Zapytanie ofertowe na dostawy sprzętu rehabilitacyjnego dla PZAZ w Łęcznej.2013-11-26 16:10:16
PZAZ.II.272.1.4.2013 Łęczna, dn. 26.11.2013r.
ZAPYTANIE OFERTOWE Na podstawie Zarządzenia Nr 18/2010 z dn. 03 września 2010r. Dyrektora PZAZ w Łęcznej w sprawie zasad i trybu postępowania przy udzielaniu zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14.000 euro, określonych w Zarządzeniu Nr 3/2008 z dn. 18.01.2008r. i art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. tj. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.), art. 44 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2013r., poz. 885 z późn. zm.) zwracam się z zapytaniem ofertowym o przedstawienie ceny zakupu i dostawy sprzętu rehabilitacyjnego dla PZAZ w Łęcznej. I. Zamawiający: Powiat Łęczyński-Powiatowy Zakład Aktywności Zawodowej ul. Krasnystawska 52, 21-010 Łęczna REGON: 060196692 NIP: 505-00-56-689 Tel/fax: (081) 752-29-20 e-mail: pzazleczna@wp.pl II. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Ilość i asortyment zakupu i dostawy sprzętu rehabilitacyjnego została podana w załączniku formularza ofertowego (załącznik nr 1). 2. Dowóz zakupionego sprzętu rehabilitacyjnego do siedziby Zamawiającego odbędzie się na koszt Wykonawcy. 3. Zamawiający odmówi przyjęcia dostarczonego przedmiotu zamówienia w przypadku złej jakości. 4. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji sprzętu rehabilitacyjnego wg gwarancji udzielanej przez producenta. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany „z nazwy” przez Zamawiającego w formularzu ofertowym) pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. 6. Zapłata za zakup i dostawę sprzętu rehabilitacyjnego będzie dokonana bezgotówkowo przelewem bankowym na rachunek wykonawcy w terminie nie krótszym niż 14 dni od dnia doręczenia faktury VAT wystawionej Zamawiającemu. III. Oznaczenie terminu wykonania zamówienia: Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 12.12.2013r. IV. Sposób przygotowania oferty: Wykonawca powinien sporządzić ofertę (załącznik nr 1). V. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem: Ocena ofert : S = ( Cmin / Cof.) x 100 S – ilość punktów przyznanych danej ofercie. Cmin – najniższa cena spośród wszystkich złożonych ofert, Cof. – zaoferowana cena danej oferty CENA = 100 punktów VI. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie muszą dostarczyć wykonawcy: - formularz ofertowy ( załącznik nr 1), - zaakceptowany wzór umowy ( załącznik nr 2), - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, VII. Zapytania o przedmiot zamówienia: Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela Pani Małgorzata Paprota, tel. (081) 752-29-20, e-mail: pzazleczna@wp.pl VIII. Miejsce i termin złożenia oferty: Ofertę należy złożyć do dnia 05.12.2013r. do godz. 1000 w Powiatowym Zakładzie Aktywności Zawodowej, 21-010 Łęczna, ul. Krasnystawska 52 lub przesłać faksem pod nr (81) 752 29 20 lub e-mailem: pzazleczna@wp.pl Łęczna, dn.26.11.2013r. mgr Małgorzata Paprota Dyrektor PZAZ Załączniki: 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1) 2. Wzór umowy (załącznik nr 2) Pliki |
Darmowy Program PIT dostarcza firma PITax.pl Łatwe podatki w ramach projektu „Wspieraj lokalnie” prowadzonego przez Instytut Wsparcia Organizacji Pozarządowych ![]() ![]() |