Zapytanie ofertowe o cenę paczek mikołajkowych dla PZAZ Łęczna2013-11-20 19:14:34
PZAZ.XI.272.1.1.2013 Łęczna, dn.19.11.2013r.
ZAPYTANIE OFERTOWE Na podstawie Zarządzenia Nr 3/2008r. z dn. 18.01.2008r. oraz Zarządzenia Nr 18/2010r. Dyrektora PZAZ w Łęcznej, w oparciu o art. 4 pkt 8 Prawa Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (tj. Dz.U. z 2013r., poz.907 z późn. zm.), w związku z art. 44 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (tj. Dz.U. z 2013r. poz. 885 z późn. zm.) oraz planu finansowego FŚS zatwierdzonego przez Dyrektora Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Łęcznej z siedzibą przy ul. Krasnystawskiej 52, 21-010 Łęczna, NIP:505-00-56-689 REGON: 060196692 zwracam się z zapytaniem ofertowym o cenę: przygotowania i dostawy paczek mikołajkowych dla dzieci pracowników PZAZ w Łęcznej, ul. Krasnystawska 52, 21-010 Łęczna w terminie do dnia 02.12.2013r. do godziny 15.00. I. Zamawiający: Powiat Łęczyński – Powiatowy Zakład Aktywności Zawodowej z siedzibą: 21-010 Łęczna, ul. Krasnystawska 52 NIP:505-00-56-689, REGON:060196692 tel/fax 81 752 29 20 e-mail: pzazleczna@wp.pl http://zaz.powiatleczynski.pl II. Opis przedmiotu zamówienia 1. O udzielanie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają wymaganą w tym zakresie wiedzę i doświadczenie oraz uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia. 2. Propozycję produktów zawiera dołączony formularz ofertowy (załącznik nr 1) 3. Przy wycenie produktów mile widziane będą świąteczne opakowania produktów, zawierające promocyjne gratisy. 4. Marki przedstawionych produktów nie muszą być ściśle określone, dopuszcza się inne propozycje, ale nie mogą być one gorszej jakości od podanych (marki równoważne). III. Oznaczenie terminu wykonania zamówienia: Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 02.12.2013r. do godziny 15.00 IV. Miejsce i termin złożenia oferty: Wypełnioną ofertę cenową proszę złożyć do dnia 25.11.2013r. do godziny 10.00 w siedzibie Zakładu Aktywności Zawodowej w Łęcznej, ul. Krasnystawska 52., lub przesłać faksem na nr: 81 752 29 20. V. Sposób przygotowania oferty: Wykonawca powinien sporządzić ofertę (załącznik nr 1) VI. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich znaczeniem: Ocena ofert: S= (C min/ C of)x100, gdzie: S- ilość punktów przyznanych danej ofercie, C min – najniższa cena spośród wszystkich złożonych ofert, C of – zaoferowana cena danej oferty Cena= 100 punktów Wybrana zostanie oferta z najniższą ceną, wymienioną w formularzu oferty. VII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie muszą dostarczyć wykonawcy: -formularz ofertowy ( załącznik nr 1), - zaakceptowany wzór umowy ( załącznik nr 2), - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. VIII. Zapytania o przedmiot zamówienia: Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela Pani Małgorzata Paprota, Tel.(81) 752-29-20, e-mail: pzazleczna@wp.pl Łęczna, dn. 19.11.2013r. mgr Małgorzata Paprota Dyrektor PZAZ Załączniki: Formularz ofertowy (załącznik nr 1) Wzór umowy ( załącznik nr 2) Pliki |
Darmowy Program PIT dostarcza firma PITax.pl Łatwe podatki w ramach projektu „Wspieraj lokalnie” prowadzonego przez Instytut Wsparcia Organizacji Pozarządowych ![]() ![]() |