Zapytanie ofertowe na na pełnienie funkcji asystenta koordynatora projektu (2 stanowiska, w każdym Zespole Szkół odrębne) w ramach projektu pn.: „Modernizacja Infrastruktury Szkół Zawodowych w Powiecie Łęczyńskim”2018-01-15 13:32:24. ,
IPR. 272.1.5.2018 Łęczna, 15.01.2018 r.
Zapytanie ofertowe Na podstawie Uchwały Nr 568/2016 Zarządu Powiatu w Łęcznej z dnia 7 października 2016 roku w oparciu o art. 4 pkt 8 Prawa zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (tj. Dz. U. z 2017r. poz. 1579) w związku z art. 44 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (tj. z 2016 r. Dz. U. poz. 1870 z późn. zm.) oraz uwzględniając zasady konkurencyjności określone w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020, Powiat Łęczyński zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty na pełnienie funkcji asystenta koordynatora projektu (2 stanowiska, w każdym Zespole Szkół odrębne) w ramach projektu pn.: „Modernizacja Infrastruktury Szkół Zawodowych w Powiecie Łęczyńskim” finansowanego ze środków RPO WL na lata 2014-2020 w okresie od 01.02.2018r. do 31.08.2019r. I. Zamawiający: Nazwa: Powiat Łęczyński NIP: 505-001-77-32 Regon:431019425 Adres: ul. Aleja Jana Pawła II 95 A, 21-010 Łęczna Adres strony internetowej: www.powiatleczynski.pl E-mail: zamowienia@powiatleczynski.pl Numer telefonu: 81 53 15 200 Numer faksu: 81 752 64 64 Czas urzędowania: Poniedziałek – Piątek 7:00-15:00, Wtorek 8:00-16:00 II. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji asystenta koordynatora, w ramach projektu Modernizacja Infrastruktury Szkół Zawodowych w Powiecie Łęczyńskim, nr projektu RPLU.13.06.00-06-0020/16, realizowanego przez Powiat Łęczyński, współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego Oś priorytetowa XIII „Infrastruktura społeczna” Działanie 13.6 „Infrastruktura kształcenia zawodowego i ustawicznego”. Głównym celem projektu jest dostosowanie infrastruktury szkół zawodowych, wchodzących w skład Zespołu Szkół Rolniczych w Kijanach i w skład Zespołu Szkół Górniczych w Łęcznej poprzez modernizacje 8 obiektów istniejącej infrastruktury, polegającej na dostosowaniu budynków i budowli do pełnienia roli hal warsztatów szkolnych i pracowni nauczania praktycznego, wyposażenie warsztatów i pracowni zawodowych w niezbędne maszyny, urządzenia i wyposażenie dydaktyczne, wyposażenie pracowni komputerowej w tym oprogramowanie dostosowane do zawodów, w których są kształceni uczniowie wspieranych szkół. Zakres wykonywanych zadań: Nadzór nad realizacją zadań projektowych w danej szkole objętej projektem, do której przydzielony zostanie asystent koordynator, z następującym zakresem obowiązków: • współodpowiedzialność (wraz z koordynatorem projektu) za realizację wszystkich zadań w danym zespole szkół; • odpowiedzialność za nadzór nad przebiegiem robót i ich zgodność z harmonogramem, ze strony inwestorskiej, bezpośredni kontakt z inspektorem nadzoru inwestorskiego, w zakresie działań remontowo – budowlanych realizowanych w zespole szkół, • bezpośredni kontakt z wykonawcą robót remontowych i modernizacyjnych, • pośrednictwo pomiędzy personelem administracyjnym szkoły a Wykonawcą robót modernizacyjnych w zakresie udostępnienia niezbędnego zaplecza i wskazania terenów robót, • udział w komisjach odbioru robót częściowych i końcowych, • udział w spotkaniach i naradach koordynacyjnych podczas przebiegu remontu i modernizacji, • odpowiedzialność za przygotowanie specyfikacji technicznej zakupowanego sprzętu i wyposażenia, niezbędnej do ogłoszenia zamówienia publicznego na zakup sprzętu i wyposażenia do pracowni praktycznej nauki zawodu, • udział w odbiorach i instalacji sprzętu zakupionego w ramach projektu do danego zespołu szkół, nadzór nad montażem wyposażenia dydaktycznego szkoły, • odpowiedzialność za wykazanie pracowników zespołu szkół, którzy odbędą szkolenia stanowiskowe z zakresu obsługi sprzętu i wyposażenia, zakupionego do danego zespołu szkół, umożliwiające następnie jego właściwą eksploatację, • zachowanie w bezwzględnej tajemnicy wszelkich informacji i danych uzyskanych podczas realizacji projektu, a w szczególności mogących stanowić tajemnicę służbową i handlową; • przedstawianie informacji o przebiegu realizacji projektu niezbędnych do przygotowania sprawozdania okresowego, udział w spotkaniach zespołu zarządzającego, niezwłoczne informowanie o pojawiających się problemach istotnych dla realizacji usługi, • promowanie projektu i upowszechnianie osiągniętych rezultatów zgodnie z dokumentacją programową, umową o dofinansowanie oraz wnioskiem projektowym, w okresie realizacji projektu, • realizowanie projektu zgodnie z Wytycznymi programowymi, ustawą PZP, obowiązującymi przepisami prawa oświatowego i zawartą umową z Instytucją Zarządzającą (IZ); • oznaczanie dokumentów, zakupionego wyposażenia zgodnie z wytycznymi obowiązującymi w latach 2014-2020, • elastyczne reagowanie oraz podejmowanie działań zaradczych we współpracy z Koordynatorem projektu w przypadku wystąpienia trudności związanych z realizacją wsparcia; • ścisła współpraca z koordynatorem projektu i specjalistą ds. zamówień publicznych i logistycznych, • nadzór i współpraca z koordynatorem przy archiwizowaniu dokumentacji z realizacji projektu zgodnie z Wytycznymi dla IZ; • obecność podczas kontroli projektu na miejscu w Zespole Szkól oraz w siedzibie Powiatu, w zakresie, w jakim kontrola dotyczy danego zespołu szkół, również po zakończeniu jego realizacji – do dnia zatwierdzenia wniosku o płatność końcową projektu; • nadzór nad dostosowaniem strony internetowej szkoły, wytworzonych materiałów do wytycznych WCAG2.0 w zakresie zamieszczanych informacji dotyczących realizowanego projektu, Kod CPV: 79421000 – 1 Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robót budowlanych Termin świadczenia zadań w ramach projektu: od 1 lutego 2018 roku do 31 sierpnia 2019 r. Na każde ze stanowisk zostanie zaangażowana inna osoba – jedna osoba nie może jednocześnie pełnić funkcji asystenta koordynatora w każdej ze szkół. Miesięczny wymiar czasu pracy wynosi na jednym stanowisku 25 godz. zegarowych, co zostanie potwierdzone miesięczną Kartą czasu pracy. Wynagrodzenie będzie płatne w terminie 14 dni po zakończeniu każdego miesiąca, na podstawie Karty czasu pracy i rachunku wystawionego przez asystenta koordynatora, pod warunkiem dostępności środków finansowych na koncie projektu na ten cel. Wynagrodzenie będzie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Miejsce realizacji zamówienia: Realizacja zadań zaplanowanych w projekcie odbywać się będzie, odrębnie dla każdego stanowiska w: 1. Zespole Szkół Rolniczych w Kijanach, Kijany 4, 21-077 Spiczyn. 2. Zespole Szkół Górniczych w Łęcznej, ul. Bogdanowicza 9, 21-010 Łęczna, Zamawiający w zakresie realizacji projektu udostępni pomieszczenia z dostępem do Internetu i meble oraz podstawowe materiały biurowe celem prawidłowej realizacji projektu. Szacowany średni czas pracy w miesiącu: 25 godz. Oferent zapewni o swojej dyspozycyjności osobistej, w miejscu realizacji usługi, w wymiarze min. 2 razy w tygodniu między godzinami 8.00-15.00, w dni robocze. Po realizacji świadczonych usług w danym miesiącu przedłożona zostanie przez Oferenta miesięczna ewidencja czasu pracy stanowiąca podstawę do rozliczenia z Zamawiającym. Skrócony opis przedmiotu zamówienia: Zatrudnienie dwóch osób na stanowisku: asystent koordynatora na potrzeby realizacji projektu „Modernizacja Infrastruktury Szkół Zawodowych w Powiecie Łęczyńskim”. Cel zamówienia: Celem zamówienia jest zatrudnienie dwóch asystentów koordynatora projektu odpowiedzialnych za nadzorowanie prawidłowości realizacji prac modernizacyjnych oraz dokonywania zakupów sprzętu i wyposażenia do pracowni praktycznej nauki zawodu zgodnie z potrzebami poszczególnych zespołów szkół objętych projektem. III. Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny ich spełniania: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu; 2. spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa minimalnego poziomu zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, 2) wiedzy i doświadczenia: Osoba ubiegająca się o zamówienie musi spełniać łącznie, niezależnie od innych warunków określonych w niniejszym zapytaniu, następujące warunki: a) minimum 5 letnie doświadczenie w pracy w placówkach szkolenia zawodowego, b) doświadczenie w administrowaniu obiektami szkolnymi, w tym nadzorowaniu remontów obiektów użyteczności publicznej, zakupu sprzętu i wyposażenia pracowni specjalistycznych, zawodowych, c) w odniesieniu do poszczególnych rodzajów szkół, w których ma być pełnione stanowisko, znajomość branży: 1) górniczej, elektrycznej, oraz sprzętu i wyposażenia dotyczącego kształcenia w zawodach górniczych, elektrycznych, 2) rolniczej, mechanicznej, elektrycznej, gastronomicznej oraz sprzętu i wyposażenia niezbędnego do kształcenia zawodowego w zawodach rolniczych, mechanicznych, d) wykształcenie wyższe magisterskie, e) posiadanie doświadczenia w realizacji zadań finansowanych ze środków zewnętrznych w tym. Unii Europejskiej, środków z dotacji ministerialnych, f) posiadanie znajomości zasady równych szans kobiet i mężczyzn, znajomość ochrony danych osobowych 3) potencjału technicznego Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa minimalnego poziomu zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, 4) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa minimalnego poziomu zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, III. Podstawy wykluczenia Wykonawcy z postępowania 1. Zamawiający wykluczy Wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postepowaniu. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą. III. Wymagane dokumenty i oświadczenia jakie powinni dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postepowaniu Wykonawca do oferty załączy: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu – zał. Nr 2 do zapytania ofertowego 2. kopie zaświadczeń, certyfikatów odbytych szkoleń, referencje, 3. CV IV. Kryterium oceny ofert, waga i sposób przyznania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert : Kryterium oceny ofert: cena – 100%. Kryterium – cena, podlegać będzie ocenie wg wzoru: cena oferowana minimalna brutto X = x 100 pkt x Wk cena badanej oferty brutto Wk - waga kryterium V. Warunki zmiany umowy: Zmiany umowy zostały określone we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 3 do niniejszego zapytania. VI. Inne formalności, które należy dopełnić celem złożenia oferty: Oferent powinien sporządzić ofertę w języku polskim na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania ofertowego, podając cenę brutto za 1 godzinę usługi oraz łączną cenę usługi za 1 miesiąc, tj. 25 godz. pracy. Cena wyrażona jest w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Cena podana w ofercie powinna uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego. Oferta musi zawierać: – pełną nazwę oferenta; – adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu oraz nr NIP/PESEL, REGON; – dane osoby do kontaktów; – cenę zamówienia. Do oferty należy dołączyć: 1) Dokumenty wskazane w pkt III niniejszego zapytania, 2) wypełniony formularz ofertowy, Wszystkie kopie dokumentów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Oferenta. Jeden oferent może złożyć tylko jedną ofertę, pod rygorem odrzucenia wszystkich ofert danego oferenta. Oferent może zwrócić się do Zamawiającego, przed terminem składania ofert, w formie elektronicznej o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Ze strony Zamawiającego uprawnionym do udzielania wyjaśnień jest Pani Agnieszka Jóźwiak, adres e-mail: zamowienia@powiatleczynski.pl, tel. 81 53 15 204. Informacja zostanie udzielona w terminie 48 h, chyba, że pytanie Oferenta nie ma w ocenie Zamawiającego wpływu na treść oferty. Termin związania ofertą: 15 dni od dnia składania ofert. VII. Termin i miejsce złożenia ofert: Ofertę w formie pisemnej pod rygorem nieważności należy złożyć na adres: Starostwo Powiatowe w Łęcznej, ul. Al. Jana Pawła II 95 a, 21-010 Łęczna, kancelaria podawcza, do dnia 23.01.2018r. do godz. 15:00 VIII. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postepowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny. Wykaz załączników: 1. Formularz ofertowy 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 3. Wzór umowy Pliki |
Darmowy Program PIT dostarcza firma PITax.pl Łatwe podatki w ramach projektu „Wspieraj lokalnie” prowadzonego przez Instytut Wsparcia Organizacji Pozarządowych ![]() ![]() |