Zapytaniem ofertowe o cenę wykonania i dostawę tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów.0000-00-00 00:00:00.
IPR.272.1.58.2016
ZAPYTANIE OFERTOWE Na podstawie Zarządzenia Starosty Nr 75/2016 z dnia 19 września 2016r. w oparciu o art. 4 pkt 8 Prawa zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 z późn. zm.) w związku z art. 44 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. tj. z 2013r. poz. 885 z późn. zm.) zwracam się z zapytaniem ofertowym o cenę wykonania i dostawę tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów. Zamawiający: Powiat Łęczyński - Starostwo Powiatowe w Łęcznej z siedzibą: 21-010 Łęczna, ul. Aleja Jana Pawła II 95A REGON: 43 10 29 168 NIP: 713 23 98 078 Telefon: /081/ 5315204 Faks: /081/ 752-64-64 E-mail: e.szostakiewicz@powiatleczynski.pl a.jozwiak@powiatleczynski.pl CPV: 31523200-0 – trwałe znaki informacyjne 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie i dostawa nowych tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów - aluminiowych, foliowanych, których jakość będzie zgodna z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (t.j. z 2016r. Dz. U. poz. 1038) oraz zapisem art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym – (Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.). 2) odbiór tablic rejestracyjnych złomowanych; 3)wykonanie i dostawa wtórników tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów. Wykaz przewidywanych potrzeb według rodzaju tablic: Lp. Rodzaj tablic Przewidywana ilość zapotrzebowania (w szt.) 1. Samochodowe jednorzędowe 4 800 2. Samochodowe dwurzędowe 200 3. Samochodowe indywidualne jednorzędowe 2 4. Samochodowe indywidualne dwurzędowe 2 5. Samochodowe zabytkowe jednorzędowe 4 6. Samochodowe zabytkowe dwurzędowe 2 7. Do przyczep jednorzędowe 200 8. Do przyczep dwurzędowe 100 9. Motocyklowo-ciągnikowe 340 10. Motocyklowa indywidualna 4 11. Motocyklowa zabytkowa 6 12. Motorowerowe 250 13. Tymczasowe samochodowe jednorzędowe 100 14. Tymczasowe motocyklowo-ciągnikowe 30 Ogółem szt.: 6 040 2. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: wymagany okres gwarancji co najmniej 12 m-cy. 3. Wymagania określone przez Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 1)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca składający ofertę posiadał zaświadczenie o dokonaniu wpisu do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne prowadzonego przez Marszałka Województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy. 2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przewidział w ofercie stawki podatku VAT obowiązujące na rok 2017, w przypadku dalszych zmian w stawkach podatku VAT w trakcie obowiązywania umowy w roku 2017, przewiduje się zmiany umowy w tym zakresie. 3)Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców przy realizacji przedmiotowego zamówienia. 4. Sposób przygotowania oferty: złożyć ofertę cenową oraz załączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1)kopię zaświadczenia o dokonaniu wpisu do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne prowadzonego przez Marszałka Województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy; 2)wykaz z ilością nie niższą niż 5 wykonanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - w zakresie odpowiednim do przedmiotu zamówienia o wartości brutto nie niższej niż 70 000 zł każda. 3)Kopię certyfikatu na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi, o których mowa w art. 75a ust. 2 pkt 2 w ustawie Prawo o ruchu drogowym (tj. z 2012r poz. 1137 ze zm.); 4)Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert,Oferta, która nie będzie zawierała w/w dokumentów nie zostanie dopuszczona do oceny ofert pod względem ceny zawartej na dołączonym do dokumentów formularzu ofertowym. 5. Kryterium oceny ofert: 1) cena – 80 punktów; 2) termin dostawy nowych tablic rejestracyjnych i odbioru tablic złomowych – 10 punktów (przyjętą jednostką jest doba); 3) termin dostawy wtórników tablic rejestracyjnych– 10 punktów (przyjętą jednostką jest doba). Oferta, która przedstawia najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone kryteria, zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z malejącą ilością uzyskanych punktów. Do realizacji zamówienia zostanie wybrany wykonawca, który uzyska najwyższą ilość punktów. Ocena ofert w zakresie przedstawionych wyżej kryteriów zostanie dokonana wg następujących zasad: Oferty będą oceniane w skali stu-punktowej, według wzoru: S = C + T + W gdzie poszczególne symbole oznaczają: S – suma uzyskanych punktów, C – punkty za cenę, T – punkty za termin dostawy nowych tablic rejestracyjnych i odbioru tablic złomowanych, W – punkty za termin dostawy wtórników tablic rejestracyjnych. Kryterium nr 1: C = ( Cmin / Cof..) x 80 gdzie: Cmin – najniższa cena wg załącznika numer 1 formularz oferty spośród wszystkich złożonych ofert, Cof. – zaoferowana cena wg załącznika nr 1 formularz oferty, C – ilość punktów za cenę przyznanych danej ofercie. Kryterium nr 2: T = (Tmin. / Tof.) x 10 gdzie: Tmin. – najkrótszy termin dostawy nowych tablic rejestracyjnych i odbioru tablic złomowanych spośród wszystkich złożonych ofert, Tof. – proponowany termin dostawy nowych tablic rejestracyjnych i odbioru tablic złomowanych w danej ofercie, T – ilość punktów za termin przyznanych danej ofercie. Kryterium nr 3: W = (Wmin./Wof.) x 10 gdzie: Wmin. – najkrótszy proponowany termin dostawy wtórników tablic rejestracyjnych, Wof. – proponowany termin dostawy wtórników tablic rejestracyjnych w danej ofercie, W – ilość punktów za termin dostawy wtórników tablic rejestracyjnych przyznanych danej ofercie. W toku oceny ofert zamawiający może żądać od Wykonawcy pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty. 6. Miejsce i termin złożenia oferty: Ofertę należy złożyć do dnia 18.11.2016 r godziny 10:00 w kancelarii ogólnej Starostwa Powiatowego w Łęcznej Al. Jana Pawła II 95A pok. 111 lub przesłać faksem na nr: /081/ 752-64-64 lub e-mailem: e.szostakiewicz@powiatleczynski.pl a.jozwiak@powiatleczynski.pl Ofertę przesłaną drogą elektroniczną nie ma potrzeby potwierdzać wersją przesłaną w inny sposób. 7. Termin realizacji sukcesywnych dostaw według zgłaszanych drogą elektroniczną, faksem lub tel. potrzeb zamawiającego : 02.01.2017 do 31.12.2017 r. Załączniki: 1. Formularz oferty 2. Wzór umowy Z poważaniem …………………………………. Łęczna dnia 09.11.2016r. Kierownik Jednostki Pliki |
Darmowy Program PIT dostarcza firma PITax.pl Łatwe podatki w ramach projektu „Wspieraj lokalnie” prowadzonego przez Instytut Wsparcia Organizacji Pozarządowych ![]() ![]() |