i sponsoring imprezy _ realizacja imprezy (realizacja scenariusza, oprawa techniczna) _ efekty imprezy (dokumentacja poimprezowa, rozliczanie budżetu) System szkolenia: weekendowy [od piątku do niedzieli], 2 dni po 8 godzin, 1 dzień - 4 godziny Etap II. Część praktyczna. Wizyta studyjna dla grupy 15-osobowej [nie mniej niż 4 godziny_grupa] Szkolenie obejmuje następujące zagadnienia: _ prezentacje sprzętu nagłośnieniowego, oświetleniowego, elektrycznego, konstrukcji scenicznych, zabezpieczenia imprezy _ współpraca z artystami _ logistyka, komunikacja z widzem i zarządzanie wydarzeniem, System szkolenia: w dniu i miejscu odbywania się eventu.. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.52.20.00-5. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2010. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 600,00 zł (słownie: sześćset złotych). III.2) ZALICZKI * Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW * III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy _ w tym okresie, co najmniej dwie usługi o wartości nie mniejszej niż 10.000 zł brutto każda, polegające na przeprowadzeniu szkoleń o tematyce z zakresu organizacji imprez masowych [np. bezpieczeństwo imprez masowych, obowiązki organizatora imprez masowych], których należyte wykonanie potwierdzi dokumentami. * III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że: dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia, tj. do zrealizowania zakresu szkolenia objętego przedmiotem zamówienia [w tym osobami określanymi jako specjalista_ wykładowca, posiadającymi doświadczenie w zakresie prowadzenia zajęć, w skład których wchodzi wykład] w tym, co najmniej: a) dwiema osobami _ specjalistami _ wykładowcami w zakresie: organizacja i bezpieczeństwo imprez masowych b) jedną osobą _specjalistą _ wykładowcą w zakresie: zarządzania i reklamy III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY * III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: o wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie o wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami * III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: o oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia o aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy o wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2. * III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: o nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatleczynski.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiat Łęczyński, Al. Jana Pawła II 95 A, 21- 010 Łęczna, pokój nr 101. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2010 godzina 14:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego: Powiat Łęczyński, Al. Jana Pawła II 95 A, pokój nr 111 (kancelaria ogólna). IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt _Profesjonaliści - wzmocnienie potencjału administracji samorządowej powiatu łęczyńskiego_ współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej.. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie |
Darmowy Program PIT dostarcza firma PITax.pl Łatwe podatki w ramach projektu „Wspieraj lokalnie” prowadzonego przez Instytut Wsparcia Organizacji Pozarządowych ![]() ![]() |