zapytanie ofertowe na:Zakup i dostawa specjalistycznego oprogramowania graficznego (15 licencji) do pracowni aplikacji internetowych w Zespole Szkół Nr 2 im. Simona Bolivara w Milejowie w ramach projektu pn.: „Ciekawsza nauka w Bolivarze – łatwie2019-01-30 11:16:58IRP.272.1.6.2019 IRP. 272.1.6.2019 Łęczna, 30.01.2019 r. Zapytanie ofertowe Przedmiotem zapytania ofertowego jest zakup i dostawa specjalistycznego oprogramowania graficznego (15 licencji) do pracowni aplikacji internetowych w Zespole Szkół Nr 2 im. Simona Bolivara w Milejowie w ramach projektu pn.: „Ciekawsza nauka w Bolivarze – łatwiejszy start zawodowy” nr projektu RPLU.12.04.00-06-0054/17, realizowanego przez Powiat Łęczyński, współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego Oś priorytetowa XII „Edukacja, kwalifikacje i kompetencje” Działanie 12.4 „Kształcenie zawodowe”. I. ZAMAWIAJĄCY: Nazwa: NIP: Regon: Adres: Adres strony internetowej: E-mail: Numer telefonu: Numer faksu: Czas urzędowania: Powiat Łęczyński 505-001-77-32 431019425 ul. Aleja Jana Pawła II 95 A, 21-010 Łęczna www.powiatleczynski.pl zamowienia@powiatleczynski.pl 81 53 15 200 81 752 64 64 Poniedziałek – Piątek 7:00-15:00, Wtorek 8:00-16:00 II. MIEJSCE PUBLIKACJI OGŁOSZENIA: 1. Strona Zamawiającego: www.powiatleczynski.pl 2. Strona: www.bazakonkurencyjności.funduszeeuropejskie.gov.pl III. TRYB ZAMÓWIENIA. Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego zgodnie z zapisami zawartymi w Uchwale Zarządu Powiatu Nr 568/2016 z dnia 07.10.2016r. w sprawie wprowadzenia w życie regulaminu udzielania zamówień o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro oraz zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020”. IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: W ramach projektu pn.: „Ciekawsza nauka w Bolivarze – łatwiejszy start zawodowy”, realizowanego przez Powiat Łęczyński, współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego Oś priorytetowa XII „Edukacja, kwalifikacje i kompetencje” Działanie 12.4 „Kształcenie zawodowe”. Zamawiający planuje dokonanie zakupu wraz z dostawą przez Wykonawcę na koszt własny ( do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego) specjalistycznego oprogramowania graficznego 15 licencji do pracowni aplikacji internetowych do Zespołu Szkół nr 2 im. Simona Bolivara w Milejowie. Oprogramowanie Adobe Creative Cloud K12: - licencja na urządzenia dla instytucji edukacyjnych, - wersja językowa Polska, - platforma systemowa Windows 10, - liczba stanowisk 15, - czas trwania subskrypcji- 4 lata V. CEL ZAMÓWIENIA Celem zamówienia jest wyposażenie pracowni internetowych na potrzeby kształcenia uczniów Zespołu Szkół nr 2 im. Simona Bolivara w Milejowie uczestniczących w projekcie „Ciekawsza nauka w Bolivarze – łatwiejszy start zawodowy” VI. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Kod CPV: CPV 48322000-1- pakiety oprogramowania graficznego VII. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 1. Przewidziany termin realizacji przedmiotu zamówienia: w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy. 2. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w zależności wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy. VIII. SKRÓCONY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Zakup i dostawa specjalistycznego oprogramowania graficznego (15 licencji) do pracowni aplikacji internetowych w Zespole Szkół Nr 2 im. Simona Bolivara w Milejowie. IX. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIANIA: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu; 2. spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa minimalnego poziomu zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, 2) wiedzy i doświadczenia: Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa minimalnego poziomu zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, 3) potencjału technicznego Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa minimalnego poziomu zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, 4) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa minimalnego poziomu zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, 3. Podstawy wykluczenia Wykonawcy z postępowania Zamawiający ma prawo do wykluczenia z postępowania Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu. Wykluczenie Wykonawcy będzie jednoznaczne z odrzuceniem złożonej przez niego oferty. Wykluczone zostaną również podmioty powiązane Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Ponadto z postępowania wyklucza się Wykonawcę: 1) w stosunku, do którego otwarto likwidację lub którego upadłość ogłoszono, 2) który złożył nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. X. KRYTERIUM OCENY OFERT, WAGA I SPOSÓB PRZYZNANIA PUNKTACJI ZA SPEŁNIENIE DANEGO KRYTERIUM OCENY OFERT : Kryterium oceny ofert: cena – 100%. Kryterium – cena, podlegać będzie ocenie wg wzoru: Cena min. Cena = ---------------------- x 100 Cena Bad. of. gdzie: C min – cena brutto oferty najniższej, C bad. of – cena brutto badanej oferty XII. WARUNKI ZMIANY UMOWY: Zmiany umowy zostały określone we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszego zapytania. XIII. INNE FORMALNOŚCI, KTÓRE NALEŻY DOPEŁNIĆ CELEM ZŁOŻENIA OFERTY: 1.Wykonawca powinien sporządzić ofertę w języku polskim na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania ofertowego, podając cenę brutto/netto. Cena wyrażona jest w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Cena podana w ofercie powinna uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Do oferty należy dołączyć: 1) wypełniony formularz ofertowy, 2) oświadczenie o spełnianiu warunków 2.Wszystkie kopie dokumentów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeden wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, pod rygorem odrzucenia wszystkich ofert danego oferenta. 3.Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego, przed terminem składania ofert, w formie elektronicznej o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Ze strony Zamawiającego uprawnionym do udzielania wyjaśnień jest Pani Edyta Szostakiewicz, adres e-mail: zamowienia@powiatleczynski.pl, tel. 81 53 15 203. Informacja zostanie udzielona w terminie 48 h, chyba, że pytanie Oferenta nie ma w ocenie Zamawiającego wpływu na treść oferty. 4.Termin związania ofertą: 30 dni od dnia składania ofert. XIV. TERMIN I MIEJSCE ZŁOŻENIA OFERT: Prosimy o złożenie oferty wyłącznie na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania w terminie do 07 lutego 2019 r. do godz. 10:00 adres e-mail: zamowienia@powiatleczynski.pl, . Oferta oraz załączniki muszą być podpisane przez Oferenta. Kopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Oferenta. Otwarcie ofert nastąpi 07.02.2019 r. o godz. 10:15 XIV. KLAUZULA INFORMACYJNA Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 informujemy, iż: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Łęcznej, ul. Al. Jana Pawła II 95A, 21-010 Łęczna, tel. Kont.: 81 5315200 2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl. 3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji obowiązków prawnych ciążących na Administratorze. 4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przepisów archiwalnych. 5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia. 6. Odbiorcą Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione na mocy przepisów prawa. 7. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do: - dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także - w przypadkach przewidzianych prawem - prawo do usunięcia danych i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych. - wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Ochrony Danych Osobowych,ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. 8. Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych. XV. UNIEWAŻNIENIE POSTEPOWANIA 1. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postepowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny. 2. Zamawiającemu przysługuje prawo zamknięcia niniejszego postepowania bez wybierania którejkolwiek z ofert. …………………………………………… Data i podpis kierownika Zamawiającego Wykaz załączników: 1. Formularz ofertowy 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 3. Wzór umowy Pliki |
Darmowy Program PIT dostarcza firma PITax.pl Łatwe podatki w ramach projektu „Wspieraj lokalnie” prowadzonego przez Instytut Wsparcia Organizacji Pozarządowych ![]() ![]() |