ogłoszenie o zamówieniu w trybie przetargu nieograniczonego na sukcesywne dostawy do siedziby Zamawiającego według podziału na 10 pakietów artykułów. PZAZ.272.4.1.20152015-11-27 11:10:20
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.powiatleczynski.pl ________________________________________ Łęczna: Sukcesywne dostawy do siedziby Zamawiającego, według podziału na 10 pakietów artykułów. PZAZ.272.4.1.2015 Numer ogłoszenia: 174551 - 2015; data zamieszczenia: 27.11.2015 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: V zamówienia publicznego zawarcia umowy ramowej ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Łęczyński - Powiatowy Zakład Aktywności Zawodowej w Łęcznej , ul. Krasnystawska 52, 21-010 Łęczna, woj. lubelskie, tel. 81 752 20 29, faks 81 752 20 29. • Adres strony internetowej zamawiającego: pzazleczna@wp.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna powiatu łęczyńskiego. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy do siedziby Zamawiającego, według podziału na 10 pakietów artykułów. PZAZ.272.4.1.2015. II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy do siedziby Zamawiającego, uszczegółowionych w dziale 3 ust. 1 punkt 1 do 2 siwz według podziału na 10 pakietów artykułów: 1. Zadanie nr 1 spożywczych, CPV: 15800000-6, 15872200-3; 2. Zadanie nr 2 rolno-spożywczych, CPV: 15331000-7; 3. Zadanie nr 3 mięsa, wędlin, CPV:15119000-5, 15131130-5; 4. Zadanie nr 4 drobiu, CPV: 15131500-0; 5. Zadanie nr 5 pieczywa, CPV: 15811000-6; 6. Zadanie nr 6 mleczarskich, CPV: 15500000-3 ; 7. Zadanie nr 7 warzyw i owoców, CPV: 15300000-1; 8. Zadanie nr 8 mrożonek, CPV: 15331170-9; 9. Zadanie nr 9 chemii gospodarczej, CPV: 24250000-1; 10. Zadanie nr 10 chemii profesjonalnej, CPV: 24513000-3; Uwaga: Zamawiający określając wielkość opakowania produktu w załączniku nr 1 (formularz oferty) -oprócz pozycji w których wskazano maksymalną wagę opakowania, dopuszcza również inną niż podana wielkość opakowania. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę innej wielkości opakowania cena jednostkowa winna być przeliczona proporcjonalnie do wagi oferowanego opakowania i wymaganej ilości zamówienia. 2. Ilość i asortyment zakupu i sukcesywnych dostaw w/w artykułów: spożywczych; rolno-spożywczych; mięsa, wędlin; drobiu; pieczywa; mleczarskich; warzyw i owoców; mrożonek; chemii gospodarczej i profesjonalnej; podana w załączniku formularza ofertowego jest przybliżona i będzie ulegała zmianom dostosowanym do aktualnego zapotrzebowania. Szacunkowa wielkość dostaw określona została w załączniku Nr 1 do siwz, tożsamym z załącznikiem Nr 1 do umowy, może ona zostać w trakcie realizacji dostaw zmieniana w wysokości do 40 % w zakresie ilości danego asortymentu. 3. Wszystkie oferowane artykuły żywnościowe muszą być zgodne z wytycznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach z dnia 26 sierpnia 2015r. poz. 1256, a także nie mogą zawierać dopuszczonych i określonych substancji w ilości wyższej, niż szczegółowo wymienione w załączniku nr 1 i nr 2 do w/w Rozporządzenia. 4. Dostawa artykułów będzie odbywać sukcesywnie według potrzeb zamawiającego jednostkowego zgłoszonych pisemnie faksem lub drogą elektroniczną na minimum 1 do 3 dni wcześniej przed wymaganą dostawą. 5. Dowóz zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego jednostkowego będzie odbywał się na koszt Wykonawcy. 6. Zamawiający odmówi przyjęcia dostarczonych produktów w przypadku ich złej jakości. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany (z nazwy) przez Zamawiającego w formularzu ofertowym) pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych oraz użytkowych z wyjątkiem chemii profesjonalnej. 8. W zakresie zaoferowanych dostaw artykułów równoważnych wymienionych w poszczególnych zadaniach przez Wykonawców w formularzu oferty, po stronie Wykonawcy będzie bezsprzeczne udowodnienie, iż zamiennik jest równoważny lub lepszy pod względem jakości. Na tę okoliczność Zamawiający będzie miał prawo każdorazowo w przypadku wątpliwości żądać kart charakterystyki danego produktu, wydanych przez producenta lub innego odpowiedniego do tego celu dokumentu dla danej dostawy. 9. W przypadku stwierdzenia, iż produkt równoważny znacząco odbiega od podanego typu artykułu, Wykonawca będzie obowiązany dostarczyć artykuł odpowiedni jakościowo w ciągu 1 dnia roboczego, po tym terminie Zamawiający zakupi sporny artykuł u innego dostawcy, różnicą ceny obciążając wybranego w tym postępowaniu Wykonawcę danego zadania.. II.1.5) V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 20% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy w przypadku: - wyczerpania ilości oraz asortymentu uszczegółowionego w formularzu ofertowym zgodnym z odpowiednim zadaniem. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających cen nie wyższych niż zastosowanych w zamówieniu podstawowym. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.87.22.00-3, 15.33.10.00-7, 15.11.90.00-5, 15.13.11.30-5, 15.13.15.00-0, 15.81.10.00-6, 15.50.00.00-3, 15.30.00.00-1, 15.33.11.70-9, 24.25.00.00-1, 24.51.30.00-3. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wadium III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający wymaga, by Wykonawca przystępujący do przedmiotowego zamówienia posiadał zaświadczenie o wpisie do urzędowego rejestru bezpieczeństwa żywności i żywienia zakładów, firm i producentów podlegających urzędowej kontroli przez Państwową Inspekcje Sanitarna lub Inspekcje Weterynaryjną na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 1 w związku z art. 4 ustawy z 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. z 2015r. poz. 594 ze zm.) -dotyczy art. żywnościowych • III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający nie wymaga przedstawienia potwierdzenia dysponowania wiedzą, natomiast wymaga przedstawienia doświadczenia w zakresie wykonywanych dostaw oraz potwierdzenia wykonania co najmniej 3-ch dostaw z należytą starannością (referencje lub inny dokument), w zakresie odpowiednim do przedmiotu zamówienia o wartości brutto nie niższej niż 10 000 zł każda, z wykorzystaniem wzoru zgodnie z zał. nr 1 poszczególnych zadań do siwz • III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający nie wymaga przedstawienia potwierdzenia dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający nie wymaga przedstawienia potwierdzenia dysponowania osobami • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 50 tys. zł. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2. III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej; III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: • inne dokumenty 2.2. Kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, zaświadczenia o wpisie do urzędowego rejestru bezpieczeństwa żywności i żywienia zakładów, firm i producentów podlegających urzędowej kontroli przez Państwową Inspekcję Sanitarną lub Inspekcję Weterynaryjną na podstawie art. 6 ust. 1 pkt 2 w związku z art. 4 ustawy z 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. z 2015r. poz. 594 ze zm.) - dotyczy art. spożywczych. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: • 1 - Cena - 97 • 2 - Działania podjęte przez Wykonawcę ujęte w art.29 ust.4 Ustawy Pzp - 3 IV.2.2) przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatleczynski.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.powiatleczynski.pl zakładka zamówienia publiczne zakładka SIWZ z zał.. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zakład Aktywności Zawodowej w sekretariacie ul. Krasnystawska 52, 21-010 Łęczna,. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: na sukcesywne dostawy do siedziby Zamawiającego, według podziału na 10 pakietów artykułów: zadanie nr 1 art. spożywcze, CPV: 15800000-6;. • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy do siedziby Zamawiającego, uszczegółowionych w dziale 3 ust. 1 punkt 1 do 2 siwz według podziału na 10 pakietów artykułów: 1. Zadanie nr 1 spożywczych, CPV: 15800000-6, 15872200-3; Uwaga: Zamawiający określając wielkość opakowania produktu w załączniku nr 1 (formularz oferty) -oprócz pozycji w których wskazano maksymalną wagę opakowania, dopuszcza również inną niż podana wielkość opakowania. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę innej wielkości opakowania cena jednostkowa winna być przeliczona proporcjonalnie do wagi oferowanego opakowania i wymaganej ilości zamówienia. 2. Ilość i asortyment zakupu i sukcesywnych dostaw w/w artykułów: spożywczych; rolno-spożywczych; mięsa, wędlin; drobiu; pieczywa; mleczarskich; warzyw i owoców; mrożonek; chemii gospodarczej i profesjonalnej; podana w załączniku formularza ofertowego jest przybliżona i będzie ulegała zmianom dostosowanym do aktualnego zapotrzebowania. Szacunkowa wielkość dostaw określona została w załączniku Nr 1 do siwz, tożsamym z załącznikiem Nr 1 do umowy, może ona zostać w trakcie realizacji dostaw zmieniana w wysokości do 40 % w zakresie ilości danego asortymentu. 3. Wszystkie oferowane artykuły żywnościowe muszą być zgodne z wytycznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach z dnia 26 sierpnia 2015r. poz. 1256, a także nie mogą zawierać dopuszczonych i określonych substancji w ilości wyższej, niż szczegółowo wymienione w załączniku nr 1 i nr 2 do w/w Rozporządzenia. 4. Dostawa artykułów będzie odbywać sukcesywnie według potrzeb zamawiającego jednostkowego zgłoszonych pisemnie faksem lub drogą elektroniczną na minimum 1 do 3 dni wcześniej przed wymaganą dostawą. 5. Dowóz zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego jednostkowego będzie odbywał się na koszt Wykonawcy. 6. Zamawiający odmówi przyjęcia dostarczonych produktów w przypadku ich złej jakości. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany (z nazwy) przez Zamawiającego w formularzu ofertowym) pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych oraz użytkowych z wyjątkiem chemii profesjonalnej. 8. W zakresie zaoferowanych dostaw artykułów równoważnych wymienionych w poszczególnych zadaniach przez Wykonawców w formularzu oferty, po stronie Wykonawcy będzie bezsprzeczne udowodnienie, iż zamiennik jest równoważny lub lepszy pod względem jakości. Na tę okoliczność Zamawiający będzie miał prawo każdorazowo w przypadku wątpliwości żądać kart charakterystyki danego produktu, wydanych przez producenta lub innego odpowiedniego do tego celu dokumentu dla danej dostawy. 9. W przypadku stwierdzenia, iż produkt równoważny znacząco odbiega od podanego typu artykułu, Wykonawca będzie obowiązany dostarczyć artykuł odpowiedni jakościowo w ciągu 1 dnia roboczego, po tym terminie Zamawiający zakupi sporny artykuł u innego dostawcy, różnicą ceny obciążając wybranego w tym postępowaniu Wykonawcę danego zadania.. • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6. • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016. • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: o 1. Cena - 97 o 2. Działania podjęte przez Wykonawcę ujęte w art.29 ust.4 Ustawy Pzp - 3 CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy do siedziby Zamawiającego, uszczegółowionych w dziale 3 ust. 1 punkt 1 do 2 siwz według podziału na 10 pakietów artykułów Zadanie nr 2 rolno-spożywczych, CPV: 15331000-7. • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy do siedziby Zamawiającego, uszczegółowionych w dziale 3 ust. 1 punkt 1 do 2 siwz według podziału na 10 pakietów artykułów: 2. Zadanie nr 2 rolno-spożywczych, CPV: 15331000-7; Uwaga: Zamawiający określając wielkość opakowania produktu w załączniku nr 1 (formularz oferty) -oprócz pozycji w których wskazano maksymalną wagę opakowania, dopuszcza również inną niż podana wielkość opakowania. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę innej wielkości opakowania cena jednostkowa winna być przeliczona proporcjonalnie do wagi oferowanego opakowania i wymaganej ilości zamówienia. 2. Ilość i asortyment zakupu i sukcesywnych dostaw w/w artykułów: spożywczych; rolno-spożywczych; mięsa, wędlin; drobiu; pieczywa; mleczarskich; warzyw i owoców; mrożonek; chemii gospodarczej i profesjonalnej; podana w załączniku formularza ofertowego jest przybliżona i będzie ulegała zmianom dostosowanym do aktualnego zapotrzebowania. Szacunkowa wielkość dostaw określona została w załączniku Nr 1 do siwz, tożsamym z załącznikiem Nr 1 do umowy, może ona zostać w trakcie realizacji dostaw zmieniana w wysokości do 40 % w zakresie ilości danego asortymentu. 3. Wszystkie oferowane artykuły żywnościowe muszą być zgodne z wytycznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach z dnia 26 sierpnia 2015r. poz. 1256, a także nie mogą zawierać dopuszczonych i określonych substancji w ilości wyższej, niż szczegółowo wymienione w załączniku nr 1 i nr 2 do w/w Rozporządzenia. 4. Dostawa artykułów będzie odbywać sukcesywnie według potrzeb zamawiającego jednostkowego zgłoszonych pisemnie faksem lub drogą elektroniczną na minimum 1 do 3 dni wcześniej przed wymaganą dostawą. 5. Dowóz zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego jednostkowego będzie odbywał się na koszt Wykonawcy. 6. Zamawiający odmówi przyjęcia dostarczonych produktów w przypadku ich złej jakości. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany (z nazwy) przez Zamawiającego w formularzu ofertowym) pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych oraz użytkowych z wyjątkiem chemii profesjonalnej. 8. W zakresie zaoferowanych dostaw artykułów równoważnych wymienionych w poszczególnych zadaniach przez Wykonawców w formularzu oferty, po stronie Wykonawcy będzie bezsprzeczne udowodnienie, iż zamiennik jest równoważny lub lepszy pod względem jakości. Na tę okoliczność Zamawiający będzie miał prawo każdorazowo w przypadku wątpliwości żądać kart charakterystyki danego produktu, wydanych przez producenta lub innego odpowiedniego do tego celu dokumentu dla danej dostawy. 9. W przypadku stwierdzenia, iż produkt równoważny znacząco odbiega od podanego typu artykułu, Wykonawca będzie obowiązany dostarczyć artykuł odpowiedni jakościowo w ciągu 1 dnia roboczego, po tym terminie Zamawiający zakupi sporny artykuł u innego dostawcy, różnicą ceny obciążając wybranego w tym postępowaniu Wykonawcę danego zadania.. • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.10.00-7. • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016. • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: o 1. Cena - 97 o 2. Działania podjęte przez Wykonawcę ujęte w art.29 ust.4 Ustawy Pzp - 3 CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy do siedziby Zamawiającego, uszczegółowionych w dziale 3 ust. 1 punkt 1 do 2 siwz według podziału na 10 pakietów artykułów: Zadanie nr 3 mięsa, wędlin, CPV:15119000-5, 15131130-5;. • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy do siedziby Zamawiającego, uszczegółowionych w dziale 3 ust. 1 punkt 1 do 2 siwz według podziału na 10 pakietów artykułów: 3. Zadanie nr 3 mięsa, wędlin, CPV:15119000-5, 15131130-5; Uwaga: Zamawiający określając wielkość opakowania produktu w załączniku nr 1 (formularz oferty) -oprócz pozycji w których wskazano maksymalną wagę opakowania, dopuszcza również inną niż podana wielkość opakowania. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę innej wielkości opakowania cena jednostkowa winna być przeliczona proporcjonalnie do wagi oferowanego opakowania i wymaganej ilości zamówienia. 2. Ilość i asortyment zakupu i sukcesywnych dostaw w/w artykułów: spożywczych; rolno-spożywczych; mięsa, wędlin; drobiu; pieczywa; mleczarskich; warzyw i owoców; mrożonek; chemii gospodarczej i profesjonalnej; podana w załączniku formularza ofertowego jest przybliżona i będzie ulegała zmianom dostosowanym do aktualnego zapotrzebowania. Szacunkowa wielkość dostaw określona została w załączniku Nr 1 do siwz, tożsamym z załącznikiem Nr 1 do umowy, może ona zostać w trakcie realizacji dostaw zmieniana w wysokości do 40 % w zakresie ilości danego asortymentu. 3. Wszystkie oferowane artykuły żywnościowe muszą być zgodne z wytycznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach z dnia 26 sierpnia 2015r. poz. 1256, a także nie mogą zawierać dopuszczonych i określonych substancji w ilości wyższej, niż szczegółowo wymienione w załączniku nr 1 i nr 2 do w/w Rozporządzenia. 4. Dostawa artykułów będzie odbywać sukcesywnie według potrzeb zamawiającego jednostkowego zgłoszonych pisemnie faksem lub drogą elektroniczną na minimum 1 do 3 dni wcześniej przed wymaganą dostawą. 5. Dowóz zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego jednostkowego będzie odbywał się na koszt Wykonawcy. 6. Zamawiający odmówi przyjęcia dostarczonych produktów w przypadku ich złej jakości. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany (z nazwy) przez Zamawiającego w formularzu ofertowym) pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych oraz użytkowych z wyjątkiem chemii profesjonalnej. 8. W zakresie zaoferowanych dostaw artykułów równoważnych wymienionych w poszczególnych zadaniach przez Wykonawców w formularzu oferty, po stronie Wykonawcy będzie bezsprzeczne udowodnienie, iż zamiennik jest równoważny lub lepszy pod względem jakości. Na tę okoliczność Zamawiający będzie miał prawo każdorazowo w przypadku wątpliwości żądać kart charakterystyki danego produktu, wydanych przez producenta lub innego odpowiedniego do tego celu dokumentu dla danej dostawy. 9. W przypadku stwierdzenia, iż produkt równoważny znacząco odbiega od podanego typu artykułu, Wykonawca będzie obowiązany dostarczyć artykuł odpowiedni jakościowo w ciągu 1 dnia roboczego, po tym terminie Zamawiający zakupi sporny artykuł u innego dostawcy, różnicą ceny obciążając wybranego w tym postępowaniu Wykonawcę danego zadania.. • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.90.00-5, 15.13.11.30-5. • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016. • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: o 1. Cena - 97 o 2. Działania podjęte przez Wykonawcę ujęte w art.29 ust.4 Ustawy Pzp - 3 CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy do siedziby Zamawiającego, uszczegółowionych w dziale 3 ust. 1 punkt 1 do 2 siwz według podziału na 10 pakietów artykułów: Zadanie nr 4 drobiu, CPV: 15131500-0;. • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy do siedziby Zamawiającego, uszczegółowionych w dziale 3 ust. 1 punkt 1 do 2 siwz według podziału na 10 pakietów artykułów: 4. Zadanie nr 4 drobiu, CPV: 15131500-0; Uwaga: Zamawiający określając wielkość opakowania produktu w załączniku nr 1 (formularz oferty) -oprócz pozycji w których wskazano maksymalną wagę opakowania, dopuszcza również inną niż podana wielkość opakowania. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę innej wielkości opakowania cena jednostkowa winna być przeliczona proporcjonalnie do wagi oferowanego opakowania i wymaganej ilości zamówienia. 2. Ilość i asortyment zakupu i sukcesywnych dostaw w/w artykułów: spożywczych; rolno-spożywczych; mięsa, wędlin; drobiu; pieczywa; mleczarskich; warzyw i owoców; mrożonek; chemii gospodarczej i profesjonalnej; podana w załączniku formularza ofertowego jest przybliżona i będzie ulegała zmianom dostosowanym do aktualnego zapotrzebowania. Szacunkowa wielkość dostaw określona została w załączniku Nr 1 do siwz, tożsamym z załącznikiem Nr 1 do umowy, może ona zostać w trakcie realizacji dostaw zmieniana w wysokości do 40 % w zakresie ilości danego asortymentu. 3. Wszystkie oferowane artykuły żywnościowe muszą być zgodne z wytycznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach z dnia 26 sierpnia 2015r. poz. 1256, a także nie mogą zawierać dopuszczonych i określonych substancji w ilości wyższej, niż szczegółowo wymienione w załączniku nr 1 i nr 2 do w/w Rozporządzenia. 4. Dostawa artykułów będzie odbywać sukcesywnie według potrzeb zamawiającego jednostkowego zgłoszonych pisemnie faksem lub drogą elektroniczną na minimum 1 do 3 dni wcześniej przed wymaganą dostawą. 5. Dowóz zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego jednostkowego będzie odbywał się na koszt Wykonawcy. 6. Zamawiający odmówi przyjęcia dostarczonych produktów w przypadku ich złej jakości. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany (z nazwy) przez Zamawiającego w formularzu ofertowym) pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych oraz użytkowych z wyjątkiem chemii profesjonalnej z wyjątkiem chemii profesjonalnej. 8. W zakresie zaoferowanych dostaw artykułów równoważnych wymienionych w poszczególnych zadaniach przez Wykonawców w formularzu oferty, po stronie Wykonawcy będzie bezsprzeczne udowodnienie, iż zamiennik jest równoważny lub lepszy pod względem jakości. Na tę okoliczność Zamawiający będzie miał prawo każdorazowo w przypadku wątpliwości żądać kart charakterystyki danego produktu, wydanych przez producenta lub innego odpowiedniego do tego celu dokumentu dla danej dostawy. 9. W przypadku stwierdzenia, iż produkt równoważny znacząco odbiega od podanego typu artykułu, Wykonawca będzie obowiązany dostarczyć artykuł odpowiedni jakościowo w ciągu 1 dnia roboczego, po tym terminie Zamawiający zakupi sporny artykuł u innego dostawcy, różnicą ceny obciążając wybranego w tym postępowaniu Wykonawcę danego zadania.. • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.15.00-0. • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016. • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: o 1. Cena - 97 o 2. Działania podjęte przez Wykonawcę ujęte w art.29 ust.4 Ustawy Pzp - 3 CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy do siedziby Zamawiającego, uszczegółowionych w dziale 3 ust. 1 punkt 1 do 2 siwz według podziału na 10 pakietów artykułów: Zadanie nr 5 pieczywa, CPV: 15811000-6;. • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy do siedziby Zamawiającego, uszczegółowionych w dziale 3 ust. 1 punkt 1 do 2 siwz według podziału na 10 pakietów artykułów: 5. Zadanie nr 5 pieczywa, CPV: 15811000-6; Uwaga: Zamawiający określając wielkość opakowania produktu w załączniku nr 1 (formularz oferty) -oprócz pozycji w których wskazano maksymalną wagę opakowania, dopuszcza również inną niż podana wielkość opakowania. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę innej wielkości opakowania cena jednostkowa winna być przeliczona proporcjonalnie do wagi oferowanego opakowania i wymaganej ilości zamówienia. 2. Ilość i asortyment zakupu i sukcesywnych dostaw w/w artykułów: spożywczych; rolno-spożywczych; mięsa, wędlin; drobiu; pieczywa; mleczarskich; warzyw i owoców; mrożonek; chemii gospodarczej i profesjonalnej; podana w załączniku formularza ofertowego jest przybliżona i będzie ulegała zmianom dostosowanym do aktualnego zapotrzebowania. Szacunkowa wielkość dostaw określona została w załączniku Nr 1 do siwz, tożsamym z załącznikiem Nr 1 do umowy, może ona zostać w trakcie realizacji dostaw zmieniana w wysokości do 40 % w zakresie ilości danego asortymentu. 3. Wszystkie oferowane artykuły żywnościowe muszą być zgodne z wytycznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach z dnia 26 sierpnia 2015r. poz. 1256, a także nie mogą zawierać dopuszczonych i określonych substancji w ilości wyższej, niż szczegółowo wymienione w załączniku nr 1 i nr 2 do w/w Rozporządzenia. 4. Dostawa artykułów będzie odbywać sukcesywnie według potrzeb zamawiającego jednostkowego zgłoszonych pisemnie faksem lub drogą elektroniczną na minimum 1 do 3 dni wcześniej przed wymaganą dostawą. 5. Dowóz zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego jednostkowego będzie odbywał się na koszt Wykonawcy. 6. Zamawiający odmówi przyjęcia dostarczonych produktów w przypadku ich złej jakości. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany (z nazwy) przez Zamawiającego w formularzu ofertowym) pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych oraz użytkowych z wyjątkiem chemii profesjonalnej z wyjątkiem chemii profesjonalnej. 8. W zakresie zaoferowanych dostaw artykułów równoważnych wymienionych w poszczególnych zadaniach przez Wykonawców w formularzu oferty, po stronie Wykonawcy będzie bezsprzeczne udowodnienie, iż zamiennik jest równoważny lub lepszy pod względem jakości. Na tę okoliczność Zamawiający będzie miał prawo każdorazowo w przypadku wątpliwości żądać kart charakterystyki danego produktu, wydanych przez producenta lub innego odpowiedniego do tego celu dokumentu dla danej dostawy. 9. W przypadku stwierdzenia, iż produkt równoważny znacząco odbiega od podanego typu artykułu, Wykonawca będzie obowiązany dostarczyć artykuł odpowiedni jakościowo w ciągu 1 dnia roboczego, po tym terminie Zamawiający zakupi sporny artykuł u innego dostawcy, różnicą ceny obciążając wybranego w tym postępowaniu Wykonawcę danego zadania.. • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.10.00-6. • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016. • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: o 1. Cena - 97 o 2. Działania podjęte przez Wykonawcę ujęte w art.29 ust.4 Ustawy Pzp - 3 CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy do siedziby Zamawiającego, uszczegółowionych w dziale 3 ust. 1 punkt 1 do 2 siwz według podziału na 10 pakietów artykułów: Zadanie nr 6 mleczarskich, CPV: 15500000-3 ;. • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy do siedziby Zamawiającego, uszczegółowionych w dziale 3 ust. 1 punkt 1 do 2 siwz według podziału na 10 pakietów artykułów: 6. Zadanie nr 6 mleczarskich, CPV: 15500000-3 ; Uwaga: Zamawiający określając wielkość opakowania produktu w załączniku nr 1 (formularz oferty) -oprócz pozycji w których wskazano maksymalną wagę opakowania, dopuszcza również inną niż podana wielkość opakowania. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę innej wielkości opakowania cena jednostkowa winna być przeliczona proporcjonalnie do wagi oferowanego opakowania i wymaganej ilości zamówienia. 2. Ilość i asortyment zakupu i sukcesywnych dostaw w/w artykułów: spożywczych; rolno-spożywczych; mięsa, wędlin; drobiu; pieczywa; mleczarskich; warzyw i owoców; mrożonek; chemii gospodarczej i profesjonalnej; podana w załączniku formularza ofertowego jest przybliżona i będzie ulegała zmianom dostosowanym do aktualnego zapotrzebowania. Szacunkowa wielkość dostaw określona została w załączniku Nr 1 do siwz, tożsamym z załącznikiem Nr 1 do umowy, może ona zostać w trakcie realizacji dostaw zmieniana w wysokości do 40 % w zakresie ilości danego asortymentu. 3. Wszystkie oferowane artykuły żywnościowe muszą być zgodne z wytycznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach z dnia 26 sierpnia 2015r. poz. 1256, a także nie mogą zawierać dopuszczonych i określonych substancji w ilości wyższej, niż szczegółowo wymienione w załączniku nr 1 i nr 2 do w/w Rozporządzenia. 4. Dostawa artykułów będzie odbywać sukcesywnie według potrzeb zamawiającego jednostkowego zgłoszonych pisemnie faksem lub drogą elektroniczną na minimum 1 do 3 dni wcześniej przed wymaganą dostawą. 5. Dowóz zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego jednostkowego będzie odbywał się na koszt Wykonawcy. 6. Zamawiający odmówi przyjęcia dostarczonych produktów w przypadku ich złej jakości. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany (z nazwy) przez Zamawiającego w formularzu ofertowym) pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych oraz użytkowych z wyjątkiem chemii profesjonalnej. 8. W zakresie zaoferowanych dostaw artykułów równoważnych wymienionych w poszczególnych zadaniach przez Wykonawców w formularzu oferty, po stronie Wykonawcy będzie bezsprzeczne udowodnienie, iż zamiennik jest równoważny lub lepszy pod względem jakości. Na tę okoliczność Zamawiający będzie miał prawo każdorazowo w przypadku wątpliwości żądać kart charakterystyki danego produktu, wydanych przez producenta lub innego odpowiedniego do tego celu dokumentu dla danej dostawy. 9. W przypadku stwierdzenia, iż produkt równoważny znacząco odbiega od podanego typu artykułu, Wykonawca będzie obowiązany dostarczyć artykuł odpowiedni jakościowo w ciągu 1 dnia roboczego, po tym terminie Zamawiający zakupi sporny artykuł u innego dostawcy, różnicą ceny obciążając wybranego w tym postępowaniu Wykonawcę danego zadania.. • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3. • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016. • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: o 1. Cena - 97 o 2. Działania podjęte przez Wykonawcę ujęte w art.29 ust.4 Ustawy Pzp - 3 CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy do siedziby Zamawiającego, uszczegółowionych w dziale 3 ust. 1 punkt 1 do 2 siwz według podziału na 10 pakietów artykułów: Zadanie nr 7 warzyw i owoców, CPV: 15300000-1;. • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy do siedziby Zamawiającego, uszczegółowionych w dziale 3 ust. 1 punkt 1 do 2 siwz według podziału na 10 pakietów artykułów: 7. Zadanie nr 7 warzyw i owoców, CPV: 15300000-1; Uwaga: Zamawiający określając wielkość opakowania produktu w załączniku nr 1 (formularz oferty) -oprócz pozycji w których wskazano maksymalną wagę opakowania, dopuszcza również inną niż podana wielkość opakowania. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę innej wielkości opakowania cena jednostkowa winna być przeliczona proporcjonalnie do wagi oferowanego opakowania i wymaganej ilości zamówienia. 2. Ilość i asortyment zakupu i sukcesywnych dostaw w/w artykułów: spożywczych; rolno-spożywczych; mięsa, wędlin; drobiu; pieczywa; mleczarskich; warzyw i owoców; mrożonek; chemii gospodarczej i profesjonalnej; podana w załączniku formularza ofertowego jest przybliżona i będzie ulegała zmianom dostosowanym do aktualnego zapotrzebowania. Szacunkowa wielkość dostaw określona została w załączniku Nr 1 do siwz, tożsamym z załącznikiem Nr 1 do umowy, może ona zostać w trakcie realizacji dostaw zmieniana w wysokości do 40 % w zakresie ilości danego asortymentu. 3. Wszystkie oferowane artykuły żywnościowe muszą być zgodne z wytycznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach z dnia 26 sierpnia 2015r. poz. 1256, a także nie mogą zawierać dopuszczonych i określonych substancji w ilości wyższej, niż szczegółowo wymienione w załączniku nr 1 i nr 2 do w/w Rozporządzenia. 4. Dostawa artykułów będzie odbywać sukcesywnie według potrzeb zamawiającego jednostkowego zgłoszonych pisemnie faksem lub drogą elektroniczną na minimum 1 do 3 dni wcześniej przed wymaganą dostawą. 5. Dowóz zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego jednostkowego będzie odbywał się na koszt Wykonawcy. 6. Zamawiający odmówi przyjęcia dostarczonych produktów w przypadku ich złej jakości. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany (z nazwy) przez Zamawiającego w formularzu ofertowym) pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych oraz użytkowych z wyjątkiem chemii profesjonalnej. 8. W zakresie zaoferowanych dostaw artykułów równoważnych wymienionych w poszczególnych zadaniach przez Wykonawców w formularzu oferty, po stronie Wykonawcy będzie bezsprzeczne udowodnienie, iż zamiennik jest równoważny lub lepszy pod względem jakości. Na tę okoliczność Zamawiający będzie miał prawo każdorazowo w przypadku wątpliwości żądać kart charakterystyki danego produktu, wydanych przez producenta lub innego odpowiedniego do tego celu dokumentu dla danej dostawy. 9. W przypadku stwierdzenia, iż produkt równoważny znacząco odbiega od podanego typu artykułu, Wykonawca będzie obowiązany dostarczyć artykuł odpowiedni jakościowo w ciągu 1 dnia roboczego, po tym terminie Zamawiający zakupi sporny artykuł u innego dostawcy, różnicą ceny obciążając wybranego w tym postępowaniu Wykonawcę danego zadania.. • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1. • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016. • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: o 1. Cena - 97 o 2. Działania podjęte przez Wykonawcę ujęte w art.29 ust.4 Ustawy Pzp - 3 CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy do siedziby Zamawiającego, uszczegółowionych w dziale 3 ust. 1 punkt 1 do 2 siwz według podziału na 10 pakietów artykułów: Zadanie nr 8 mrożonek, CPV: 15331170-9;. • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy do siedziby Zamawiającego, uszczegółowionych w dziale 3 ust. 1 punkt 1 do 2 siwz według podziału na 10 pakietów artykułów: 8. Zadanie nr 8 mrożonek, CPV: 15331170-9; Uwaga: Zamawiający określając wielkość opakowania produktu w załączniku nr 1 (formularz oferty) -oprócz pozycji w których wskazano maksymalną wagę opakowania, dopuszcza również inną niż podana wielkość opakowania. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę innej wielkości opakowania cena jednostkowa winna być przeliczona proporcjonalnie do wagi oferowanego opakowania i wymaganej ilości zamówienia. 2. Ilość i asortyment zakupu i sukcesywnych dostaw w/w artykułów: spożywczych; rolno-spożywczych; mięsa, wędlin; drobiu; pieczywa; mleczarskich; warzyw i owoców; mrożonek; chemii gospodarczej i profesjonalnej; podana w załączniku formularza ofertowego jest przybliżona i będzie ulegała zmianom dostosowanym do aktualnego zapotrzebowania. Szacunkowa wielkość dostaw określona została w załączniku Nr 1 do siwz, tożsamym z załącznikiem Nr 1 do umowy, może ona zostać w trakcie realizacji dostaw zmieniana w wysokości do 40 % w zakresie ilości danego asortymentu. 3. Wszystkie oferowane artykuły żywnościowe muszą być zgodne z wytycznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach z dnia 26 sierpnia 2015r. poz. 1256, a także nie mogą zawierać dopuszczonych i określonych substancji w ilości wyższej, niż szczegółowo wymienione w załączniku nr 1 i nr 2 do w/w Rozporządzenia. 4. Dostawa artykułów będzie odbywać sukcesywnie według potrzeb zamawiającego jednostkowego zgłoszonych pisemnie faksem lub drogą elektroniczną na minimum 1 do 3 dni wcześniej przed wymaganą dostawą. 5. Dowóz zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego jednostkowego będzie odbywał się na koszt Wykonawcy. 6. Zamawiający odmówi przyjęcia dostarczonych produktów w przypadku ich złej jakości. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany (z nazwy) przez Zamawiającego w formularzu ofertowym) pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych oraz użytkowych z wyjątkiem chemii profesjonalnej. 8. W zakresie zaoferowanych dostaw artykułów równoważnych wymienionych w poszczególnych zadaniach przez Wykonawców w formularzu oferty, po stronie Wykonawcy będzie bezsprzeczne udowodnienie, iż zamiennik jest równoważny lub lepszy pod względem jakości. Na tę okoliczność Zamawiający będzie miał prawo każdorazowo w przypadku wątpliwości żądać kart charakterystyki danego produktu, wydanych przez producenta lub innego odpowiedniego do tego celu dokumentu dla danej dostawy. 9. W przypadku stwierdzenia, iż produkt równoważny znacząco odbiega od podanego typu artykułu, Wykonawca będzie obowiązany dostarczyć artykuł odpowiedni jakościowo w ciągu 1 dnia roboczego, po tym terminie Zamawiający zakupi sporny artykuł u innego dostawcy, różnicą ceny obciążając wybranego w tym postępowaniu Wykonawcę danego zadania.. • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9. • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016. • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: o 1. Cena - 97 o 2. Działania podjęte przez Wykonawcę ujęte w art.29 ust.4 Ustawy Pzp - 3 CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy do siedziby Zamawiającego, uszczegółowionych w dziale 3 ust. 1 punkt 1 do 2 siwz według podziału na 10 pakietów artykułów: Zadanie nr 9 chemii gospodarczej, CPV: 24250000-1;. • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy do siedziby Zamawiającego, uszczegółowionych w dziale 3 ust. 1 punkt 1 do 2 siwz według podziału na 10 pakietów artykułów: 9. Zadanie nr 9 chemii gospodarczej, CPV: 24250000-1; Uwaga: Zamawiający określając wielkość opakowania produktu w załączniku nr 1 (formularz oferty) -oprócz pozycji w których wskazano maksymalną wagę opakowania, dopuszcza również inną niż podana wielkość opakowania. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę innej wielkości opakowania cena jednostkowa winna być przeliczona proporcjonalnie do wagi oferowanego opakowania i wymaganej ilości zamówienia. 2. Ilość i asortyment zakupu i sukcesywnych dostaw w/w artykułów: spożywczych; rolno-spożywczych; mięsa, wędlin; drobiu; pieczywa; mleczarskich; warzyw i owoców; mrożonek; chemii gospodarczej i profesjonalnej; podana w załączniku formularza ofertowego jest przybliżona i będzie ulegała zmianom dostosowanym do aktualnego zapotrzebowania. Szacunkowa wielkość dostaw określona została w załączniku Nr 1 do siwz, tożsamym z załącznikiem Nr 1 do umowy, może ona zostać w trakcie realizacji dostaw zmieniana w wysokości do 40 % w zakresie ilości danego asortymentu. 3. Wszystkie oferowane artykuły żywnościowe muszą być zgodne z wytycznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach z dnia 26 sierpnia 2015r. poz. 1256, a także nie mogą zawierać dopuszczonych i określonych substancji w ilości wyższej, niż szczegółowo wymienione w załączniku nr 1 i nr 2 do w/w Rozporządzenia. 4. Dostawa artykułów będzie odbywać sukcesywnie według potrzeb zamawiającego jednostkowego zgłoszonych pisemnie faksem lub drogą elektroniczną na minimum 1 do 3 dni wcześniej przed wymaganą dostawą. 5. Dowóz zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego jednostkowego będzie odbywał się na koszt Wykonawcy. 6. Zamawiający odmówi przyjęcia dostarczonych produktów w przypadku ich złej jakości. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany (z nazwy) przez Zamawiającego w formularzu ofertowym) pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych oraz użytkowych z wyjątkiem chemii profesjonalnej. 8. W zakresie zaoferowanych dostaw artykułów równoważnych wymienionych w poszczególnych zadaniach przez Wykonawców w formularzu oferty, po stronie Wykonawcy będzie bezsprzeczne udowodnienie, iż zamiennik jest równoważny lub lepszy pod względem jakości. Na tę okoliczność Zamawiający będzie miał prawo każdorazowo w przypadku wątpliwości żądać kart charakterystyki danego produktu, wydanych przez producenta lub innego odpowiedniego do tego celu dokumentu dla danej dostawy. 9. W przypadku stwierdzenia, iż produkt równoważny znacząco odbiega od podanego typu artykułu, Wykonawca będzie obowiązany dostarczyć artykuł odpowiedni jakościowo w ciągu 1 dnia roboczego, po tym terminie Zamawiający zakupi sporny artykuł u innego dostawcy, różnicą ceny obciążając wybranego w tym postępowaniu Wykonawcę danego zadania.. • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.25.00.00-1. • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016. • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: o 1. Cena - 97 o 2. Działania podjęte przez Wykonawcę ujęte w art.29 ust.4 Ustawy Pzp - 3 CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy do siedziby Zamawiającego, uszczegółowionych w dziale 3 ust. 1 punkt 1 do 2 siwz według podziału na 10 pakietów artykułów: Zadanie nr 10 chemii profesjonalnej, CPV: 24513000-3;. • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy do siedziby Zamawiającego, uszczegółowionych w dziale 3 ust. 1 punkt 1 do 2 siwz według podziału na 10 pakietów artykułów: 10. Zadanie nr 10 chemii profesjonalnej, CPV: 24513000-3; Uwaga: Zamawiający określając wielkość opakowania produktu w załączniku nr 1 (formularz oferty) -oprócz pozycji w których wskazano maksymalną wagę opakowania, dopuszcza również inną niż podana wielkość opakowania. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę innej wielkości opakowania cena jednostkowa winna być przeliczona proporcjonalnie do wagi oferowanego opakowania i wymaganej ilości zamówienia. 2. Ilość i asortyment zakupu i sukcesywnych dostaw w/w artykułów: spożywczych; rolno-spożywczych; mięsa, wędlin; drobiu; pieczywa; mleczarskich; warzyw i owoców; mrożonek; chemii gospodarczej i profesjonalnej; podana w załączniku formularza ofertowego jest przybliżona i będzie ulegała zmianom dostosowanym do aktualnego zapotrzebowania. Szacunkowa wielkość dostaw określona została w załączniku Nr 1 do siwz, tożsamym z załącznikiem Nr 1 do umowy, może ona zostać w trakcie realizacji dostaw zmieniana w wysokości do 40 % w zakresie ilości danego asortymentu. 3. Wszystkie oferowane artykuły żywnościowe muszą być zgodne z wytycznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach z dnia 26 sierpnia 2015r. poz. 1256, a także nie mogą zawierać dopuszczonych i określonych substancji w ilości wyższej, niż szczegółowo wymienione w załączniku nr 1 i nr 2 do w/w Rozporządzenia. 4. Dostawa artykułów będzie odbywać sukcesywnie według potrzeb zamawiającego jednostkowego zgłoszonych pisemnie faksem lub drogą elektroniczną na minimum 1 do 3 dni wcześniej przed wymaganą dostawą. 5. Dowóz zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego jednostkowego będzie odbywał się na koszt Wykonawcy. 6. Zamawiający odmówi przyjęcia dostarczonych produktów w przypadku ich złej jakości. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany (z nazwy) przez Zamawiającego w formularzu ofertowym) pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych oraz użytkowych z wyjątkiem chemii profesjonalnej. 8. W zakresie zaoferowanych dostaw artykułów równoważnych wymienionych w poszczególnych zadaniach przez Wykonawców w formularzu oferty, po stronie Wykonawcy będzie bezsprzeczne udowodnienie, iż zamiennik jest równoważny lub lepszy pod względem jakości. Na tę okoliczność Zamawiający będzie miał prawo każdorazowo w przypadku wątpliwości żądać kart charakterystyki danego produktu, wydanych przez producenta lub innego odpowiedniego do tego celu dokumentu dla danej dostawy. 9. W przypadku stwierdzenia, iż produkt równoważny znacząco odbiega od podanego typu artykułu, Wykonawca będzie obowiązany dostarczyć artykuł odpowiedni jakościowo w ciągu 1 dnia roboczego, po tym terminie Zamawiający zakupi sporny artykuł u innego dostawcy, różnicą ceny obciążając wybranego w tym postępowaniu Wykonawcę danego zadania.. • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.30.00-3. • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016. • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: o 1. Cena - 97 o 2. Działania podjęte przez Wykonawcę ujęte w art.29 ust.4 Ustawy Pzp - 3 |
Darmowy Program PIT dostarcza firma PITax.pl Łatwe podatki w ramach projektu „Wspieraj lokalnie” prowadzonego przez Instytut Wsparcia Organizacji Pozarządowych ![]() ![]() |