Zaproszenie do składania ofert na inspektora nadzoru na inwestycji poleg. na budowie i przebudowie dróg miejs. Ostrówek Podyski i Szczupak gm. Cyców...2015-03-17 13:18:55
Łęczna, dnia 17.03.2015r.
Znak sprawy: ZP.SP.O.272.1.6.2015 Zaproszenie do składania ofert I. Zamawiający: Powiat Łęczyński – Starostwo Powiatowe w Łęcznej adres: Al. Jana Pawła II 95a, 21-010 Łęczna tel./81/ 752-64-00, fax /81/ 752-64-64 strona internetowa: www.powiatleczynski.pl zwany dalej „Zamawiającym”, zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o wartości szacunkowej nieprzekraczającej w złotych równowartości 30 000 euro na pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru w imieniu Zamawiającego w pełnym zakresie wynikającym z art. 25 i 26 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.), przy inwestycji polegającej na budowie oraz przebudowie dróg gminnych położonych w miejscowościach Ostrówek Podyski i Szczupak gmina Cyców powiat łęczyński. CPV 71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego Zamówienie jest realizowane ze środków Unii Europejskiej w ramach działania „Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalanie gruntów – objętego programem rozwoju obszarów wiejskich na lata 2007-2013”. II. Tryb Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy i procedury określone ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) zwaną dalej ustawą Pzp zgodnie z art. 4 pkt. 8 ww. ustawy Pzp niniejsze zamówienie podlega wyłączeniu od stosowania ustawy Pzp. Postępowanie jest prowadzone zgodnie z Zarządzeniem Starosty Nr 21/2015 z dnia 12 marca 2015r w sprawie zasad i trybu postępowania przy udzielaniu zamówień o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro. III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w imieniu Zamawiającego w pełnym zakresie wynikającym z art. 25 i 26 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.), przy inwestycji polegającej na budowie oraz przebudowie dróg gminnych położonych w miejscowościach Ostrówek Podyski i Szczupak gmina Cyców powiat łęczyński. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wszelkie czynności związane z realizacją robót, tj. od przekazania placu budowy po uczestnictwo we wszelkich niezbędnych czynnościach, aż do wygaśnięcia terminów rękojmi i gwarancji. 3. Inwestycja objęta sprawowaniem nadzoru inwestorskiego została podzielona na dwie części: 1) Część I: budowa dróg gminnych nr 7, 9, 16, 19 o łącznej długości około 5780 m. 2) Część II: przebudowa dróg gminnych o nr 3, 4, 5, 6, 8, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 17, 17a, 18, 20, 21, 23, 24 o łącznej długości około 12 110 m. 4. Ogłoszenie oraz dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru przedmiotowych robót budowlanych są zamieszczone i udostępniane na stronie internetowej Zamawiającego - adres strony: www.powiatleczynski.pl zakładka zamówienia publiczne zakładka siwz z zał. Do zadań Inspektora Nadzoru Inwestorskiego będzie należało: 1) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją kosztorysową, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; 2) sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; 4) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy. Szczegółowy zakres zadań Inspektora Nadzoru Inwestorskiego obejmuje: 1) pełny zakres czynności określonych w art. 25 - 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane, 2) prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z umową, 3) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót, 4) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zasięganie opinii autora projektu, z wyjątkiem spraw mających wpływ na zmianę kosztów budowy, które wymagają dodatkowo uzgodnienia z Zamawiającym, 5) kontrola i weryfikacja przedkładanych obmiarów robót, kosztorysów oraz stanu realizacji budżetu inwestycji, 6) uczestniczenie przy prowadzeniu przez wykonawców robót koniecznych prób, pomiarów i sprawdzeń, 7) organizowanie i prowadzenie narad technicznych, problemowych i innych spotkań w zależności od potrzeb, 8) kontrola i dopilnowanie, aby wszystkie osoby zatrudnione przez wykonawców robót budowlanych posiadały kwalifikacje oraz uprawnienia do prowadzenia prac budowlanych, 9) kontrola i dopilnowanie, aby wszystkie używane urządzenia i materiały posiadały stosowne świadectwa i certyfikaty wymagane przepisami i dokumentacją projektową, 10) sprawdzenie ważności ubezpieczeń osób zatrudnionych oraz używanego sprzętu, 11) kontrola i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, 12) wydawanie kierownikom budowy lub kierownikom robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: wykonywania prób, wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, 13) zawieszenie robót budowlanych w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie życia lub zdrowia ludzi bądź spowodować znaczne straty materialne, 14) weryfikacja, analizowanie i zatwierdzanie do zapłaty faktur wystawionych przez wykonawców robót budowlanych w związku z realizacją umów na roboty budowlane, 15) uzgadnianie z wykonawcami robót budowlanych rodzaju dokumentacji powykonawczej, sprawdzanie jej i zatwierdzanie w porozumieniu z Zamawiającym, 16) przygotowanie w imieniu Zamawiającego kompletu dokumentów związanych z rozpoczęciem robót, odbiorem końcowym oraz złożeniem zawiadomienia o zakończeniu, 17) uczestnictwo w komisji odbioru końcowego inwestycji oraz komisjach odbiorów gwarancyjnych, 18) zarządzanie całym procesem przekazania obiektu do użytkowania, 19) inne roboty niezbędne do wykonania całości przedmiotu zamówienia: informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych przez wykonawców robót o zaistnieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, 20) poświadczenie terminu zakończenia robót, 21) Inspektor Nadzoru nie jest uprawniony do podejmowania samodzielnie decyzji niosących skutki finansowe dla Zamawiającego. Termin wykonania zamówienia Przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie: - rozpoczęcie - w dniu podpisania umowy, - zakończenie - ……………………. r. Inspektor nadzoru działający w imieniu Zamawiającego w ramach wynagrodzenia ryczałtowego wynikającego z umowy, będzie pełnił swoją funkcję do czasu zakończenia inwestycji, włącznie z udziałem w odbiorze pousterkowym i gwarancyjnym. IV. Zamawiający wymaga, aby wykonawca spełniał następujące warunki: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1. Posiadania uprawnień do wykonywania nadzoru inwestorskiego w branży budowlanej w specjalności drogowej oraz przynależeć do branżowej izby samorządu zawodowego. Warunek zostanie uznany za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z zapisem w Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Zaproszenia. 2. Posiadania wiedzy i doświadczenia. Warunek zostanie uznany za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z zapisem w Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Zaproszenia. 3. Znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z zapisem w Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Zaproszenia. V. Zamawiający nie wymaga, aby wykonawca celem potwierdzenia spełniania warunków przedkładał jakiekolwiek dokumenty ponad oświadczenie zawarte w formularzu ofertowym. VI. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. VII. Oferta powinna być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie. Oferta powinna zostać sporządzona na • formularzu ofertowym – stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Zaproszenia oraz zawierać: 1) następujące informacje: - cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia w całości - okres związania ofertą - 20 dni. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 3) pełnomocnictwo w oryginale bądź kopii poświadczonej przez notariusza, w przypadku gdy oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy. VIII. Informacja o sposobie porozumiewania się Wykonawcy z Zamawiającym oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest: Teresa Olszak, tel. 81 7526480, e-mail: t.olszak@powiatleczynski.pl IX. Składanie ofert Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 25 marca 2015 r. do godz. 10.00.: a) pocztą lub przesyłką kurierską na adres Zamawiającego podany w punkcie I lub b) osobiście w siedzibie Zamawiającego, w kancelarii ogólnej (pierwsze piętro, pokój nr 111), lub c) przesyłką elektroniczną przekazaną na adres: t.olszak@powiatleczynski.pl (Decyduje data i godzina wpływu oferty do siedziby Zamawiającego. Oferty złożone po terminie nie będą uwzględniane). X. Kryteria oceny ofert Zamawiający dokona oceny ofert zgodnie z poniższym: - przy wyborze oferty Zamawiający kierować się będzie kryterium ceny, tj.: cena ofertowa brutto za całość zamówienia – waga 100%. Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna ofertę obejmującą wykonanie opisanego przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie i zgodnie z wymaganiami oraz zawierającą najniższą cenę ofertową brutto. XI. Wynik postępowania O wyborze oferty zamawiający powiadomi wykonawców drogą mailową. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podawania przyczyn. Lista załączników: 1. Załącznik nr 1 – formularz ofertowy. 2. Umowa- projekt. ……………………….. Podpis kierownika zamawiającego ----------------------------------------------------------------------------------------------- Projekt dofinansowany w ramach działania Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalanie gruntów – objętego programem rozwoju obszarów wiejskich na lata 2007-2013 Pliki |
Darmowy Program PIT dostarcza firma PITax.pl Łatwe podatki w ramach projektu „Wspieraj lokalnie” prowadzonego przez Instytut Wsparcia Organizacji Pozarządowych ![]() ![]() |