Zapytanie ofertowe na przeprowadzenie kampanii promocyjnej Pojezierza Łęczyńsko-Włodawskiego w Internecie w ramach realizacji projektu "Rozwój unikalnych atrybutów marki Kameralne Pojezierze w oparciu o dziedzictwo UNESCO0000-00-00 00:00:00
Znak sprawy: ESR.272.1.81.2015
ZAPYTANIE OFERTOWE Na podstawie Zarządzenia Nr 21/2015 Starosty Łęczyńskiego z dnia 12 marca 2015 r., w oparciu o art. 4 pkt.8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.) zwracam się z zapytaniem ofertowym o przedstawienie oferty na przeprowadzenie kampanii promocyjnej Pojezierza Łęczyńsko – Włodawskiego w Internecie w ramach projektu „Rozwój unikalnych atrybutów marki „Kameralne Pojezierze” w oparciu o dziedzictwo UNESCO 1. Zamawiający: Powiat Łęczyński al. Jana Pawła II 95A, 21 – 010 Łęczna REGON: 431019425, NIP 505 001 77 32 telefon: /081/ 752 64 01, faks: /081/752 64 64 e- mail: powiat@powiatleczynski.pl 2. Opis przedmiotu zamówienia Celem kampanii jest promocja Pojezierza Łęczyńsko-Włodawskiego poprzez emisję spotu reklamowego umieszczonego w ogólnopolskich mediach internetowych. W ramach realizacji kampanii Wykonawca zrealizuje następujące działania: 2.1. Realizacja filmu reklamowego promującego potencjał Pojezierza Łęczyńsko-Włodawskiego, którego tematem przewodnim będzie aktywny wypoczynek, w miejscach najbardziej atrakcyjnych turystycznie na terenie Pojezierza. Zamawiający wymaga, aby w filmie znalazły się ujęcia z Poleskiego Parku Narodowego, Zagrody Poleskiej w Kołaczach, synagogi we Włodawie, znad jeziora położonego na Pojezierzu Łęczyńsko-Włodawskim. Wymagania dotyczące produkcji filmu promocyjnego: Parametry techniczne: 1. Czas trwania filmu – 30 sekund. 2. Zdjęcia plenerowe przy użyciu jazdy kamerowej oraz ramienia kamerowego, ujęcia z kranu i zdjęcia z quadrokoptera/drona, 3. Użycie kamery HD, 4. Zastosowanie grafiki, montaż i udźwiękowienie filmu w jakości HD. 5. Spot powinien zostać wyprodukowany w technologii cyfrowej, w rozdzielczości Full HD, w formacie 16:9, rozdzielczość pliku min. 1920x1080 pikseli, 6. Ważne elementy obrazu (np. napisy) powinny znajdować się w obszarze bezpiecznym, z zachowaniem marginesów o wielkości ok. 10% (55-70 pikseli) od każdej krawędzi 7. W nagranym materiale powinna być zachowana prawidłowa synchronizacja obrazu i dźwięku. Opóźnienie fonii względem sygnału wizji nie powinno przekraczać +20, -40 ms 8. W przypadku użycia w spocie podkładu muzycznego – wykup przez Wykonawcę licencji na dany utwór. 9. Kopia filmu w formacie .avi i/lub .mp4. - dostarczenie 5 szt. Zamawiającemu. 10. Film na nośniku w standardzie X-DCAM lub o równie wysokiej rozdzielczości - dostarczenie 1 egz. Zamawiającemu. 11. Film będzie mógł być wykorzystywany do umieszczenia na stronach internetowych, emisji w telewizji, emisji podczas konferencji. Produkcja filmu: Wykonawca jest zobowiązany do: 1. opracowania briefu, który zostanie złożony jako załącznik do oferty oraz będzie uwzględniał: wstępny scenariusz filmu, listę użytego sprzętu, listę miejsc realizacji ujęć, zaproponowanych aktorów tj. ich liczbę oraz ich role w filmie. Klimat filmu promocyjnego powinien być przedstawiony w sposób radosny, lekki ale profesjonalny, podkreślony przez dynamikę ujęć, nasycone, żywe kolory, uśmiechniętych ludzi. 2. opracowania scenariusza; scenariusz będzie precyzyjnie opisywał film, listę aktorów występujących w filmie uwzględniającą ich doświadczenie zawodowe, listę miejsc realizacji ujęć, listę użytych rekwizytów, użytego sprzętu. Scenariusz zostanie przedłożony Zamawiającemu do akceptacji w terminie 3 dni od daty podpisania umowy. 3. opracowania scenopisu filmu zawierającego szczegółowy opis kolejnych scen, scenografii, ujęć kamery. Scenopis zostanie przedłożony do akceptacji Zamawiającemu w terminie 5 dni od daty podpisania umowy. 4. zatrudnienia aktorów mających doświadczenie w pracy przed kamerą: min. 4 aktorów grających rodzinę, z przeniesieniem na Zamawiającego praw do wykorzystywania ich wizerunku na wszelkich nośnikach i polach eksploatacji. 5. zapewnienia niezbędnej ekipy realizacyjnej (min. reżyser, operator, montażysta, grafik komputerowy), 6. odpowiedniego oznakowania filmu poprzez umieszczenie w kadrze wszystkich niezbędnych logotypów wskazujących na współfinansowanie projektu przez Unię Europejską. Niezbędne do użycia w filmie logotypy dostarczy Zamawiający. 2.2. Przeprowadzenie kampanii promocyjnej w Internecie. Realizacja kampanii promocyjnej będzie polegać na zamieszczeniu zrealizowanego filmu promocyjnego w Internecie. Założenia kampanii: 1) czas trwania kampanii – do dnia 17.08.2015 r. 2) zasięg kampanii: ogólnopolski (w szczególności województwo lubelskie oraz województwa ościenne), z wykorzystaniem m. in. portali turystycznych, noclegowych itp. 3) grupa docelowa kampanii - osoby w wieku od 18 do 55 roku życia. - zainteresowania: turystyka, podróże, spędzanie czasu na łonie natury. - osoby szukające miejsca do spędzenia urlopu lub wakacji. - zamieszkanie: woj. lubelskie, podkarpackie, mazowieckie, świętokrzyskie. 4) efekt kampanii – uzyskanie min. 380 tys. odsłon do 17 sierpnia 2015 r. W ramach realizacji kampanii Wykonawca zrealizuje następujące działania: 1) pozyskanie przynamniej 10 osób propagujących projekt poprzez udostępnianie filmu promocyjnego, np. właścicieli stron internetowych, blogów, grup na Facebook i Google+ , wymagana liczba odsłon filmu – min. 10 000 odsłon 2) publikacja materiałów reklamowych (filmu promocyjnego) w portalach branżowych, na takich portalach jak: nocowanie.pl, eholiday.pl, e-wyjazd.pl, youtube.com, cityinfo.pl, dojazd.org, naweekend.pl, agropolesie.pl, socialtravel.pl itp., wymagana liczba odsłon – min. 250 000 odsłon 3) publikacja artykułów i materiałów reklamowych na blogach internetowych i portalach społecznościowych, publikacja w formie krótkiego artykułu z umieszczonym w nim filmem promocyjnym, wymagana liczba odsłon: min. 30 000 odsłon na Facebook lub Google+ oraz min. 10 000 odsłon na blogach i forach związanych z turystyką 4) stworzenie akcji "Wybieram Pojezierze" i wirusowe propagowanie jej przez Social Media, stworzenie min. 10 postów z treścią wirusową oraz wygenerowanie min. 1000 udostępnień postów, wygenerowanie poprzez udostępnienia min. 40 000 odsłon filmu promocyjnego 5) stworzenie wiarygodnego narzędzia pomiaru odsłon, np. licznik odsłon w technologii ASP.NET. Wykonawca zobowiązany jest do stworzenia licznika odsłon spotu oraz zintegrowanie go z filmem, który będzie rejestrował każdą odsłonę filmu promocyjnego, godzinę, dzień wyświetlenia a także stronę z jakiej odsłona pochodzi. Licznik będzie udostępniony Zamawiającemu w celu monitorowania statystyk na bieżąco oraz będzie dawał możliwość wygenerowania raportu zbiorczego z przebiegu kampanii po jej zakończeniu. 3. Wymagania wobec Wykonawcy O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają łącznie następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi; 2) dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn.: a) w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonali co najmniej 5 usług potwierdzonych np. referencjami w zakresie realizacji filmów reklamowych b) Reżyserem, który ukończył przynajmniej jednoroczny kurs reżyserski oraz posiada min. 7-letnie doświadczenie w pracy w branży telewizyjnej i/lub filmowej, oraz wyreżyserował min. 5 filmów reklamowych, potwierdzeniem spełnienia wymagań będzie CV reżysera c) Operatorem, który posiada min. 7-letnie doświadczenie w pracy w branży telewizyjnej i/lub filmowej, oraz umiejętność obsługi kranu, ramienia kamerowego, stadicamu oraz zrealizował min. 5 filmów reklamowych. Potwierdzeniem spełnienia wymagań będzie CV operatora. d) Montażystą, który ukończył przynajmniej jednoroczny kurs montażysty oraz posiada min. 7-letnie doświadczenie w pracy w branży telewizyjnej i/lub filmowej oraz wykonał montaż min. 5 filmów reklamowych. Potwierdzeniem spełnienia wymagań będzie CV montażysty. e) Specjalistą marketingu internetowego, który posiada doświadczenie w postaci przeprowadzenia min. 10 kampanii reklamowych przy użyciu Internetu. Potwierdzeniem spełnienia wymagań będzie CV specjalisty marketingu internetowego. 4. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz zrealizowanych usług wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2, dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie oraz CV osób wymienionych w pkt. 3 lit.b)-e). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. 5. Termin wykonania zamówienia: 17.08.2015 r. 6. Warunki płatności: przelewem w terminie do 7 dni od dnia dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego. 7. Forma złożenia oferty 1) Ofertę należy złożyć na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 1 do niniejszego dokumentu, z następującym oznaczeniem: „Oferta na przeprowadzenie kampanii promocyjnej Pojezierza Łęczyńsko – Włodawskiego w Internecie” 2) Termin składania ofert: 08.07.2015 r. do godz. 14.00 (osobiście lub listownie za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej) na adres: Powiat Łęczyński, al. Jana Pawła II 95A, 21 – 010 Łęczna - pokój nr 111. Za termin złożenia oferty uważa się dzień i godzinę jej faktycznego wpłynięcia do Zamawiającego. 3) Wykonawca powinien w ofercie podać cenę netto, należny podatek VAT i cenę brutto. Oferta musi zawierać nazwę i adres wykonawcy, musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione lub upoważnione do występowania w imieniu wykonawcy, przy czym podpis musi być czytelny lub opisany pieczątką imienną. 4) Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub reprezentowania i zawarcia umowy podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji, o ile nie wynika to z dokumentów rejestrowych - dokumenty, o których mowa w pkt. 4. Wszystkie dokumenty złożone w formie kserokopii należy poświadczyć za zgodność z oryginałem. CV należy złożyć w oryginale. 8. Osoby uprawnione do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcą: Dominika Sacawa – Wydział Edukacji, Spraw Społecznych i Rozwoju Powiatu, tel. /81/ 752-64-23, fax /81/ 752-64-64, e-mail: d.sacawa@powiatleczynski.pl. Beata Cieślińska – Wydział Edukacji, Spraw Społecznych i Rozwoju Powiatu, tel. /81/ 752–64–21, fax. /81/ 752–64–64, e- mail: b.cieslinska@powiatleczynski.pl, 9. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród złożonych przez wykonawców spełniających określone wymagania, oferujących wykonanie przedmiotu zamówienia w całości, przyjmując za najkorzystniejszą ofertę z najniższą ceną. 10. O wynikach postępowania Zamawiający poinformuje wybranego Wykonawcę oraz wyznaczy termin zawarcia umowy. 11. W niniejszym postępowaniu – rozpoznaniu cenowym – nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz.907 z późn.zm.) Łęczna, 02.07.2015 r. Roman Cholewa Przewodniczący Zarządu Powiatu Łęczyńskiego Załączniki: 1. Zapytanie ofertowe 2. Formularz ofertowy 3. Wykaz wykonanych usług 4. Wzór umowy 5. Wykaz osób uczestniczących w realizacji zamówienia Pliki |
Darmowy Program PIT dostarcza firma PITax.pl Łatwe podatki w ramach projektu „Wspieraj lokalnie” prowadzonego przez Instytut Wsparcia Organizacji Pozarządowych ![]() ![]() |