Ogłoszenie przetargu na zakup jednej sztuki fabrycznie nowego samochodu ciężarowego do 3,5 tony przystosowanego do przewozu art. spożywczych w odpowiedniej temperaturze przewozu. ZP.272.4.13.20132013-11-29 12:25:21
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.powiatleczynski.pl zakładka zamówienia publiczne ________________________________________ Łęczna: Zakup jednej sztuki fabrycznie nowego samochodu ciężarowego do 3,5 tony przystosowanego do przewozu art. spożywczych w odpowiedniej temperaturze przewozu. ZP.272.4.13.2013 Numer ogłoszenia: 257193 - 2013; data zamieszczenia: 29.11.2013 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Łęczyński - Powiatowy Zakład Aktywności Zawodowej w Łęcznej , ul. Krasnystawska 52, 21-010 Łęczna, woj. lubelskie, tel. 81 752 20 29, faks 81 752 20 29. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Powiatu Łęczyńskiego. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup jednej sztuki fabrycznie nowego samochodu ciężarowego do 3,5 tony przystosowanego do przewozu art. spożywczych w odpowiedniej temperaturze przewozu. ZP.272.4.13.2013. II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup jednej sztuki fabrycznie nowego samochodu ciężarowego do 3,5 tony przystosowanego do przewozu art. spożywczych w odpowiedniej temperaturze przewozu, według minimalnych parametrów technicznych oraz warunków gwarancji i serwisu: Wymagania techniczne: 1) Rok Produkcji-2013 2) Minimalna długość całkowita- 4740mm 3) Rodzaj paliwa -ON 4) Norma emisji spalin- EURO 5 5) Minimalna moc silnika -100KM 6) Minimalna pojemność jednostki napędowej-1550cm3 7) Typ nadwozia- Furgon 8) Zbiornik paliwa minimum 60l 9) Drzwi tylne dwuskrzydłowe asymetryczne 10) Wspomaganie układu kierowniczego 11) Minimalna ładowność-950kg 12) Minimalny rozstaw osi-3100mm Minimalne wymogi bezpieczeństwa: 1) Układ ABS 2) Trzecie światło stop 3) Min. 1 poduszka powietrzna Minimalne wyposażenie: 1) Komputer pokładowy 2) Półka na drobne przedmioty pod dachem kabiny 3) Zdalnie sterowany centralny zamek 4) Kolumna kierownicza regulowana w dwóch płaszczyznach 5) Elektrycznie sterowanie przednich szyb 6) Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne 7) Obrotomierz 8) Korektor ustawienia świateł 9) Drzwi boczne przesuwane po stronie pasażera 10) Fotel kierowcy z regulacją wysokości ,odcinka lędźwiowego oraz podłokietnikiem 11) Gniazdo 12v na desce rozdzielczej 12) Kołpaki 13) Lusterka zewnętrzne w kolorze nadwozia 14) Pełnowymiarowe koło zapasowe 15) Klimatyzacja manualna 16) Radio z wejściem usb/karta pamięci, obsługujące format mp3 + głośniki 17) Czujniki cofania 18) Komplet opon zimowych 19) Zderzaki w kolorze nadwozia Wymagania zabudowy izotermy na furgonie: 1) Ściany i sufit wykonane z laminatu poliestrowo-szklanego 2) Drzwi tylne i boczne wykonane z laminatu poliestrowo-szklanego 3) Podłoga izolowana -pokryta wylewką typu MOROTHAAN 4) Kolor zabudowy Biały bez widocznych śrub i nitów 5) Oświadczenie PZH na użyte materiały 6) Rozbudowa klimatyzacji webasto w części ładunkowej Wymagana minimalna gwarancja producenta: 1. Wykonawca zobowiązany jest udzielić minimum: 24 miesięcy lub 100 000 km gwarancji ogólnej na samochód wraz z wyposażeniem. 2. Wymagania dotyczące serwisu: 1) dostępność serwisu - autoryzowana stacja serwisowa znajdująca się maksymalnie 60 km od siedziby Zamawiającego; 2) czas usunięcia usterki - w najkrótszym możliwym terminie, bez zbędnej zwłoki.; 3) czas dostawy części zamiennych - do 72 godzin. CPV: 341300007 - pojazdy silnikowe do transportu towarów. UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Informacje pozostałe: 1. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na realizację przedmiotu zamówienia. 2. Zamawiający nie miał potrzeby skorzystania w fazie przygotowawczej do niniejszego postępowania z dialogu technicznego, w oparciu o zapis art. 31a do 31c ustawy Pzp. 3. Zamawiający nie zastrzega, iż o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wyłącznie wykonawcy zatrudniający ponad 50 % osób niepełnosprawnych. 4. Zamówienie nie dotyczy dofinansowania środkami UE. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.13.00.00-7. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2013. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający nie określa szczególnych wymagań. • III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający nie wymaga przedstawienia potwierdzenia dysponowania wiedzą, natomiast wymaga przedstawienia doświadczenia w zakresie wykonywanych dostaw oraz potwierdzenia wykonania co najmniej 3-ch dostaw w zakresie odpowiednim do przedmiotu zamówienia wraz potwierdzeniem, iż zostały dostarczone z należytą starannością (referencje lub inny dokument), z wykorzystaniem wzoru zgodnie z zał. nr 1 do siwz • III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający nie wymaga przedstawienia potwierdzenia dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający nie wymaga przedstawienia potwierdzenia dysponowania osobami. • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 50 tys. zł. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2. III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej; III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym; • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich; SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Postanowienia oraz zobowiązania przyjęte przez wykonawcę poprzez złożenie oferty odpowiadającej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a także wybór tak skonstruowanej oferty przez Zamawiającego stanowią integralną część istotnych postanowień umowy na dostawę samochodu. Istotne postanowienia umowy w załączeniu. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia niżej wymienionych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: dalsze zmiany dotyczące stawek podatku VAT, które zostaną wprowadzone w trakcie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatleczynski.pl zakładka zamówienia publiczne Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.powiatleczynski.pl zakładka zamówienia publiczne, zakładka siwz z załącznikami, a w zakresie ewentualnych pytań i odpowiedzi zakładka: pytania i odpowiedzi. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2013 godzina 10:00, miejsce: w Starostwie Powiatowym w Łęcznej, ul. Al. Jana Pawła II 95A, 21-010 Łęczna. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie |
Darmowy Program PIT dostarcza firma PITax.pl Łatwe podatki w ramach projektu „Wspieraj lokalnie” prowadzonego przez Instytut Wsparcia Organizacji Pozarządowych ![]() ![]() |