Zaproszenie do złożenia oferty na:„Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznakowania pojazdów mechanicznych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Łęcznej”2017-11-10 13:16:49.
IPR.272.1.37.2017 Łęczna, dnia, 10.11.2017 r.
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY 1. Zamawiający: Powiat Łęczyński – Starostwo Powiatowe w Łęcznej Aleja Jana Pawła II 95A 21-010 Łęczna NIP:713-23-98-078 REGON:431029168 Tel. 81 53 15 204 Fax 81 752 64 64 www.powiatleczynski.pl adres e-mail: zamowienia@powiatleczynski.pl zaprasza do złożenia oferty na: „Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznakowania pojazdów mechanicznych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Łęcznej” 2. Informacje niezbędne do przygotowania i złożenia oferty: 1) opis przedmiotu zamówienia: CPV: 31523200-0 – trwałe znaki informacyjne a) tablice rejestracyjne należy wykonać zgodnie z parametrami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22.07.2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz.1038), oraz zapisem art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym – (t.j.Dz. U. z 2017 r. poz. 1260 z późn. zm.), oraz będą odpowiadać kryteriom określonym Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 02 maja 2012r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 585). b) wzory tablic rejestracyjnych, umieszczanych na nich znaków i symboli, a także ich opis określa załącznik nr 8 do w/w Rozporządzenia Ministra Infrastruktury. c) Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania i dostarczenia tablic rejestracyjnych, których rodzaj i ilość Zamawiający określił w tabeli nr 1 d) Wykonawca dokona odbioru tablic rejestracyjnych złomowanych; e) Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania i dostawy wtórników, indywidualnych i zabytkowych tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów. f) Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przesunięć ilościowych, pomiędzy pozycjami wyszczególnionymi w formularzu ofertowym, według faktycznego zapotrzebowania na tablice w roku 2018. Ilość zapotrzebowania jest przybliżona i może ulec zmianom dostosowanym do aktualnego zapotrzebowania Zamawiającego. Przy czym zmiany te nie mogą przekroczyć łącznej kwoty zamówienia oferowanej przez Wykonawcę w zakresie danego zadania. Podane ilości stanowią wiec szacowane ilości zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania jakichkolwiek roszczeń względem Zamawiającego z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Tabela nr 1 Wykaz przewidywanych potrzeb według rodzaju tablic: Lp. Rodzaj tablic Przewidywana ilość zapotrzebowania (w szt.) 1. Samochodowe jednorzędowe 7 790 2. Samochodowe dwurzędowe 200 3. Samochodowe indywidualne jednorzędowe 2 4. Samochodowe indywidualne dwurzędowe 2 5. Samochodowe zabytkowe jednorzędowe 4 6. Samochodowe zabytkowe dwurzędowe 2 7. Do przyczep jednorzędowe 300 8. Do przyczep dwurzędowe 200 9. Motocyklowo-ciągnikowe 450 10. Motocyklowa indywidualna 5 11. Motocyklowa zabytkowa 5 12. Motorowerowe 200 13. Tymczasowe samochodowe jednorzędowe 50 14. Tymczasowe motocyklowo-ciągnikowe 10 Ogółem szt.: 9 220 2) Termin wykonania zamówienia: a) od dnia 02.01.2018 r. do 31.12.2018 r. Zamówienie będzie składane telefonicznie, fax-em lub drogą elektroniczną przez pracownika Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Publicznych Starostwa Powiatowego w Łęcznej. 3) Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) posiadanie zaświadczenia o dokonaniu wpisu do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne prowadzonego przez właściwego Marszałka Województwa na podstawie art. 75a ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (j. t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1260 ze zm.), właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy b) Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w należytym wykonaniu minimum 2 dostaw tablic rejestracyjnych o wartości równej lub przekraczającej łącznie 50 000,00 zł brutto (słownie pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) każda, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie; c) Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). d) oferowane dostawy muszą spełniać wymogi zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22.07.2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz.1038). 4) Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) kopię zaświadczenia o dokonaniu wpisu do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne prowadzonego przez Marszałka Województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy; b) wykaz z ilością nie niższą niż 2 wykonanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - w zakresie odpowiednim do przedmiotu zamówienia o wartości brutto nie niższej niż 50 000 zł każda. Wykaz należy złożyć na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego; c) opłaconą polisę (wraz z dokumentem potwierdzającym jej opłacenie), a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, z tym, że Zamawiający wymaga aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł 00/100) ; d) kopię certyfikatu na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi, o których mowa w art. 75a ust. 2 pkt 2 w ustawie Prawo o ruchu drogowym (j. t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1260 ze zm.) 5) Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przewidział w ofercie stawki podatku VAT obowiązujące na rok 2018, w przypadku dalszych zmian w stawkach podatku VAT w trakcie obowiązywania umowy w roku 2018, przewiduje się zmiany umowy w tym zakresie. b) Załączenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty, c) Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców przy realizacji przedmiotowego zamówienia. d) wymagany okres gwarancji co najmniej 12 m-cy. Oferta, która nie będzie zawierała w/w dokumentów nie zostanie dopuszczona do oceny ofert pod względem ceny zawartej na dołączonym do dokumentów formularzu ofertowym. 6) Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami: a) Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się: mailowo: zamówienia@powiatleczynski.pl, faxem: 081/ 752-64-64 i w formie pisemnej. b) Osoby upoważnione do kontaktów z Wykonawcami: Edyta Szostakiewicz, Agnieszka Jóźwiak tel: 081/ 5315204 7) termin związania ofertą: 15 dni od dnia upływu składania ofert. 8) opis sposobu przygotowywania ofert: a) ofertę należy sporządzić wg formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1. b) oferta winna być sporządzona w języku polskim, czytelnie w jednym egzemplarzu. c) oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. 8) miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert: a) ofertę należy złożyć do dnia 20.11.2017 r godziny 10:00 w kancelarii ogólnej Starostwa Powiatowego w Łęcznej Al. Jana Pawła II 95A pok. 111 lub przesłać faksem na nr: /081/ 752-64-64 lub e-mailem: zamówienia@powiatleczynski.pl Oferty przesłane drogą elektroniczną nie ma potrzeby potwierdzać wersją przesłaną w inny sposób. 9) opis sposobu obliczenia ceny: a) cena – 80 punktów; b) termin dostawy nowych tablic rejestracyjnych i odbioru tablic złomowych – 10 punktów (przyjętą jednostką jest doba); c) termin dostawy wtórników, indywidualnych i zabytkowych tablic rejestracyjnych– 10 punktów (przyjętą jednostką jest doba). 10) opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert: a) oferta, która przedstawia najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone kryteria, zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z malejącą ilością uzyskanych punktów. Do realizacji zamówienia zostanie wybrany wykonawca, który uzyska najwyższą ilość punktów. b) ocena ofert w zakresie przedstawionych wyżej kryteriów zostanie dokonana wg następujących zasad: • oferty będą oceniane w skali stu-punktowej, według wzoru: S = C + T + W gdzie poszczególne symbole oznaczają: S – suma uzyskanych punktów, C – punkty za cenę, T – punkty za termin dostawy nowych tablic rejestracyjnych i odbioru tablic złomowanych, W – punkty za termin dostawy wtórników, indywidualnych i zabytkowych tablic rejestracyjnych. Kryterium nr 1: C = ( Cmin / Cof..) x 80 gdzie: Cmin – najniższa cena wg załącznika numer 1 formularz oferty spośród wszystkich złożonych ofert, Cof. – zaoferowana cena wg załącznika nr 1 formularz oferty, C – ilość punktów za cenę przyznanych danej ofercie. Kryterium nr 2: T = (Tmin. / Tof.) x 10 gdzie: Tmin. – najkrótszy termin dostawy nowych tablic rejestracyjnych i odbioru tablic złomowanych spośród wszystkich złożonych ofert, Tof. – proponowany termin dostawy nowych tablic rejestracyjnych i odbioru tablic złomowanych w danej ofercie, T – ilość punktów za termin przyznanych danej ofercie. Kryterium nr 3: W = (Wmin./Wof.) x 10 gdzie: Wmin. – najkrótszy proponowany termin dostawy wtórników, indywidualnych i zabytkowych tablic rejestracyjnych, Wof. – proponowany termin dostawy wtórników, indywidualnych i zabytkowych tablic rejestracyjnych w danej ofercie, W – ilość punktów za termin dostawy wtórników, indywidualnych i zabytkowych tablic rejestracyjnych przyznanych danej ofercie. c) w toku oceny ofert zamawiający może żądać od Wykonawcy pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty. 11) informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego: nie dotyczy 12) wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia: nie dotyczy 13) istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach: a) projekt umowy stanowi załącznik nr 2 do Zaproszenia do złożenia oferty. b) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian do projektu umowy. 14) Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone zgodnie z regulaminem udzielania zamówień o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty, o której mowa w art. 4 pkt 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych, na podstawie Zarządzenia Starosty Nr 75/2016 z dnia 19 września 2016r. 15) Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny na każdym etapie. Załączniki: 1. Formularz oferty 2. Wzór umowy 3. Wykaz zamówień Z poważaniem …………………………………. Łęczna dnia 10.11.2017r. Kierownik Jednostki Pliki |
Darmowy Program PIT dostarcza firma PITax.pl Łatwe podatki w ramach projektu „Wspieraj lokalnie” prowadzonego przez Instytut Wsparcia Organizacji Pozarządowych ![]() ![]() |