Zaproszenie do złożenia oferty w postępowaniu pn.:zakup z dostawą do Zespołu Szkół nr 2, im. Simona Bolivara w Milejowie modułowych stoisk wystawienniczych/reklamowych z nadrukiem wraz z tablicami magnetycznymi.2019-03-14 14:02:49IRP.272.1.10.2019
IRP. 272.1.10.2019 Łęczna, 14.03.2019 r.
Zapytanie ofertowe Przedmiotem zapytania ofertowego jest zakup z dostawą do Zespołu Szkół nr 2, im. Simona Bolivara w Milejowie modułowych stoisk wystawienniczych/reklamowych z nadrukiem wraz z tablicami magnetycznymi w ramach projektu pn.: „Ciekawsza nauka w Bolivarze – łatwiejszy start zawodowy” nr projektu RPLU.12.04.00-06-0054/17, realizowanego przez Powiat Łęczyński, współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego Oś priorytetowa XII „Edukacja, kwalifikacje i kompetencje” Działanie 12.4 „Kształcenie zawodowe”. I. ZAMAWIAJĄCY: Nazwa: NIP: Regon: Adres: Adres strony internetowej: E-mail: Numer telefonu: Numer faksu: Czas urzędowania: Powiat Łęczyński 505-001-77-32 431019425 ul. Aleja Jana Pawła II 95 A, 21-010 Łęczna www.powiatleczynski.pl zamowienia@powiatleczynski.pl 81 53 15 200 81 752 64 64 Poniedziałek – Piątek 7:00-15:00, Wtorek 8:00-16:00 II. TRYB ZAMÓWIENIA. Rozeznanie rynku. III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa modułowych stoisk wystawienniczych wraz ze stojakami magnetycznymi do ulotek i torbą do pakowania. Realizacja działania dotyczy planowanego w szkole Dnia Zawodowca. Do obowiązków Wykonawcy należy dostarczenie przedmiotu zamówienia do siedziby Zespołu Szkół nr 2 im. Simona Bolivara w Milejowie. Wykonawca do oferty przedstawi wizualizację projektu. A) Dwa namioty o wymiarach 3 m x 3 m oraz jeden namiot o wymiarach 3m x 4 m przeznaczone do użytku zewnętrznego na podłożu twardym oraz trawiastym, odporne na wodę i wiatr, umożliwiające przeprowadzenie warsztatów oraz działań promocyjnych. Namioty w kolorze granatowym. Powinny być lekkie, szybkie i proste w montażu. Namioty powinny być stabilne oraz odporne na przeciążenia, a ich tkanina wodoszczelna i odporna na przeciekanie. Materiał poszycia podwójnie powlekany, impregnowany poliester. W komplecie wraz ze stelażem i poszyciem dachu powinny się również zawierać trzy ściany 2 boczne i 1 tylna , torby transportowe, szpile mocujące do podłoża oraz cztery obciążniki, zestaw narzędzi potrzebnych do mocowania namiotu oraz do jego obsługi i konserwacji. Nadruk firmowy techniką eco-solwent na namiocie (falbanie/krawędzi dachu z przodu) zawierający logotyp (załącznik nr 4 do zapytania) popiersia patrona szkoły i napis Zespół Szkół nr 2 im. Simona Bolivara , 21-020 Milejów, Partyzancka nr 62 tel.: 81 53 15 471, www.zs2milejow.edu.pl Wykonawca jest zobowiązany przedstawić projekt rozmieszczenia logotypów w celu uzyskania akceptacji. Część 1 a) Namiot wystawowy 1 szt (3mx3m) SPECYFIKACJA PRODUKTU Szerokość 3,00 m. Długość: 3,00 m. Wysokość boku: 2,10-2,37 m. Wysokość kalenicy: 3,13-3,40 m. Poszycie dachu: 300g/m² 300Dx300D Poliester z PVC tylnej stronie Ściany boczne i tylne: 300g/m² 300Dx300D Poliester z PVC tylnej stronie Rama: 32x32x1,0mm/25x18x1,0mm Wymiar w stanie złożonym: 1,56x0,22x0,22 m. Kolor: granatowy lub niebieski UV: Odporny na działanie promieni UV Wodoodporny: 100% Wodoodporny Dodatkowe wymagania: Łatwe rozstawianie Wysoka wytrzymałość Funkcjonalna konstrukcja Regulowana wysokość Łatwy do przechowywania Łatwy w transporcie Pomoc i obsługa ekspertów Zawiera torbę transportową b) namioty wystawowe 2 szt (3mx4m) Wymiary każdego: Powierzchnia: 3 x 4m = 12.00 m2 Wysokość ścian bocznych: ok. 2,0 m Wysokość kalenicy: ok. 2,9 m 2 wejścia: ok. 2,0 x 2,0 m Kolor: granatowy lub niebieski Poszycie dachu: 300g/m² 300Dx300D Poliester z PVC tylnej stronie Ściany boczne i tylne: 300g/m² 300Dx300D Poliester z PVC tylnej stronie UV: Odporny na działanie promieni UV Wodoodporny: 100% Wodoodporny Dodatkowe wymagania: Łatwe rozstawianie Wysoka wytrzymałość Funkcjonalna konstrukcja Regulowana wysokość Łatwy do przechowywania Łatwy w transporcie Pomoc i obsługa ekspertów Każdy zawiera torbę transportową Część 2 tablice magnetyczne 3szt (parawan) 120 x 150 cm obustronnie suchościeralne z kompletem kółek na stojaku Opis Tablica moderacyjna, dwustronna, suchościeralna, magnetyczna. Wymiar tablicy wewnętrznej : 120 x 150 cm (jednoczęściowa). Wysokość całkowita ok. 200 cm Rama z profilu aluminiowego w kolorze srebrnym. Stojak o podstawie w kształcie litery „T” . Powierzchnia tablicy jednolita. 2. Zamawiający wymaga: a. Potwierdzenia, że oferowany sprzęt odpowiada postawionym wymaganiom i był wykonany przez Wykonawcę (a jeżeli Wykonawca nie jest producentem to przez producenta) w systemie zapewnienia jakości wg normy ISO 9001 aby Wykonawca posiadał: Certyfikat ISO 9001 lub inne zaświadczenie/dokument wydane przez niezależny podmiot zajmujący się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi -odpowiadającej normie ISO 9001 b. Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia wykonawcy wystawionego na podstawie dokumentacji producenta . 3. Gwarancji jakości producenta: na okres co najmniej 36 miesięcy - świadczonej w siedzibie Zamawiającego, chyba że niezbędne będzie naprawa sprzętu w siedzibie producenta ,lub autoryzowanym przez niego punkcie serwisowym - wówczas koszt transportu do i z naprawy pokrywa Wykonawca, b. Czas reakcji na zgłoszoną reklamację gwarancyjną - do końca następnego dnia roboczego c. Naprawy gwarancyjne urządzeń muszą być realizowane przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta, 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie przystąpienia do transakcji w przypadku braku wystarczających środków przeznaczonych na jej realizację. V. CEL ZAMÓWIENIA Celem zamówienia jest prezentacja umiejętności uczniów szkół zawodowych Zespołu Szkół nr 2 im. Simona Bolivara w Milejowie uczestniczących w projekcie „Ciekawsza nauka w Bolivarze – łatwiejszy start zawodowy” . VI. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Kod CPV: 30195920-7 – tablica magnetyczna, 30195000-2- tablica suchościeralna, 39522530-1- namiot wystawowy. VII. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 1. Przewidziany termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 7 dni od dnia podpisania umowy, dostawa nie później niż do dnia 27.03.2019 r. VIII. SKRÓCONY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Zakup i dostawa modułowych stoisk wystawienniczych wraz ze stojakami magnetycznymi do ulotek i torbą do pakowania. Realizacja działania dotyczy planowanego w szkole Dnia Zawodowca, w ramach projektu pn.: „Ciekawsza nauka w Bolivarze – łatwiejszy start zawodowy” nr projektu RPLU.12.04.00-06-0054/17, realizowanego przez Powiat Łęczyński, współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego Oś priorytetowa XII „Edukacja, kwalifikacje i kompetencje” Działanie 12.4 „Kształcenie zawodowe”. IX. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIANIA: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu; 2. spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa minimalnego poziomu zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, 2) wiedzy i doświadczenia: Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa minimalnego poziomu zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, 3) potencjału technicznego Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa minimalnego poziomu zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, 4) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa minimalnego poziomu zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, 3. Podstawy wykluczenia Wykonawcy z postępowania Zamawiający ma prawo do wykluczenia z postępowania Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu. Wykluczenie Wykonawcy będzie jednoznaczne z odrzuceniem złożonej przez niego oferty. Wykluczone zostaną również podmioty powiązane Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Ponadto z postępowania wyklucza się Wykonawcę: 1) w stosunku, do którego otwarto likwidację lub którego upadłość ogłoszono, 2) który złożył nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. X. KRYTERIUM OCENY OFERT, WAGA I SPOSÓB PRZYZNANIA PUNKTACJI ZA SPEŁNIENIE DANEGO KRYTERIUM OCENY OFERT : Kryterium oceny ofert: cena – 100%. Kryterium – cena, podlegać będzie ocenie wg wzoru: Cena min. Cena = ---------------------- x 100 Cena Bad. of. gdzie: C min – cena brutto oferty najniższej, C bad. of – cena brutto badanej oferty XI. WARUNKI ZMIANY UMOWY: Zmiany umowy zostały określone we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszego zapytania. XII. INNE FORMALNOŚCI, KTÓRE NALEŻY DOPEŁNIĆ CELEM ZŁOŻENIA OFERTY: 1.Wykonawca powinien sporządzić ofertę w języku polskim na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania ofertowego, podając cenę brutto/netto. Cena wyrażona jest w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Cena podana w ofercie powinna uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Do oferty należy dołączyć: 1) wypełniony formularz ofertowy, 2) oświadczenie o spełnianiu warunków 2.Wszystkie kopie dokumentów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeden wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, pod rygorem odrzucenia wszystkich ofert danego oferenta. 3.Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego, przed terminem składania ofert, w formie elektronicznej o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Ze strony Zamawiającego uprawnionym do udzielania wyjaśnień jest Pani Edyta Szostakiewicz, adres e-mail: zamowienia@powiatleczynski.pl, tel. 81 53 15 203. Informacja zostanie udzielona w terminie 48 h, chyba, że pytanie Oferenta nie ma w ocenie Zamawiającego wpływu na treść oferty. 4.Termin związania ofertą: 30 dni od dnia składania ofert. XIII. TERMIN I MIEJSCE ZŁOŻENIA OFERT: Prosimy o złożenie oferty wyłącznie na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania w terminie do 19 marca 2019 r. do godz. 10:00 adres e-mail: zamowienia@powiatleczynski.pl, Oferta oraz załączniki muszą być podpisane przez Oferenta. Kopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Oferenta. Otwarcie ofert nastąpi 19.03.2019 r. o godz. 10:15 XIV. KLAUZULA INFORMACYJNA Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 informujemy, iż: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Łęcznej, ul. Al. Jana Pawła II 95A, 21-010 Łęczna, tel. Kont.: 81 5315200 2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl. 3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji obowiązków prawnych ciążących na Administratorze. 4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przepisów archiwalnych. 5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia. 6. Odbiorcą Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione na mocy przepisów prawa. 7. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do: - dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także - w przypadkach przewidzianych prawem - prawo do usunięcia danych i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych. - wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Ochrony Danych Osobowych,ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. 8. Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych. XV. UNIEWAŻNIENIE POSTEPOWANIA 1. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postepowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny. 2. Zamawiającemu przysługuje prawo zamknięcia niniejszego postepowania bez wybierania którejkolwiek z ofert. …………………………………………… Data i podpis kierownika Zamawiającego Wykaz załączników: 1. Formularz ofertowy 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 3. Wzór umowy 4. Logotyp Pliki |
Darmowy Program PIT dostarcza firma PITax.pl Łatwe podatki w ramach projektu „Wspieraj lokalnie” prowadzonego przez Instytut Wsparcia Organizacji Pozarządowych ![]() ![]() |