zapytanie o dostawę art. biurowych dla PZAZ Łęczna2008-12-11 11:05:28
PZAZ.II.3411-12/08 Łęczna, dn.11.12.2008r.
ZAPYTANIE OFERTOWE Na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn.zm), art. 35 ust. 3 ustawy z dnia 30 czerwca 2005r. o finansach publicznych ( Dz.U. z 2005r. Nr 249, poz. 2104 z późn. zm) oraz Zarządzeniem Nr 3/2008 z dn. 18 stycznia 2008r. Kierownika PZAZ w Łęcznej w sprawie zasad i trybu postępowania przy udzielaniu zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14.000 euro. I. Zamawiający: Powiat Łęczyński-Powiatowy Zakład Aktywności Zawodowej ul. Krasnystawska 52, 21-010 Łęczna REGON: 060196692 NIP: 505-00-56-689 Tel/fax: (081) 752-29-20 e-mail: pzazleczna@wp.pl II. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Ilość i asortyment zakupu i dostawy art. biurowych i eksploatacyjnych do drukarek wg CPV: 21000000-3, od 30000000-0 do 302173340-8, podana w załączniku formularza ofertowego jest przybliżona i będzie ulegała zmianom dostosowanym do aktualnego zapotrzebowania PZAZ. Szacunkowa wielkość dostaw określona została w formularzu ofertowym będącym integralną częścią umowy, może ona zostać w trakcie realizacji dostaw zmieniana w wysokości do 40 % w zakresie asortymentu. 2. Dostawa artykułów będzie odbywać się sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego zgłoszonych pisemnie faksem na 2 dni wcześniej przed wymaganą dostawą, która odbywać się będzie w miarę potrzeb Zamawiającego. 3. Dowóz zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego będzie odbywał się na koszt Wykonawcy. 4. Zamawiający odmówi przyjęcia dostarczonych produktów w przypadku ich złej jakości. 5. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy zgodnie z art. 67 ust.1 pkt.5 ustawy Pzp. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany „z nazwy” przez Zamawiającego w formularzu ofertowym) pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. 7. Zapłata za zakup i dostawę art. biurowych i eksploatacyjnych do drukarek będzie dokonywana bezgotówkowo przelewem bankowym na rachunek wykonawcy w terminie nie krótszym niż 14 dni od dnia doręczenia faktury VAT wystawionej Zamawiającemu. III. Oznaczenie terminu wykonania zamówienia: Wymagany termin realizacji zamówienia: 01.01.2009r.-31.12.2009r. IV. Sposób przygotowania oferty: Wykonawca powinien sporządzić ofertę (załącznik nr 1). V. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem: Ocena ofert : S = ( Cmin / Cof..) x 100 S – ilość punktów przyznanych danej ofercie. Cmin – najniższa cena spośród wszystkich złożonych ofert, Cof. – zaoferowana cena danej oferty CENA = 100 punktów VI. Wykaz oświadczeń lub dokumentów , jakie muszą dostarczyć wykonawcy: - formularz ofertowy ( załącznik nr 1), - zaakceptowany wzór umowy ( załącznik nr 2), - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, VII. Zapytania o przedmiot zamówienia: Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela Pani Małgorzata Paprota, tel. (081) 752-29-20, e-mail: pzazleczna@wp.pl VIII. Miejsce i termin złożenia oferty: Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z napisem „oferta – zakup i dostawa art. biurowych i eksploatacyjnych do drukarek dla PZAZ w Łęcznej” do dnia 22.12.2008r. do godz.1100 w Powiatowym Zakładzie Aktywności Zawodowej, 21-010 Łęczna, ul. Krasnystawska 52. Łęczna, dn. 11.12.2008 r. ……………………… Kierownik PZAZ Załączniki: 1. Formularz ofertowy 2. Wzór umowy Pliki |
Darmowy Program PIT dostarcza firma PITax.pl Łatwe podatki w ramach projektu „Wspieraj lokalnie” prowadzonego przez Instytut Wsparcia Organizacji Pozarządowych ![]() ![]() |