Zapytanie ofertowe na świadczenie usług przeprowadzenia wizyty studyjnej dla nauczycieli kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Rolniczych w Kijanach2019-04-24 13:37:45IRP.272.1.18.2019
IRP. 272.1.18.2019 Łęczna, 24.04.2019 r.
Zapytanie ofertowe Przedmiotem zapytania ofertowego jest świadczenie usług przeprowadzenia wizyty studyjnej dla nauczycieli kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Rolniczych w Kijanach w ramach projektu pn.: „Szkolnictwo zawodowe – dobry start na rynku pracy”, nr projektu RPLU.12.04.00-06-0011/16, realizowanego przez Powiat Łęczyński, współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego Oś priorytetowa XII „Edukacja, kwalifikacje i kompetencje” Działanie 12.4 „Kształcenie zawodowe”. I. ZAMAWIAJĄCY: Nazwa: NIP: Regon: Adres: Adres strony internetowej: E-mail: Numer telefonu: Numer faksu: Czas urzędowania: Powiat Łęczyński 505-001-77-32 431019425 ul. Aleja Jana Pawła II 95 A, 21-010 Łęczna www.powiatleczynski.pl zamowienia@powiatleczynski.pl 81 53 15 200 81 752 64 64 Poniedziałek – Piątek 7:00-15:00, Wtorek 8:00-16:00 II. MIEJSCE PUBLIKACJI OGŁOSZENIA: 1. Strona Zamawiającego: www.powiatleczynski.pl 2. Strona: www.bazakonkurencyjności.funduszeeuropejskie.gov.pl III. TRYB ZAMÓWIENIA. Rozeznanie rynku IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia dotyczy pełnienia funkcji prelegenta/wykładowcy- uczelnia wyższa podczas wizyty studyjnej dla 2 grup po 5 osób 2 dni robocze po 6 godzin (12 h) nauczyciele uczestniczyć będą w wykładach oraz zajęciach praktycznych dotyczących najnowszych trendów i innowacji technologicznych oraz współpracy nauki i biznesu w zakresie: techniki i technologii w rolnictwie i biogospodarce, gastronomii i sztuki kulinarnej. Na bazie wizyty nauczyciele opracują innowacyjne koncepcje nauczania w zakresie przedmiotów zawodowych, w tym dotyczące kreatywności, pracy zespołowej, przedsiębiorczości oraz nowej technologii. Placówka oświatowa- uczelnia wyższa powinna być zlokalizowana na terenie miasta Lublin. Przez przeprowadzenie wizyty studyjnej Zamawiający rozumie zapewnienie sali wykładowej spełniającej warunki realizacji zajęć (wraz z potrzebnym sprzętem). Szkolenie skierowane będzie do nauczycieli szkół prowadzących kształcenie zawodowe planujących podnieść swoje kompetencje i kwalifikacje zawodowe w zakresie stosowania techniki i technologii w rolnictwie i biogospodarce, gastronomii i sztuki kulinarnej. Tematyka szkolenia: I. Blok żywieniowy-5 osób 1. Zasady racjonalnego zywienia w świetle aktualnych wytycznych - Piramida Zdrowego Żywienia i Stylu Życia Dzieci i Młodzieży 2019 - Normy Żywienia dla populacji Polski 2017 - Zasady Żywienia osób starszych 2. Planowanie żywienia w profilaktyce chorób cywilizacyjnych - Dieta w insulinooporności - Dietoprofilaktyka otyłości - Dieta MIND II. Blok mechanizacji rolnictwa -5 osób 1. Elementy agrotroniki w mechanizacji rolnictwa V. CEL ZAMÓWIENIA Celem zamówienia jest podnieść swoje kompetencje i kwalifikacje zawodowe na bazie wizyty nauczyciele opracują innowacyjne koncepcje nauczania w zakresie przedmiotów zawodowych, w tym dotyczące kreatywności, pracy zespołowej, przedsiębiorczości oraz nowej technologii. w projekcie „Szkolnictwo zawodowe – dobry start na rynku pracy” VI. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Kod CPV: CPV 80300000-7 Usługi szkolnictwa wyższego 1. Termin realizacji usługi: 2 dni II kwartał 2019 r. VII. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 1. Umowa o udzielenie zamówienia zostanie zawarta na czas oznaczony. 2. Termin wykonania zamówienia do II kwartał 2019 r. 3. Termin rozpoczęcia i zakończenia wizyty studyjnej zostanie uzgodniony z Zamawiającym. VIII. SKRÓCONY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia dotyczy pełnienia funkcji prelegenta/wykładowcy- uczelnia wyższa podczas wizyty studyjnej dla 2 grup 5 osobowych 2 dni robocze po 6 godzin (12 h) dla nauczycieli Zespołu Szkół Rolniczych w Kijanach. IX. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIANIA: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu; 2. spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do organizacji studiów podyplomowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2005 r.- Prawo o szkolnictwie wyższym (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 2183, z póź. zm), 2) wiedzy i doświadczenia: Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa minimalnego poziomu zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, 3) potencjału technicznego Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa minimalnego poziomu zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, 4) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa minimalnego poziomu zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, 3. Podstawy wykluczenia Wykonawcy z postępowania 1) Zamawiający wykluczy Wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postepowaniu. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą. X. WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA JAKIE POWINNI DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postepowaniu Wykonawca do oferty załączy: a) dokument potwierdzający prowadzenie kształcenia na kierunku i w zakresie objętym zamówieniem; b) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; c) ramowy program wizyty studyjnej d) ramowy harmonogram realizacji wizyty studyjnej ze wskazaniem terminów i miejsca realizacji zajęć. XI. KRYTERIUM OCENY OFERT, WAGA I SPOSÓB PRZYZNANIA PUNKTACJI ZA SPEŁNIENIE DANEGO KRYTERIUM OCENY OFERT : Kryterium oceny ofert: cena – 100%. Kryterium – cena, podlegać będzie ocenie wg wzoru: Cena min. Cena = ---------------------- x 100 Cena Bad. of. gdzie: C min – cena brutto oferty najniższej, C bad. of – cena brutto badanej oferty XII. WARUNKI ZMIANY UMOWY: Zmiany umowy zostały określone we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszego zapytania. XIII. INNE FORMALNOŚCI, KTÓRE NALEŻY DOPEŁNIĆ CELEM ZŁOŻENIA OFERTY: 1.Wykonawca powinien sporządzić ofertę w języku polskim na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania ofertowego, podając cenę brutto/netto. Cena wyrażona jest w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Cena podana w ofercie powinna uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Do oferty należy dołączyć: 1) Dokumenty wskazane w pkt X niniejszego zapytania, 2) wypełniony formularz ofertowy, 3) wykaz osób 4) zgoda placówki na organizację wizyty studyjnej Wszystkie kopie dokumentów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeden wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, pod rygorem odrzucenia wszystkich ofert danego oferenta. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego, przed terminem składania ofert, w formie elektronicznej o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Ze strony Zamawiającego uprawnionym do udzielania wyjaśnień jest Pani Edyta Szostakiewicz, adres e-mail: zamowienia@powiatleczynski.pl, tel. 81 53 15 203. Informacja zostanie udzielona w terminie 48 h, chyba, że pytanie Oferenta nie ma w ocenie Zamawiającego wpływu na treść oferty. Termin związania ofertą: 30 dni od dnia składania ofert. XIV. TERMIN I MIEJSCE ZŁOŻENIA OFERT: Prosimy o złożenie oferty wyłącznie na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania w terminie do 06 maja 2019 r. do godz. 10:00 (decyduje data wpływu w siedzibie Zamawiającego w Łęcznej), drogą pocztową, przesyłką kurierską lub osobiście. Koperta zawierająca ofertę powinna być zaadresowana: Starostwo Powiatowe w Łęcznej ul. Al. Jana Pawła II 95 A 21-010 Łęczna Oferta: „Świadczenie usług przeprowadzenia wizyty studyjnej dla nauczycieli kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Rolniczych w Kijanach”. Złożona oferta oraz załączniki muszą być parafowane na każdej stronie. Oferta oraz załączniki muszą być podpisane przez Oferenta. Kopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Oferenta. Otwarcie ofert nastąpi 06.05.2019 r. o godz. 10:15 XIV. KLAUZULA INFORMACYJNA Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 informujemy, iż: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Łęcznej, ul. Al. Jana Pawła II 95A, 21-010 Łęczna, tel. Kont.: 81 5315200 2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@powiatleczynki.pl. 3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji obowiązków prawnych ciążących na Administratorze. 4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przepisów archiwalnych. 5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia. 6. Odbiorcą Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione na mocy przepisów prawa. 7. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do: - dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także - w przypadkach przewidzianych prawem - prawo do usunięcia danych i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych. - wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Ochrony Danych Osobowych,ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. 8. Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych. XV. UNIEWAŻNIENIE POSTEPOWANIA 1. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postepowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny. 2. Zamawiającemu przysługuje prawo zamknięcia niniejszego postepowania bez wybierania którejkolwiek z ofert. …………………………………………… Data i podpis kierownika Zamawiającego Wykaz załączników: 1. Formularz ofertowy 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 3. Wzór umowy Pliki |
Darmowy Program PIT dostarcza firma PITax.pl Łatwe podatki w ramach projektu „Wspieraj lokalnie” prowadzonego przez Instytut Wsparcia Organizacji Pozarządowych ![]() ![]() |