Zapytanie ofertowe na dostawę do Zespołu Szkół im. Króla Kazimierza Jagiellończyka w Łęcznej, ul. Bogdanowicza 9 zestawu mebli do pracowni szkolnej.2018-03-21 13:11:13NR SPRAWY: IPR.272.1.22.2018
IPR.272.1.22.2018
Łęczna, dnia 21.03.2018r. ZAPYTANIE OFERTOWE Powiat Łęczyński zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty na dostawę do Zespołu Szkół im. Króla Kazimierza Jagiellończyka w Łęcznej, ul. Bogdanowicza 9 zestawu mebli do pracowni szkolnej w ramach realizacji projektu „Kształcimy prawdziwych zawodowców w Jagiellończyku” dofinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020, Osi priorytetowej 12 – Edukacja, kwalifikacje, kompetencje, Działania 12.4 Kształcenie zawodowe I. ZAMAWIAJĄCY: Powiat Łęczyński adres: Al. Jana Pawła II 95a, 21-010 Łęczna tel./81/ 531-52-04, fax /81/ 752-64-64 www.powiatleczynski.pl e-mail: zamowienia@powiatleczynski.pl NIP 505-001-77-32, REGON 431019425 Godziny pracy: poniedziałek, środa piątek 7:00-15:00, wtorek 8:00-16:00 II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego na podstawie Uchwały Nr 568/2016 Zarządu Powiatu w Łęcznej z dnia 7 października 2016 roku w oparciu o art. 4 pkt 8 Prawa zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (tj. Dz. U. z 2017r. poz. 1579) w związku z art. 44 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (tj.z 2017 r. Dz. U. poz.. 1277) oraz uwzględniając zasady konkurencyjności określone w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 III. CEL ZAMÓWIENIA Celem zamówienia jest wybór Wykonawcy na dostawę do Zespołu Szkół im. Króla Kazimierza Jagiellończyka w Łęcznej, ul. Bogdanowicza 9 zestawu mebli do pracowni szkolnej. IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 39160000-1 – meble szkolne 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zespołu Szkół im. Króla Kazimierza Jagiellończyka w Łęcznej, ul. Bogdanowicza 9 mebli do pracowni szkolnej w ramach projektu „Kształcimy prawdziwych zawodowców w Jagiellończyku” dofinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020, Osi priorytetowej 12 – Edukacja, kwalifikacje, kompetencje, Działania 12.4 Kształcenie zawodowe, w tym: 1) biurko komputerowe uczniowskie – 15 szt., w tym, : a) biurko 1-osobowe, wykonane z płyty laminowanej 18mm, oklejone obrzeżem PCV, z wysuwaną półką. Stelaż z profili/rurek malowanych proszkowo. Wymiary wys. 760mm, szer. min. 700mm, gł. min. 400mm – 14 szt. b) biurko 1-osobowe dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych wykonane z płyty laminowanej 18mm, oklejone obrzeżem PCV, z wysuwaną półką, Stelaż z profili/rurek malowanych proszkowo. Wymiary: szer. min. 700mm, gł. min. 400mm, możliwość regulacji wysokości blatu dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych – 1 szt. 2) biurko nauczycielskie – 1 szt. Biurko wykonane z płyty laminowanej 18mm, oklejone obrzeżem PCV, z szufladą i szafką zamykaną 2 kluczykami lub 2 szufladami zamykanymi 2 kluczykami. Stelaż z profili/rurek malowanych proszkowo. Wymiary szer. min. 1100x gł. min. 600 x wys. 760 mm. 3) komoda – 1 szt. 3-drzwiowa, wykonana z płyty laminowanej 18mm, drzwi zamykane na zamek z dwoma kluczykami. Wymiary: wys. 800 x szer. min. 800 x gł. min. 400. 4) witryna – 1 szt. regał z szafką, wymiary wys. min. 1800 x szer. min. 800 x zł. min. 400 wykonany z płyty laminowanej 18mm. 5 przestrzeni na dokumenty, górne 3 przestrzenie - półki otwarte, dolne 2 przestrzenie - szafka zamykana na zamek z dwoma kluczykami. Metalowe uchwyty. 2. Meble muszą posiadać certyfikat dopuszczający do użytkowania w jednostkach oświatowych. Wykonawca przekaże Zamawiającemu certyfikaty w dniu odbioru przedmiotu zamówienia 3. Wszystkie meble muszą być w jednej kolorystyce. 4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia, do Zespołu Szkół im. Króla Kazimierza Jagiellończyka w Łęczna, ul. Bogdanowicza 9 na własny koszt i ryzyko. 5. Dostarczone meble stanowiące przedmiot zamówienia, będą fabrycznie nowe oraz kompletne, najwyższe gatunkowo, pochodzić będą z bieżącej produkcji i posiadać parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia nie może pochodzić z żadnych pokazów, nie będzie także obciążony prawami na rzecz osób trzecich i nie będzie naruszał praw osób trzecich oraz będzie spełniał wymogi prawa polskiego i europejskiego. 6. Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia na okres 24 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie do 20.04.2018r. VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: 1) kompetencji lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa minimalnego poziomu zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, 2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa minimalnego poziomu zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, 3) zdolności technicznej lub zawodowej, a) doświadczenie: warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, w tym dostawę biurek komputerowych uczniowskich posiadających certyfikat dopuszczający do użytkowania w jednostkach oświatowych. b) osoby zdolne do realizacji zamówienia: Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa minimalnego poziomu zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, c) potencjału technicznego: Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa minimalnego poziomu zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, Spełnienie warunków udziału w postepowaniu, o których mowa powyżej Zamawiający zweryfikuje na podstawie oświadczenia Wykonawcy w formularzu ofertowym oraz dokumentów złożonych przez Wykonawcę. 2. Podstawy wykluczenia Wykonawcy z udziału z postepowania 1. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. 2. Z udziału w postępowaniu wykluczeni są Wykonawcy (podmioty i osoby) powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej od drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Brak podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, o których mowa powyżej Zamawiający zweryfikuje na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę. VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA: W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty : 1. wykaz dostaw, wg wzoru załącznika nr 3, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności w/w dokumentu w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz wskazane przez Wykonawcę dokumenty. 3. oświadczenie Wykonawcy zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do zapytania ofertowego o powiązaniach osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym VIII. WYKAZ INNYCH OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCÓW: 1. Formularz ofertowy (zał. 1) – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę. 2. Szkice, prospekty, wizualizacje mebli stanowiących przedmiot zamówienia. Oferta, składane dokumenty oraz oświadczenia podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego. IX. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI: 1. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawca winien posługiwać się numerem sprawy określonym w zapytaniu ofertowym 2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, wezwania oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują w formie pisemnej, faksem lub drogą elektroniczną. W przypadku wykorzystania faksu lub drogi elektronicznej każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 3. Nie udziela się żadnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do Zamawiającego zapytania w sprawach wymagających zachowania pisemności postępowania. 4. Korespondencję związaną z przedmiotowym postępowaniem, należy kierować na adres: Powiat Łęczyński ul. Al. Jana Pawła II 95A, 21-010 Łęczna e-mail: zamowienia@powiatleczynski.pl, fax. 81 752 64 64 5. Osobą upoważnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Agnieszka Jóźwiak; e-mail: zamowienia@powiatleczynski.pl, tel. 81 53 15 204 X. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: Wykonawca składający ofertę pozostaje nią związany przez 15 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. XI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWYWANIA OFERT: 1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 2. Oferta musi mieć formę pisemną i powinna być sporządzona w języku polskim. 3. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści niniejszego zapytania 4. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. 5. Oferta oraz wymagane formularze, składane wraz z ofertą wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym oraz przepisami prawa. 6. Oferta podpisana przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymaga załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego. 7. Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty: oświadczenia, załączniki i inne, o których mowa w zapytaniu. Kopie dokumentów winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione. 8. Dokumenty powinny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez Zamawiającego wzorcami, zawierać informacje i dane określone w tych dokumentach. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę. XII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT: 1. Ofertę należy złożyć do dnia 28.03.2018 r do godziny 10:00 1) pocztą lub przesyłką kurierską na adres Zamawiającego podany w punkcie I lub 2) osobiście w siedzibie Zamawiającego, w kancelarii podawczej (pierwsze piętro, pokój nr 111), lub 3) przesłać e-mailem: zamowienia@powiatleczynski.pl; (decyduje data i godzina wpływu oferty do siedziby Zamawiającego). Wykonawca, który złożył ofertę drogą elektroniczną a jego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest przed podpisaniem umowy dostarczyć Zamawiającemu ofertę w formie oryginału. Oferty złożone po terminie nie będą uwzględniane. 2. Oferty składane pocztą, przesyłką kurierską lub osobiście należy oznakować w następujący sposób: „Oferta na dostawę zestawu mebli do pracowni szkolnej” Nr sprawy: IPR.272.1.22.2018” Nie otwierać przed dniem 28.03.2018r. godz. 10:00 3. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Zmiana, jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej. XIII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY: 1. Cena oferty oznacza cenę zaproponowaną przez Wykonawcę za realizację zamówienia. Zostanie ona określona przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (Załącznik Nr 1). 2. Wykonawca określi cenę całkowitą oferty brutto (w PLN) dla przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku i słownym, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT. W razie rozbieżności wiążącą jest cena podana słownie. 3. Obowiązkiem Wykonawcy jest prawidłowe ustalenie podatku VAT. 4. Każdy z wykonawców może podać tylko jedną cenę za realizację zamówienia. 5. Cenę oferty należy określić z należytą starannością, na podstawie przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wszystkich kosztów związanych z realizacją zadania wynikających z zakresu dostawy, niezbędnej do wykonania zadania i doliczyć do powstałej kwoty inne składniki wpływające na ostateczną cenę. XIV. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT: 1. Zamawiający uzna ofertę za spełniająca wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli: a) oferta spełnia wymagania określone niniejszym zapytaniem, b) oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie. 2. Przy wyborze oferty Zamawiający kierować się będzie kryterium ceny, tj.: cena ofertowa brutto za całość zamówienia – waga 100%. a) Zamawiający porówna i oceni oferty, według następującego wzoru matematycznego: Cena = Cena najtańszej oferty x 100 pkt Cena ocenianej oferty Cena ofertowa winna zawierać wszystkie koszty Wykonawcy związane z realizacją zamówienia. 4. Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna ofertę obejmującą wykonanie opisanego przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie i zgodnie z wymaganiami oraz zawierającą najniższą cenę ofertową brutto. 5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści. 6. Zamawiający poprawi w treści oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz oczywiste omyłki rachunkowe XV. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO: 1. Umowa w sprawie niniejszego zamówienia zostanie zawarta z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści zapytania ofertowego oraz danych zawartych w ofercie – wg. wzoru umowy, stanowiącym załącznik nr 2 2. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę. 3. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie przesłane w formie notatki służbowej z przeprowadzonego postępowania pocztą elektroniczną do Wykonawców uczestniczących w postępowaniu. 4. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę. 5. W przypadku, gdy okaże się, że Wykonawca, którego oferta została wybrana będzie uchylał się od zawarcia umowy Zamawiający, może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny, XVI. INFORMACJA O SPOSOBIE ROZLICZANIA MIEDZY STRONAMI: Wszelkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsze zapytanie ofertowe dokonywane będą wyłącznie w PLN. Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą nastąpi w formie polecenia przelewu po odbiorze przedmiotu zamówienia w terminie 30 dni od otrzymania faktury, na numer rachunku bankowego wskazanego w treści faktury. Zamawiający zastrzega, iż termin płatności wynagrodzenia Wykonawcy uzależniony będzie od terminu wpływu na konto Zamawiającego środków przeznaczonych na pokrycie wydatków związanych z realizacją umowy na etapie, w którym uczestniczył Wykonawca i mogą ulec opóźnieniom. XVII. WYNIK POSTĘPOWANIA O wyborze oferty zamawiający powiadomi wykonawców drogą mailową, zamieści notatkę z wyboru na swojej stronie internetowej pod adresem: www.powiatleczynski,pl zakładka zamówienia publiczne, zakładka zamówienia do 30 tys. euro. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podawania przyczyn. Lista załączników: Zał. Nr 1 - Formularz ofertowy. Zał. Nr 2 – Umowa- projekt Zał. Nr 3 – Wykaz wykonanych dostaw. Zał. Nr 4 – Oświadczenie o powiązaniach osobowych lub kapitałowych Pliki |
Darmowy Program PIT dostarcza firma PITax.pl Łatwe podatki w ramach projektu „Wspieraj lokalnie” prowadzonego przez Instytut Wsparcia Organizacji Pozarządowych ![]() ![]() |