Zapytanie ofertowe na: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru .... Znak spr. IPR.272.1.36.20162016-08-10 14:01:06
IPR.272.1.36.2016
ZAPYTANIE OFERTOWE I. Zamawiający: Powiat Łęczyński adres: Al. Jana Pawła II 95a, 21-010 Łęczna tel./81/ 531-52-04, fax /81/ 752-64-64 strona internetowa: www.powiatleczynski.pl NIP 505-001-77-32, REGON 431019425 zwany dalej „Zamawiającym”, zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o wartości szacunkowej nieprzekraczającej w złotych równowartości 30 000 euro na : Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru w imieniu Zamawiającego w pełnym zakresie wynikającym z art. 25 i 26 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 290), przy inwestycji pn.: Modernizacja kompleksu boisk sportowych przy Zespole Szkół Górniczych w Łęcznej zlokalizowanych przy ul. Bogdanowicza 9, na działce nr 3084, jednostka ewidencyjna 061003_4 Łęczna-miasto, Obręb ewidencyjny 061003_4.0001 Łęczna, w ramach Programu modernizacji infrastruktury sportowej 2016 z Ministerstwa Sportu i Turystyki. CPV 71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego II. Tryb Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy i procedury określone ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2016 r., poz. 2164 z późn. zm.) zwaną dalej ustawą Pzp zgodnie z art. 4 pkt. 8 ww. ustawy Pzp, niniejsze zamówienie podlega wyłączeniu od stosowania ustawy Pzp. Postępowanie jest prowadzone zgodnie z Zarządzeniem Starosty Nr 21/2015 z dnia 12 marca 2015r w sprawie zasad i trybu postępowania przy udzielaniu zamówień o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro. III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w imieniu Zamawiającego w pełnym zakresie wynikającym z art. 25 i 26 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 290) przy inwestycji pn.: Modernizacja kompleksu boisk sportowych przy Zespole Szkół Górniczych w Łęcznej. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wszelkie czynności związane z realizacją robót, tj. od przekazania placu budowy po uczestnictwo we wszelkich niezbędnych czynnościach, aż do wygaśnięcia terminów rękojmi i gwarancji. 3. Inwestycja objęta sprawowaniem nadzoru inwestorskiego została podzielona na dwa etapy: 1) Etap 1: a) przebudowa dwóch istniejących boisk asfaltowych na boisko wielofunkcyjne o nawierzchni z poliuretanu o wymiarach 40x22m, przeznaczone do gry w piłkę ręczną, piłkę siatkową i koszykówkę; b) budowa oświetlenia; c) roboty ziemne na terenie bieżni lekkoatletycznej oraz boiska piłkarskiego ze sztucznej trawy; 2) Roboty doprecyzowane są - Przedmiarami robót pn: a) Roboty przygotowawcze, ziemne i wykończeniowe; b) Boisko wielofunkcyjne o nawierzchni poliuretanowej; c) Odwodnienie boisk; d) Budowa oświetlenia; 3) Etap 2: a) przebudowa istniejącej nawierzchni trawiastej na nową bieżnię lekkoatletyczną o nawierzchni poliuretanowej i długości 200,00 m wraz ze skocznią w dal z zeskocznią o wymiarach 8x3m, b) przebudowa istniejących boisk trawiastych na nowe boisko piłkarskie o nawierzchni ze sztucznej trawy o wymiarach 58x30m, c) wykonanie i montaż 1 szt. regulaminu korzystania z kompleksu sportowego, o wym. 120 cm (wysokość) i 90 cm (szerokość), wykonanego z blachy aluminiowej, napis czarną czcionką, , d) dostawa i montaż 8 szt. ławek, e) dostawa i montaż 4 szt. koszy na śmieci, f) dostawa i montaż 1 szt. stojaka na rowery, g) wykonanie chodników i dojść zapewniających dostępność obiektu, h) wykonanie i montaż tablicy informacyjnej o wym. 60 cm (wysokość) i 80 cm (szerokość), zgodnie z projektem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 4) Roboty doprecyzowane są - Przedmiarami robót pn: a) Roboty przygotowawcze, ziemne i wykończeniowe; b) Bieżnia i skocznia w dal; c) Boisko piłkarskie o nawierzchni ze sztucznej trawy; d) Chodniki i dojścia; e) Odwodnienie boisk; oraz f) szczegółową specyfikacją techniczną i odbioru robót budowlanych dla modernizacji kompleksu boisk sportowych przy Zespole Szkół Górniczych w Łęcznej. 5) Roboty budowlane powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno – budowlanymi, normami. Wykonawca robót budowlanych złoży pisemne oświadczenie, że roboty będą wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno – budowlanymi i normami oraz, że obiekt będzie kompletny z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. 6) Wykonawca robót budowlanych jest zobowiązany przygotować komplet dokumentacji odbiorowej w 2 egzemplarzach w tym geodezyjną inwentaryzację powykonawczą. Dokumentację należy przekazać inwestorowi najpóźniej w dniu zakończenia inwestycji każdego z etapów. 7) Wymagany termin realizacji : Rozpoczęcie realizacji przedmiotowego zamówienia nastąpi w dniu zawarcia umowy z wykonawcą robót, to jest w dniu ok. 29.08. 2016 r. Roboty budowlane będą wykonywane dwuetapowo. I etap zostanie zakończony w terminie do 10 października 2016 r., II etap zostanie zakończony do dn. 20.06.2017 r. 4. Ogłoszenie oraz dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru przedmiotowych robót budowlanych są zamieszczone i udostępniane na stronie internetowej Zamawiającego – link do strony: http://powiatleczynski.pl/strony,show,5220,siwz-na-zamowienie-pn-modernizacja-kompleksu-boisk-sportowych-przy-zespole-szkol-gorniczych-w-lecznej-znak-sprawy-ipr272432016.html Do zadań Inspektora Nadzoru Inwestorskiego będzie należało: 1) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją kosztorysową, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; 2) sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; 4) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy. Szczegółowy zakres zadań Inspektora Nadzoru Inwestorskiego obejmuje: 1) pełny zakres czynności określonych w art. 25 - 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane, 2) prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z umową, 3) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót, 4) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zasięganie opinii autora projektu, z wyjątkiem spraw mających wpływ na zmianę kosztów budowy, które wymagają dodatkowo uzgodnienia z Zamawiającym, 5) kontrola i weryfikacja przedkładanych obmiarów robót, kosztorysów oraz stanu realizacji budżetu inwestycji, 6) uczestniczenie przy prowadzeniu przez wykonawców robót koniecznych prób, pomiarów i sprawdzeń, 7) organizowanie i prowadzenie narad technicznych, problemowych i innych spotkań w zależności od potrzeb, 8) kontrola i dopilnowanie, aby wszystkie osoby zatrudnione przez wykonawców robót budowlanych posiadały kwalifikacje oraz uprawnienia do prowadzenia prac budowlanych, 9) kontrola i dopilnowanie, aby wszystkie używane urządzenia i materiały posiadały stosowne świadectwa i certyfikaty wymagane przepisami i dokumentacją projektową, 10) sprawdzenie ważności ubezpieczeń osób zatrudnionych oraz używanego sprzętu, 11) kontrola i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, 12) wydawanie kierownikom budowy lub kierownikom robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: wykonywania prób, wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, 13) zawieszenie robót budowlanych w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie życia lub zdrowia ludzi bądź spowodować znaczne straty materialne, 14) weryfikacja, analizowanie i zatwierdzanie do zapłaty faktur wystawionych przez wykonawcy robót budowlanych w związku z realizacją umowy na roboty budowlane, 15) uzgadnianie z wykonawcą robót budowlanych rodzaju dokumentacji powykonawczej, sprawdzanie jej i zatwierdzanie w porozumieniu z Zamawiającym, 16) przygotowanie w imieniu Zamawiającego kompletu dokumentów związanych z rozpoczęciem robót, odbiorem końcowym oraz złożeniem zawiadomienia o zakończeniu, 17) uczestnictwo w komisji odbioru końcowego inwestycji oraz komisjach odbiorów gwarancyjnych, 18) zarządzanie całym procesem przekazania obiektów do użytkowania, 19) inne roboty niezbędne do wykonania całości przedmiotu zamówienia: informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych przez wykonawców robót o zaistnieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, 20) poświadczenie terminu zakończenia robót, 21) Inspektor Nadzoru nie jest uprawniony do podejmowania samodzielnie decyzji niosących skutki finansowe dla Zamawiającego. Termin wykonania zamówienia Przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie: - rozpoczęcie - w dniu podpisania umowy, - zakończenie - główne usługi do 20.06.2017r. pozostałe po upływie okresu gwarancji i rękojmi za roboty. Inspektor nadzoru działający w imieniu Zamawiającego w ramach wynagrodzenia ryczałtowego wynikającego z umowy, będzie pełnił swoją funkcję do czasu zakończenia inwestycji, włącznie z udziałem w odbiorze bezusterkowym końcowym i gwarancyjnym. IV. Zamawiający wymaga, aby wykonawca spełniał następujące warunki: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1. Posiadania uprawnień do wykonywania nadzoru inwestorskiego w branży: 1) budowlanej z uprawnieniami w zakresie konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz przynależeć do branżowej izby samorządu zawodowego; 2) instalacyjnej z uprawnieniami w zakresie sieci i instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz przynależeć do branżowej izby samorządu zawodowego. Warunek zostanie uznany za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z zapisem w Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego Zaproszenia. 2. Posiadania wiedzy i doświadczenia. Warunek zostanie uznany za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z zapisem w Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego Zaproszenia. 3. Znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z zapisem w Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego Zaproszenia. V. Zamawiający nie wymaga, aby wykonawca celem potwierdzenia spełniania warunków przedkładał jakiekolwiek dokumenty ponad oświadczenie zawarte w formularzu ofertowym. VI. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. VII. Oferta powinna być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie. Oferta powinna zostać sporządzona na • formularzu ofertowym – stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego Zaproszenia oraz zawierać: 1) następujące informacje: - cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia w całości - okres związania ofertą - 20 dni. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 3) Wykaz usług (zał. Nr 3 do zapytania) uzupełniony o wymagane informacje, wraz z poświadczeniem należytego ich wykonania. 4) pełnomocnictwo w oryginale bądź kopii poświadczonej przez notariusza, w przypadku gdy oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy. VIII. Informacja o sposobie porozumiewania się Wykonawcy z Zamawiającym oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest: Teresa Olszak, tel. 81 531 52 04, e-mail: t.olszak@powiatleczynski.pl IX. Składanie ofert Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 18 sierpnia 2016r. do godz. 10.00.: a) pocztą lub przesyłką kurierską na adres Zamawiającego podany w punkcie I lub b) osobiście w siedzibie Zamawiającego, w kancelarii podawczej (pierwsze piętro, pokój nr 111), lub c) przesyłką elektroniczną przekazaną na adres: t.olszak@powiatleczynski.pl (Decyduje data i godzina wpływu oferty do siedziby Zamawiającego. Oferty złożone po terminie nie będą uwzględniane). X. Kryteria oceny ofert Zamawiający dokona oceny ofert zgodnie z poniższym: - przy wyborze oferty Zamawiający kierować się będzie kryterium ceny, tj.: cena ofertowa brutto za całość zamówienia – waga 100%. Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna ofertę obejmującą wykonanie opisanego przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie i zgodnie z wymaganiami oraz zawierającą najniższą cenę ofertową brutto. XI. Wynik postępowania O wyborze oferty zamawiający powiadomi wykonawców drogą mailową oraz zamieści notatkę z wyboru na swojej stronie internetowej pod adresem: www.powiatleczynski,pl zakładka zamówienia publiczne, zakładka zamówienia do 30 tys. euro. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podawania przyczyn. Lista załączników: 1. Zał. Nr 1 - Umowa- projekt. 2. Zał. nr 2 – formularz ofertowy. 3. Zał. Nr 3 – wykaz wykonanych usług. ………………… …………………… Podpis kierownika zamawiającego Pliki |
Darmowy Program PIT dostarcza firma PITax.pl Łatwe podatki w ramach projektu „Wspieraj lokalnie” prowadzonego przez Instytut Wsparcia Organizacji Pozarządowych ![]() ![]() |