Ogłoszenie o sprostowaniu/zmianie ogłoszenia publikowanego w DZUUE pn.:„UBEZPIECZENIE GRUPOWE NA ŻYCIE PRACOWNIKÓW, WSPÓŁMAŁŻONKÓW ORAZ PEŁNOLETNICH DZIECI PRACOWNIKÓW STAROSTWA POWIATOWEGO W ŁĘCZNEJ ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU2017-10-06 10:12:17. IPR.272.4.4.2017
PL Formularz standardowy 14 - Ogłoszenie dodatkowych informacji, informacje o niekompletnej procedurze lub
sprostowanie 1 / 7 Unia Europejska Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej 2, rue Mercier, 2985 Luxembourg, Luksemburg Faks: +352 29 29 42 670 E-mail: ojs@publications.europa.eu Informacje i formularze on-line: http:// simap.europa.eu Ogłoszenie dodatkowych informacji, informacje o niekompletnej procedurze lub sprostowanie Sekcja I: Instytucja zamawiająca/podmiot zamawiający I.1) Nazwa, adresy i punkty kontaktowe: Oficjalna nazwa: Powiat Łęczyński Krajowy numer identyfikacyjny: (jeżeli jest znany) 431019425 Adres pocztowy: ul. Aleja Jana Pawła II 95 A Miejscowość: Łęczna Kod pocztowy: 21-010 Państwo: Polska (PL) Punkt kontaktowy: _____ Tel.: +48 815315204 Osoba do kontaktów: Edyta Szostakiewicz, Agnieszka Jóźwiak E-mail: zamowienia@powiatleczynski.pl Faks: +48 817526464 Adresy internetowe: (jeżeli dotyczy) Ogólny adres instytucji zamawiającej/ podmiotu zamawiającego: (URL) www.powiatleczynski.pl Adres profilu nabywcy: (URL) _____ Dostęp elektroniczny do informacji: (URL) _____ Elektroniczne składanie ofert i wniosków o dopuszczenie do udziału: (URL) _____ I.2) Rodzaj zamawiającego: Instytucja zamawiająca Podmiot zamawiający PL Formularz standardowy 14 - Ogłoszenie dodatkowych informacji, informacje o niekompletnej procedurze lub sprostowanie 2 / 7 Sekcja II: Przedmiot zamówienia II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu: UBEZPIECZENIE GRUPOWE NA ŻYCIE PRACOWNIKÓW, WSPÓŁMAŁŻONKÓW ORAZ PEŁNOLETNICH DZIECI PRACOWNIKÓW STAROSTWA POWIATOWEGO W ŁĘCZNEJ ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU ŁĘCZYŃSKIEGO II.1.2) Krótki opis zamówienia lub zakupu: (podano w pierwotnym ogłoszeniu) Zamawiający Powiat Łęczyński działający w imieniu i na rzecz następujących jednostek: 1. Starostwo Powiatowe w Łęcznej, Al. Jana Pawła II 95A, 21-010 Łęczna, NIP: 713-23-98-078 2. Placówka Opiekuńczo – Wychowawcza w Kijanach, Kijany 19B, 21-077 Spiczyn NIP : 505-001-64-77 3. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łęcznej, ul. Staszica 9, 21-010 Łęczna NIP : 713-24-42-046 4. Zarząd Dróg Powiatowych w Łęcznej,Ul. Przemysłowa 16, 21-010 Łęczna NIP : 713-24-01-308 5. Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna w Łęcznej.Al. Jana Pawła II 95, 21-010 Łęczna NIP : 713-10-45-900 6. Ośrodek Rewalidacyjno - Wychowawczy w Łęcznej,ul. Litewska 16, 21-010 Łęczna NIP : 505-01-21-010 7. Zespół Szkół Nr 2 w Milejowie,ul. Partyzancka 62, 21-020 Milejów, NIP : 713-25-75-712 8. Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy Podgłębokie,Podgłębokie 1A, 21-070 Cyców NIP : 713-27-12-669 9. Zespół Szkół im. Kazimierza Jagiellończyka w Łęcznej,ul. Bogdanowicza 9, 21-010 Łęczna NIP : 713-23-86-359 10. Powiatowy Zakład Aktywności Zawodowej w Łęcznej, ul. Krasnystawska 52, 21-010 Łęczna. NIP : 505-00-56-689 1. Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie grupowe na życie pracowników, współmałżonków oraz pełnoletnich dzieci pracowników Starostwa Powiatowego w Łęcznej oraz jednostek organizacyjnych Powiatu. Zakres zamówienia obejmuje: 1) ubezpieczenie na wypadek śmierci Ubezpieczonego oraz dodatkowo: - ubezpieczenie na wypadek śmierci Ubezpieczonego w następstwie nieszczęśliwego wypadku, - ubezpieczenie na wypadek śmierci Ubezpieczonego w następstwie wypadku komunikacyjnego, - ubezpieczenie na wypadek śmierci Ubezpieczonego w następstwie wypadku przy pracy, - ubezpieczenie na wypadek śmierci Ubezpieczonego w następstwie wypadku komunikacyjnego przy pracy, - ubezpieczenie na wypadek śmierci Ubezpieczonego w następstwie zawału serca lub udaru mózgu, 2) ubezpieczenie na wypadek śmierci współmałżonka oraz dodatkowo ubezpieczenie na wypadek śmierci współmałżonka w następstwie nieszczęśliwego wypadku, 3) ubezpieczenie na wypadek śmierci rodziców lub teściów, 4) ubezpieczenie na wypadek śmierci dziecka, 5) ubezpieczenie na wypadek urodzenia się dziecka, 6) ubezpieczenie na wypadek urodzenia martwego dziecka 7) ubezpieczenie na wypadek osierocenia dziecka, PL Formularz standardowy 14 - Ogłoszenie dodatkowych informacji, informacje o niekompletnej procedurze lub sprostowanie 3 / 7 8) ubezpieczenie na wypadek trwałego uszczerbku na zdrowiu Ubezpieczonego w następstwie nieszczęśliwego wypadku, 9) ubezpieczenie na wypadek trwałego uszczerbku na zdrowiu Ubezpieczonego w następstwie zawału serca lub udaru mózgu 10) ubezpieczenie na wypadek trwałej niezdolności Ubezpieczonego do pracy, 11) ubezpieczenie na wypadek poważnego zachorowania Ubezpieczonego, 12) ubezpieczenie na wypadek poważnego zachorowania dziecka Ubezpieczonego 13) ubezpieczenie na wypadek operacji chirurgicznych Ubezpieczonego 14) ubezpieczenie na wypadek leczenia specjalistycznego Ubezpieczonego 15) ubezpieczenie leczenia Ubezpieczonego w szpitalu w związku z chorobą (w tym pobyt na OIOM i rehabilitacja poszpitalna/rekonwalescencja) oraz dodatkowo ubezpieczenie leczenia Ubezpieczonego w szpitalu spowodowanego zawałem serca lub udarem mózgu, 16) ubezpieczenie leczenia Ubezpieczonego w szpitalu w związku z doznanymi obrażeniami ciała w następstwie nieszczęśliwego wypadku (w tym pobyt na OIOM i rehabilitacja poszpitalna/rekonwalescencja) oraz dodatkowo: - ubezpieczenie leczenia Ubezpieczonego w szpitalu w związku z doznanymi obrażeniami ciała w następstwie wypadku komunikacyjnego, - ubezpieczenie leczenia Ubezpieczonego w szpitalu w związku z doznanymi obrażeniami ciała w następstwie wypadku przy pracy, - ubezpieczenie leczenia Ubezpieczonego w szpitalu w związku z doznanymi obrażeniami ciała w następstwie wypadku komunikacyjnego przy pracy 17) ubezpieczenie zwrotu kosztów zakupu leków 2. Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 3. Wykonawca, wykonując usługę, będzie udzielał ochrony ubezpieczeniowej i obejmował ochroną ubezpieczeniową ryzyka wskazane w załączniku nr 1 tj. w opisie szczegółowym przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca udziela ochrony ubezpieczeniowej i obejmuje ochroną ubezpieczeniową na warunkach wyznaczonych treścią SIWZ i zgodnych ze złożoną ofertą. 5. Ogólne i szczególne warunki ubezpieczenia, którymi posługuje się Wykonawca i które wskazuje w dokumencie potwierdzającym ochronę ubezpieczeniową w zakresie ryzyk określonych w SIWZ, mają zastosowanie tylko w kwestiach nieuregulowanych w SIWZ i w ofercie. 6. Przez cały okres wykonywania zamówienia Wykonawca gwarantuje niezmienność ogólnych warunków ubezpieczenia, na podstawie których udzielana będzie ochrona ubezpieczeniowa. Wyjątek od tej zasady dopuszczalny będzie w przypadku zmian powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności kodeksu cywilnego i ustawy z dnia 22.05.2003 r. o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczeń Komunikacyjnych (tekst jednolity Dz.U. z 2013 r., poz. 392 ze zm.), w zakresie, w jakim zmiany te dotyczyć będą postanowień umów ubezpieczenia wskazanych w SIWZ. 7. Postępowanie prowadzone jest przy udziale brokera ubezpieczeniowego Inter-Broker Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu przy ul. Żeglarskiej 31, zwanego dalej brokerem ubezpieczeniowym, który jako pośrednik ubezpieczeniowy działa w imieniu i na rzecz Zamawiającego i każdej jednostki organizacyjnej. Broker ubezpieczeniowy będzie pośredniczył przy zawarciu umowy, a następnie będzie nadzorował jej realizację przez Wykonawcę. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do niniejszej SIWZ: Załącznik nr 1: „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający warunki obligatoryjne oraz klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne ubezpieczenia grupowego na życie pracowników, współmałżonków oraz pełnoletnich dzieci pracowników Starostwa Powiatowego w Łęcznej oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Łęczyńskiego”; II.1.3) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) Słownik główny Słownik uzupełniający(jeżeli dotyczy) Główny przedmiot 66511000 Dodatkowe przedmioty 66512100 PL Formularz standardowy 14 - Ogłoszenie dodatkowych informacji, informacje o niekompletnej procedurze lub sprostowanie 4 / 7 Słownik główny Słownik uzupełniający(jeżeli dotyczy) 66512210 66512220 PL Formularz standardowy 14 - Ogłoszenie dodatkowych informacji, informacje o niekompletnej procedurze lub sprostowanie 5 / 7 Sekcja IV: Procedura IV.1)Rodzaj procedury (podano w pierwotnym ogłoszeniu) Otwarta Ograniczona Ograniczona przyspieszona Negocjacyjna Negocjacyjna przyspieszona Dialog konkurencyjny Negocjacyjna z uprzednim ogłoszeniem Negocjacyjna bez uprzedniego ogłoszenia Negocjacyjna z publikacją ogłoszenia o zamówieniu Negocjacyjna bez publikacji ogłoszenia o zamówieniu Udzielenie zamówienia bez uprzedniej publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej IV.2)Informacje administracyjne IV.2.1)Numer referencyjny: (podano w pierwotnym ogłoszeniu) IPR.272.4.4.2017 IV.2.2)Dane referencyjne ogłoszenia w przypadku ogłoszeń przesłanych drogą elektroniczną: Pierwotne ogłoszenie przesłane przez eNotices TED eSender Login: ENOTICES_powleczna Dane referencyjne ogłoszenia: 2017-118607 rok i numer dokumentu IV.2.3)Ogłoszenie, którego dotyczy niniejsza publikacja: Numer ogłoszenia w Dz.U.: 2017/S 166-342711 z dnia: 31/08/2017 (dd/mm/rrrr) IV.2.4)Data wysłania pierwotnego ogłoszenia: 29/08/2017 (dd/mm/rrrr) PL Formularz standardowy 14 - Ogłoszenie dodatkowych informacji, informacje o niekompletnej procedurze lub sprostowanie 6 / 7 Sekcja VI: Informacje uzupełniające VI.1) Ogłoszenie dotyczy: Procedury niepełnej Sprostowania Informacji dodatkowych VI.2) Informacje na temat niepełnej procedury udzielenia zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia zostało przerwane Postępowanie o udzielenie zamówienia uznano za nieskuteczne Zamówienia nie udzielono Zamówienie może być przedmiotem ponownej publikacji VI.3) Informacje do poprawienia lub dodania : VI.3.1) Zmiana oryginalnej informacji podanej przez instytucję zamawiającą Publikacja w witrynie TED niezgodna z oryginalną informacją, przekazaną przez instytucję zamawiającą Oba przypadki VI.3.2) W ogłoszeniu pierwotnym W odpowiedniej dokumentacji przetargowej (więcej informacji w odpowiedniej dokumentacji przetargowej) W obu przypadkach (więcej informacji w odpowiedniej dokumentacji przetargowej) VI.3.3) Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: Sekcja IV: Procedura, IV.3.4 Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Zamiast: 9.10.2017 godz. 12:00 Powinno być: 23.10.2017 godz. 12:00 Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: Sekcja IV: Procedura, IV.3.8 Warunki otwarcia ofert Zamiast: 9.10.2017 godz. 12:15 Miejscowość: w siedzibie Zamawiającego, w Starostwie Powiatowym w Łęcznej, Al. Jana Pawła II 95A, 21-010 Łęczna, sala konferencyjna Starostwa Powiatowego w Łęcznej (budynek CZS). Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: tak Dodatkowe informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia: Komisja przetargowa Powinno być: 23.10.2017 godz. 12:15 Miejscowość: w siedzibie Zamawiającego, w Starostwie Powiatowym w Łęcznej, Al. Jana Pawła II 95A, 21-010 Łęczna, sala konferencyjna Starostwa Powiatowego w Łęcznej (pok. nr 13 parter budynku). Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: tak Dodatkowe informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia: Komisja przetargowa VI.3.4) Daty, które należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu Miejsce, w którym znajdują się zmieniane daty: Zamiast: 09/10/2017 Godzina: 12:00 (dd/mm/rrrr) Powinno być: 23/10/2017 Godzina: 12:00 (dd/mm/rrrr) PL Formularz standardowy 14 - Ogłoszenie dodatkowych informacji, informacje o niekompletnej procedurze lub sprostowanie 7 / 7 Sekcja IV: Procedura, IV.3.4 Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Miejsce, w którym znajdują się zmieniane daty: Sekcja IV: Procedura, IV.3.8 Warunki otwarcia ofert Zamiast: 09/10/2017 Godzina: 12:15 (dd/mm/rrrr) Powinno być: 23/10/2017 Godzina: 12:15 (dd/mm/rrrr) VI.3.5) Adresy i punkty kontaktowe, które należy poprawić VI.3.6) Tekst, który należy dodać do pierwotnego ogłoszenia Miejsce, w którym należy dodać tekst: Tekst do dodania: VI.4) Inne dodatkowe informacje: _____ VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06/10/2017 (dd/mm/rrrr) - ID:2017-138564 Pliki |
Darmowy Program PIT dostarcza firma PITax.pl Łatwe podatki w ramach projektu „Wspieraj lokalnie” prowadzonego przez Instytut Wsparcia Organizacji Pozarządowych ![]() ![]() |