zapytanie o dostawę materiałów i wyposażenia gastronomicznego2009-09-25 11:08:19
PZAZ.II.3411-5/09 Łęczna, dn. 25.09.2009r.
ZAPYTANIE OFERTOWE Na podstawie zarządzenia Nr 3/2008 z dn. 18 stycznia 2008r. Kierownika PZAZ w Łęcznej w sprawie zasad i trybu postępowania przy udzielaniu zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14.000 euro i art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.), art. 35 ust. 3 ustawy z dnia 30 czerwca 2005r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2005r. Nr 249, poz. 2104 z późn. zm.) zwracam się z zapytaniem ofertowym o przedstawienie ceny zakupu i dostawy materiałów i wyposażenia gastronomicznego dla PZAZ w Łęcznej. I. Zamawiający: Powiat Łęczyński-Powiatowy Zakład Aktywności Zawodowej ul. Krasnystawska 52, 21-010 Łęczna REGON: 060196692 NIP: 505-00-56-689 Tel/fax: (081) 752-29-20 e-mail: pzazleczna@wp.pl II. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Ilość i asortyment zakupu i dostawy materiałów i wyposażenia gastronomicznego wg CPV: 3667100-5, została podana w załączniku formularza ofertowego. 2. Dowóz zakupionego materiałów i wyposażenia gastronomicznego do siedziby Zamawiającego odbędzie się na koszt Wykonawcy. 3. Zamawiający odmówi przyjęcia dostarczonych materiałów i wyposażenia gastronomicznego w przypadku ich złej jakości. 4. Wykonawca udzieli gwarancji na akcesoria gastronomiczne zgodnie z gwarancją udzielaną przez producenta. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany „z nazwy” przez Zamawiającego w formularzu ofertowym) pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych, użytkowych oraz dopuszczone do użytkowania w gastronomii. 6. Zapłata za zakup i dostawę materiałów i wyposażenia gastronomicznego będzie dokonana bezgotówkowo przelewem bankowym na rachunek wykonawcy w terminie nie krótszym niż 14 dni od dnia doręczenia faktury VAT wystawionej Zamawiającemu. III. Oznaczenie terminu wykonania zamówienia: Wymagany termin realizacji zamówienia: dwa tygodnie od dnia podpisania umowy. IV. Sposób przygotowania oferty: Wykonawca powinien sporządzić ofertę (załącznik nr 1). V. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem: Ocena ofert : S = ( Cmin / Cof..) x 100 S – ilość punktów przyznanych danej ofercie. Cmin – najniższa cena spośród wszystkich złożonych ofert, Cof. – zaoferowana cena danej oferty CENA = 100 punktów VI. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie muszą dostarczyć wykonawcy: - formularz ofertowy ( załącznik nr 1), - zaakceptowany wzór umowy ( załącznik nr 2), - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, VII. Zapytania o przedmiot zamówienia: Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela Pani Małgorzata Paprota, tel. (081) 752-29-20, e-mail: pzazleczna@wp.pl VIII. Miejsce i termin złożenia oferty: Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z napisem „oferta – zakup i dostawa drobnego wyposażenia gastronomicznego dla PZAZ w Łęcznej” do dnia 01.10.2009r. do godz.1100 w Powiatowym Zakładzie Aktywności Zawodowej, 21-010 Łęczna, ul. Krasnystawska 52. Łęczna, dn. 25.09.2009 r. mgr Małgorzata Paprota Kierownik PZAZ Załączniki: 1. Formularz ofertowy 2. Wzór umowy Pliki |
Darmowy Program PIT dostarcza firma PITax.pl Łatwe podatki w ramach projektu „Wspieraj lokalnie” prowadzonego przez Instytut Wsparcia Organizacji Pozarządowych ![]() ![]() |