Zapytanie ofertowe na dostawę wyposażenia szkolnej pracowni budowlanej do Zespołu Szkół im. K.K. Jagiellończyka w Łęcznej .2018-04-19 13:39:18NR SPRAWY: IPR.272.1.25.2018
IPR.272.1.25.2018 Łęczna, dnia 19.04.2018r.
ZAPYTANIE OFERTOWE Powiat Łęczyński zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty na dostawę wyposażenia szkolnej pracowni budowlanej do Zespołu Szkół im. K.K. Jagiellończyka w Łęcznej w ramach realizacji projektu „Kształcimy prawdziwych zawodowców w Jagiellończyku” dofinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020, Osi priorytetowej 12 – Edukacja, kwalifikacje, kompetencje, Działania 12.4 Kształcenie zawodowe I. ZAMAWIAJĄCY: Powiat Łęczyński adres: Al. Jana Pawła II 95a, 21-010 Łęczna tel./81/ 531-52-04, fax /81/ 752-64-64 www.powiatleczynski.pl e-mail: zamowienia@powiatleczynski.pl NIP 505-001-77-32, REGON 431019425 Godziny pracy: poniedziałek, środa piątek 7:00-15:00, wtorek 8:00-16:00 II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego na podstawie Uchwały Nr 568/2016 Zarządu Powiatu w Łęcznej z dnia 7 października 2016 roku w oparciu o art. 4 pkt 8 Prawa zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2017r. poz. 1579 ze zm.) w związku z art. 44 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz. U z 2017 r. poz. 1277) oraz uwzględniając zasady konkurencyjności określone w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 III. CEL ZAMÓWIENIA Celem zamówienia jest dostawa wyposażenia w pomoce dydaktyczne szkolnej pracowni budowlanej w Zespole Szkół im. K.K. Jagiellończyka w Łęcznej w ramach realizacji projektu „Kształcimy prawdziwych zawodowców w Jagiellończyku” dofinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020, Osi priorytetowej 12 – Edukacja, kwalifikacje, kompetencje, Działania 12.4 Kształcenie zawodowe IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup z dostawą wyposażenia szkolnej pracowni budowlanej do Zespołu Szkół im. K.K. Jagiellończyka w Łęcznej wg. zestawienia przedstawionego poniżej. Lp. Nazwa Ilość Wymagania 1 Rusztowanie 1 szt. Wymiar podestu roboczego: 1,50 x 0,60 m, Wysokość robocza: 3,00 m, Wysokość rusztowania: 1,95 m, Wysokość pomostu: 1,00 m, nośność 200 kg/m2, Atestowane przez TÜV / GS, zgodne z normą EN 1004 Gwarancja 24 miesiące 2 Maszyna do cięcia płytek i materiałów budowlanych (przecinarka do glazury na mokro) 1 szt. Zasilanie: 230V Moc do 800W Ilość obrotów bieg jał. ok. 3000 1/min Max. gł. cięcia 90° - do 30mm/45° - do 25mm, max. dł. Cięcia do 500mm Tarcza „diamentowa” Ø200/25,4mm Cięcie ukośne regulowane w przedziale 0-45° Urządzenie przenośne stolikowe na nóżkach, stół aluminiowy, zintegrowana z obrotami tarczy pompa chłodząca Gwarancja minimum 2 lata Sieć autoryzowanych serwisów w Polsce. Wymagania bezpieczeństwa 3 Gilotyna do glazury 3 szt. Długość cięcia 600-800 mm Gwarancja: 24 miesiące 4 Komplet narzędzi do tapetowania 3 kpl. w skład kompletu wchodzi: stół do tapetowania – 1 szt. (składany, wymiarydł.300 x szer.60 x wys.80 cm, blat roboczy z płyty MDF pokrytej laminatem, stelaż z rurek aluminiowych, gwarancja 24 miesiące, siec autoryzowanych serwisów w Polsce) rolka dociskowa do tapet z zestawem pędzli do tapetowania – 1 szt. (rolka dociskowa do tapet, materiał wykonania PVC, stal, guma, szerokość: 15-18 cm,) zszywacz tapicerski – 1 szt.(funkcja 4 w 1 - 4 różne typy zszywek, wykonany w całości z wysokogatunkowej stali, antypoślizgowy uchwyt, regulacja siły wbijania) 5 Wyrzynarka do otworów w drewnie 1 szt. Komplet otwornic z adapterem pozwalającym na mocowanie do wiertarek udarowych oraz uchwytem SDS Komplet ostrzy Ø 20-80mm Gwarancja: 24 miesiące 6 Wiertarka sieciowa z udarem z mieszadłem do zapraw 1 szt. Moc silnika: od 1000 W do 1200 W Obroty regulowane elektronicznie w minimalnych zakresach od 0-700, 0-2000/min. Blokada wrzeciona Sprzęgło przeciążeniowe Uchwyt SDS, oraz możliwość wymiany uchwytu – do wierteł z uchwytem cylindrycznym do Ø 14 Gwarancja: 24 miesiące Sieć autoryzowanych serwisów w Polsce, wymagania bezpieczeństwa Mieszadło do zapraw: murarskich i tynkarskich 7 Komplet narzędzi budowlanych 3 kpl. w skład 1 kompletu wchodzi: taśma miernicza – 1 szt. (3 m) kielnia trapezowa – 1 szt. (nierdzewna, 160mm, rączka dwuskładnikowa,) 7-częściowy zestaw wierteł do betonu – 1 szt. (wiertła do betonu z uchwytem SDS Ø 5-12mm) 8-częściowy zestaw wierteł do drewna – 1 szt. (wiertła do drewna Ø 5-12mm,) 13-częściowy zestaw wierteł do metalu – 1 szt.(wiertła do metalu Ø 3-12 mm) 2. Przedmiot zamówienia określony został we Wspólnym Słowniku Zamówień następującymi kodami i nazwami: 44212310-5 Rusztowania 43830000-0 Narzędzia ręczne z napędem mechanicznym 44510000-8 Narzędzia 44512000-2 Różne narzędzia ręczne V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie do 21.05.2018r. VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: 1) kompetencji lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa minimalnego poziomu zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, 2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa minimalnego poziomu zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, 3) zdolności technicznej lub zawodowej, a) doświadczenie: Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa minimalnego poziomu zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, b) osoby zdolne do realizacji zamówienia: Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa minimalnego poziomu zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, c) potencjału technicznego: Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa minimalnego poziomu zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, Spełnienie warunków udziału w postepowaniu, o których mowa powyżej Zamawiający zweryfikuje na podstawie oświadczenia Wykonawcy w formularzu ofertowym. Zamawiający nie żąda dodatkowych dokumentów na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postepowaniu. 2. Podstawy wykluczenia Wykonawcy z udziału z postepowania 1. Z udziału w postępowaniu Zamawiający wykluczy Wykonawcę, który nie wykaże spełniania warunków udziału w postępowaniu. 2. Z udziału w postępowaniu wykluczeni są Wykonawcy (podmioty i osoby) powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej od drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. 3. Z udziału w postepowaniu Zamawiający wykluczy wykonawcę, w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2017 r. poz. 1508 ze zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 2171 ze zm.) Brak podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, o których mowa powyżej Zamawiający zweryfikuje na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę. VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA: W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty : 1. Formularz ofertowy (wg. wzoru załącznika nr 1) – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności w/w dokumentu w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz wskazane przez Wykonawcę dokumenty. 3. oświadczenie Wykonawcy zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego o powiązaniach osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym Oferta, składane dokumenty oraz oświadczenia podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego. VIII. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI: 1. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawca winien posługiwać się numerem sprawy IPR.272.1.25.2018 2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, wezwania oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują w formie pisemnej, faksem lub drogą elektroniczną. W przypadku wykorzystania faksu lub drogi elektronicznej każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 3. Nie udziela się żadnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do Zamawiającego zapytania w sprawach wymagających zachowania pisemności postępowania. 4. Korespondencję związaną z przedmiotowym postępowaniem, należy kierować na adres: Powiat Łęczyński ul. Al. Jana Pawła II 95A, 21-010 Łęczna e-mail: zamowienia@powiatleczynski.pl, fax. 81 752 64 64 5. Osobą upoważnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Agnieszka Jóźwiak; e-mail: zamowienia@powiatleczynski.pl, tel. 81 53 15 204 IX. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: Wykonawca składający ofertę pozostaje nią związany przez 15 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. X. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWYWANIA OFERT: 1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 2. Oferta musi mieć formę pisemną i powinna być sporządzona w języku polskim. 3. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści niniejszego zapytania 4. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. 5. Oferta oraz wymagane formularze, składane wraz z ofertą wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym oraz przepisami prawa. 6. Oferta podpisana przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymaga załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego. 7. Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty: oświadczenia, załączniki i inne, o których mowa w zapytaniu. Kopie dokumentów winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione. 8. Dokumenty powinny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez Zamawiającego wzorcami, zawierać informacje i dane określone w tych dokumentach. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę. XI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT: 1. Ofertę należy złożyć do dnia 26.04.2018 r do godziny 10:00 1) pocztą lub przesyłką kurierską na adres Zamawiającego podany w punkcie I lub 2) osobiście w siedzibie Zamawiającego, w kancelarii podawczej (pierwsze piętro, pokój nr 111), lub 3) przesłać e-mailem: zamowienia@powiatleczynski.pl; (decyduje data i godzina wpływu oferty do siedziby Zamawiającego). Wykonawca, który złożył ofertę drogą elektroniczną a jego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest przed podpisaniem umowy dostarczyć Zamawiającemu ofertę w formie oryginału. 2. Oferty złożone po terminie nie będą uwzględniane. 3. Oferty składane pocztą, przesyłką kurierską lub osobiście należy oznakować w następujący sposób: „Oferta na dostawę wyposażenia szkolnej pracowni budowlanej do Zespołu Szkół im. K.K. Jagiellończyka w Łęcznej Nr sprawy: IPR.272.1.25.2018” 4. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Zmiana, jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej. XII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY: 1. Cena oferty oznacza cenę zaproponowaną przez Wykonawcę za realizację zamówienia. Zostanie ona określona przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (Załącznik Nr 1). 2. Obowiązującym wynagrodzeniem w niniejszym postępowaniu jest wynagrodzenie ryczałtowe, które nie może zostać podwyższone podczas wykonywania umowy. 3. Wykonawca określi cenę całkowitą oferty brutto (w PLN) dla przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku i słownym, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT. W razie rozbieżności wiążącą jest cena podana słownie. 4. Obowiązkiem Wykonawcy jest prawidłowe ustalenie podatku VAT. 5. Każdy z wykonawców może podać tylko jedną cenę za realizację zamówienia. 6. Cenę oferty należy określić z należytą starannością, na podstawie przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wszystkich kosztów związanych z realizacją zadania. XIII. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT: 1. Zamawiający uzna ofertę za spełniająca wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli: a) oferta spełnia wymagania określone niniejszym zapytaniem, b) oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie. 2. Przy wyborze oferty Zamawiający kierować się będzie kryterium ceny, tj.: cena ofertowa brutto za całość zamówienia – waga 100%. a) Zamawiający porówna i oceni oferty, według następującego wzoru matematycznego: Cena = Cena najtańszej oferty x 100 pkt Cena ocenianej oferty Cena ofertowa winna zawierać wszystkie koszty Wykonawcy związane z realizacją zamówienia. 5. Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna ofertę obejmującą wykonanie opisanego przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie i zgodnie z wymaganiami oraz zawierającą najniższą cenę ofertową brutto. 6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści. 7. Zamawiający poprawi w treści oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz oczywiste omyłki rachunkowe XIV. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO: 1. Umowa w sprawie niniejszego zamówienia zostanie zawarta z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści zapytania ofertowego oraz danych zawartych w ofercie – wg. wzoru umowy, stanowiącym załącznik nr 3 2. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę. 3. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie przesłane w formie notatki służbowej z przeprowadzonego postępowania pocztą elektroniczną do Wykonawców uczestniczących w postępowaniu. 4. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę. 5. W przypadku, gdy okaże się, że Wykonawca, którego oferta została wybrana będzie uchylał się od zawarcia umowy Zamawiający, może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny, XV. INFORMACJA O SPOSOBIE ROZLICZANIA MIEDZY STRONAMI: Wszelkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsze zapytanie ofertowe dokonywane będą wyłącznie w PLN. Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą nastąpi w formie polecenia przelewu po odbiorze przedmiotu zamówienia w terminie do 21 dni od otrzymania faktury, na numer rachunku bankowego wskazanego w treści faktury. Zamawiający zastrzega, iż termin płatności wynagrodzenia Wykonawcy uzależniony będzie od terminu wpływu na konto Zamawiającego środków przeznaczonych na pokrycie wydatków związanych z realizacją umowy na etapie, w którym uczestniczył Wykonawca i mogą ulec opóźnieniom. XVI. WYNIK POSTĘPOWANIA O wyborze oferty zamawiający powiadomi wykonawców drogą mailową, zamieści notatkę z wyboru na swojej stronie internetowej pod adresem: www.powiatleczynski,pl zakładka zamówienia publiczne, zakładka zamówienia do 30 tys. euro. oraz na stronie Bazy Konkurencyjności pod adresem: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podawania przyczyn. Lista załączników: Załącznik Nr 1 - Formularz ofertowy. Załącznik Nr 2 – Oświadczenie o powiązaniach osobowych lub kapitałowych Załącznik Nr 3 – Umowa- projekt Pliki |
Darmowy Program PIT dostarcza firma PITax.pl Łatwe podatki w ramach projektu „Wspieraj lokalnie” prowadzonego przez Instytut Wsparcia Organizacji Pozarządowych ![]() ![]() |