Zapytanie o dostawę kamery cyfrowej z osprzętem2008-12-12 17:15:08
FIRP.3411/ /08 Łęczna, dn. 12.12.2008r.
ZAPYTANIE OFERTOWE Na podstawie Zarządzenia Starosty Nr 32 z dnia 31 stycznia 2007 w oparciu o art. 4 pkt 8 Prawa zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. tj. z 2007r. Nr 223 poz. 11655 i art. 35 ust. 3 i 4 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 249 poz. 2104 z późn. Zm.) zwracam się z zapytaniem ofertowym o cenę: kamery cyfrowej z osprzętem, wyspecyfikowanej zgodnie z załącznikiem nr 3 do zapytania o cenę kamery. I. Zamawiający: Zamawiający: Powiat Łęczyński z siedzibą: 21-010 Łęczna, Al. Jana Pawła II 95A REGON: 431019425 NIP: 505-001-77-32 Telefon: /081/752-64-06 Faks: /081/ 752-64-64 E-mail: r.kloc@powiatleczynski.pl II. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Zakup kamery cyfrowej wraz z osprzętem, wg CPV: 323333200-8 2. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji producenta. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany „z nazwy” przez Zamawiającego w formularzu ofertowym) pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. 4. Zapłata za zakup kamery będzie dokonana bezgotówkowo przelewem bankowym na rachunek wykonawcy w terminie nie krótszym niż 14 dni od dnia doręczenia faktury VAT wystawionej Zamawiającemu. III. Oznaczenie terminu wykonania zamówienia: Wymagany termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do 18.12.2008r. IV. Sposób przygotowania oferty: Wykonawca powinien sporządzić ofertę (załącznik nr 1). V. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem: Ocena ofert: S= (Cmin/Cof.) x 100 S – ilość punktów przyznanych danej ofercie, Cmin – najniższa cena spośród wszystkich złożonych ofert, Cof. – zaoferowana cena danej oferty CENA = 100 punktów VI. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie muszą dostarczyć wykonawcy: - formularz ofertowy (załącznik nr 1) w którym należy podać dokładnie parametry oferowanego sprzętu, - zaakceptowany wzór umowy (załącznik nr 2), - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. VII. Zapytania o przedmiot zamówienia: Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela Pan Rafał Kloc Tel. (081) 752-64-06, e-mail: r.kloc@powiatleczynski.pl VIII. Miejsce i termin złożenia oferty: Ofertę należy złożyć faksem lub e-mailem na adres podany wyżej w terminie do 15.12.2008 r. godzina 14.00. Łęczna, 12.12.2008 r. .................................... Przewodniczący zarządu Adam Niwiński Załączniki: 1. Formularz ofertowy 2. Wzór umowy 3. Specyfikacja potrzebnego sprzętu. Pliki |
Darmowy Program PIT dostarcza firma PITax.pl Łatwe podatki w ramach projektu „Wspieraj lokalnie” prowadzonego przez Instytut Wsparcia Organizacji Pozarządowych ![]() ![]() |