Wydział Inwestycji i Rozwoju Powiatu2018-10-16 09:42:47
Godziny przyjęć interesantów:
■ Poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 7 - 15 ■ Wtorek: 8 - 16 Anna Giszczak Naczelnik Wydziału Starostwo Powiatowe w Łęcznej, pok. 10, parter tel. 81 53-15-203 e-mail: a.giszczak@powiatleczynski.pl Agnieszka Jóźwiak Inspektor ds. zamówień publicznych Starostwo Powiatowe w Łęcznej, pok. 9, parter tel. 81 53-15-204 e-mail: a.jozwiak@powiatleczynski.pl Edyta Szostakiewicz Podinspektor ds. zamówień publicznych Starostwo Powiatowe w Łęcznej, pok. 9, parter tel. 81 53-15-204 e-mail: e.szostakiewicz@powiatleczynski.pl Agnieszka Łazuga Inspektor ds. inwestycji i funduszy zewnętrznych Starostwo Powiatowe w Łęcznej, pok. 13, parter tel. 81 53 15 206 e-mail: a.lazuga@powiatleczynski.pl 1. Struktura Wydziału obejmuje stanowiska : 1) Naczelnika Wydziału, 2) do spraw zamówień publicznych, 3) do spraw inwestycji i funduszy zewnętrznych, 2. Do podstawowych zadań Wydziału należy w szczególności realizacja zadań: 1) w zakresie pozyskiwania funduszy europejskich : a) monitoring, gromadzenie i dystrybucja informacji dotyczących możliwości pozyskiwania środków zewnętrznych , b) stała współpraca z wydziałami Starostwa, jednostkami organizacyjnymi Powiatu i innymi samorządami na płaszczyźnie opracowywania i realizacji projektów finansowanych ze środków zewnętrznych , c) przygotowanie dokumentacji niezbędnej do złożenia wniosku aplikacyjnego, koordynacja działań mających na celu prawidłową realizację i rozliczenie projektów finansowanych ze środków zewnętrznych, d) prowadzenie zadań inwestycyjnych Starostwa powiatowego i jednostek organizacyjnych Powiatu, 2) z zakresu rozwoju i promocji Powiatu : a) koordynacja działań związanych z opracowywaniem , aktualizacją i monitoringiem Strategii rozwoju Powiatu , Planu Rozwoju Lokalnego i innych dokumentów o znaczeniu strategicznym , b) pozyskiwanie partnerów do zadań służących rozwojowi Powiatu , 3) z zakresu zamówień publicznych: 1) realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm .) 2) prowadzenie spraw związanych: a) z zaopatrzeniem w artykuły biurowe i materiały eksploatacyjne oraz konserwacją wyposażenia Starostwa , b) zakupem materiałów i usług niezbędnych do wykonywania zadań wydziałów i komórek organizacyjnych , m. in. tablic rejestracyjnych, usług geodezyjnych, usług remontowych itp. , 3) prowadzenie ewidencji umów , 4) koordynowanie w Starostwie postępowań o zamówienia publiczne poniżej 30 000 euro, 5) planowanie zamówień i sporządzanie sprawozdań, 6) prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego dla jednostek organizacyjnych Powiatu w ramach udzielonych pełnomocnictw . 4.Wydział ponadto realizuje inne zadania zlecone przez Starostę. |
Darmowy Program PIT dostarcza firma PITax.pl Łatwe podatki w ramach projektu „Wspieraj lokalnie” prowadzonego przez Instytut Wsparcia Organizacji Pozarządowych ![]() ![]() |