Ogłoszenie przetargu nieograniczonego na zakup z dostawą do siedziby MOW Podgłębokie art. spozywczych2013-10-08 14:05:19
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.powiatleczynski.pl zakładka zamówienia publiczne, zakładka siwz z zał.. Cyców: Cyców: Zakup z dostawą do siedziby Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego, według podziału na pakiety (zadania): 1) Zadanie nr 1 artykułów spożywczych i jaj, CPV: 15800000-6; 01242000-5 2) Zadanie nr 2 mięsa, wędlin, CPV:15119000-5, 15131130-5; 3) Zadanie nr 3 drobiu, CPV: 15131500-0; 4) Zadanie nr 4 pieczywa, CPV: 15811000-6; 5) Zadanie nr 5 art. mleczarskich, CPV: 15500000-3 ; 6) Zadanie nr 6 warzyw i owoców, CPV: 15300000-1; ZP.272.4.9.2013 Numer ogłoszenia: 208017 - 2013; data zamieszczenia: 08.10.2013 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Łęczyński - Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Podgłębokiem , Podgłębokie 1A, 21-070 Cyców, woj. lubelskie, tel. 82 567 70 74, faks 82 567 70 74. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Powiatu Łęczyńskiego. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Cyców: Zakup z dostawą do siedziby Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego, według podziału na pakiety (zadania): 1) Zadanie nr 1 artykułów spożywczych i jaj, CPV: 15800000-6; 01242000-5 2) Zadanie nr 2 mięsa, wędlin, CPV:15119000-5, 15131130-5; 3) Zadanie nr 3 drobiu, CPV: 15131500-0; 4) Zadanie nr 4 pieczywa, CPV: 15811000-6; 5) Zadanie nr 5 art. mleczarskich, CPV: 15500000-3 ; 6) Zadanie nr 6 warzyw i owoców, CPV: 15300000-1; ZP.272.4.9.2013. II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup z dostawą do siedziby Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Podgłębokiem, według podziału na pakiety (zadania): 1. Zadanie nr 1 artykułów spożywczych i jaj, CPV: 15800000-6; 01242000-5 2. Zadanie nr 2 mięsa, wędlin, CPV:15119000-5, 15131130-5; 3. Zadanie nr 3 drobiu, CPV: 15131500-0; 4. Zadanie nr 4 pieczywa, CPV: 15811000-6; 5. Zadanie nr 5 art. mleczarskich, CPV: 15500000-3 ; 6. Zadanie nr 6 warzyw i owoców, CPV: 15300000-1; 2. Uszczegółowienie potrzeb materiałów uwzględniono w formularzu oferty dotyczącym danego zadania. 3. Ilość i asortyment sprzedaży i dostawy w/w artykułów spożywczych i jaj; mięsa, wędlin; drobiu; pieczywa; art. mleczarskich; warzyw i owoców; podana w załączniku formularza ofertowego jest przybliżona i będzie ulegała zmianom dostosowanym do aktualnego zapotrzebowania MOW. Szacunkowa wielkość dostaw określona została w załączniku Nr 1 do siwz, tożsamym z załącznikiem Nr 1 do umowy, może ona zostać w trakcie realizacji dostaw zmieniana w wysokości do 40 % w zakresie ilości danego asortymentu. 4. Dostawa artykułów będzie odbywać sukcesywnie według potrzeb zamawiającego zgłoszonych pisemnie faksem na minimum 1 do 3 dni wcześniej przed wymaganą dostawą. 5. Dowóz zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego będzie odbywał się na koszt Wykonawcy. 6. Zamawiający odmówi przyjęcia dostarczonych produktów w przypadku ich złej jakości.. II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 20% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy w przypadku: - w przypadku wyczerpania ilości oraz asortymentu uszczegółowionego w formularzu ofertowym zgodnym z zadaniem. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających cen nie wyższych niż zastosowanych w zamówieniu podstawowym. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 01.24.20.00-5, 15.11.90.00-5, 15.13.11.30-5, 15.13.15.00-0, 15.81.10.00-6, 15.50.00.00-3, 15.30.00.00-1. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający nie określa szczególnych wymagań. III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku, Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazania się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywaniem z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech dostaw w zakresie odpowiednim do przedmiotu zamówienia (w tym odpowiedniego zadania) o wartości brutto nie niższej niż 10 000 zł każda, z wykorzystaniem wzoru określonym w zał. nr 1 do siwz dla danego zadania. III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający nie wymaga przedstawienia potwierdzenia dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający nie wymaga przedstawienia potwierdzenia dysponowania osobami. III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 50 tys. zł. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej; SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatleczynski.pl zakładka zamówienia publiczne, zakładka siwz z zał.. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.powiatleczynski.pl zakładka zamówienia publiczne, zakładka siwz z zał... IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2013 godzina 10:00, miejsce: w Starostwie Powiatowym, Aleja Jana Pawła II 95A, 21-010 Łęczna, pokój. nr 111 I piętro Kancelaria Ogólna.. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zakup z dostawą do siedziby Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego, według podziału na pakiety (zadania): 1) Zadanie nr 1 artykułów spożywczych i jaj, CPV: 15800000-6; 01242000-5.. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup z dostawą do siedziby Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego, według podziału na pakiety (zadania): 1) Zadanie nr 1 artykułów spożywczych i jaj, CPV: 15800000-6; 01242000-5 2. Uszczegółowienie potrzeb materiałów uwzględniono w formularzu oferty dotyczącym danego zadania. 3. Ilość i asortyment sprzedaży i dostawy w/w artykułów spożywczych i jaj; mięsa, wędlin; drobiu; pieczywa; art. mleczarskich; warzyw i owoców; podana w załączniku formularza ofertowego jest przybliżona i będzie ulegała zmianom dostosowanym do aktualnego zapotrzebowania MOW. Szacunkowa wielkość dostaw określona została w załączniku Nr 1 do siwz, tożsamym z załącznikiem Nr 1 do umowy, może ona zostać w trakcie realizacji dostaw zmieniana w wysokości do 40 % w zakresie ilości danego asortymentu. 4. Dostawa artykułów będzie odbywać sukcesywnie według potrzeb zamawiającego zgłoszonych pisemnie faksem na minimum 1 do 3 dni wcześniej przed wymaganą dostawą. 5. Dowóz zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego będzie odbywał się na koszt Wykonawcy. 6. Zamawiający odmówi przyjęcia dostarczonych produktów w przypadku ich złej jakości... 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 01.22.42.00-5. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zakup z dostawą do siedziby Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Podgłębokiem, według podziału na pakiety (zadania): 2. Zadanie nr 2 mięsa, wędlin, CPV:15119000-5, 15131130-5;.. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup z dostawą do siedziby Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Podgłębokiem, według podziału na pakiety (zadania): 2. Zadanie nr 2 mięsa, wędlin, CPV:15119000-5, 15131130-5; 2. Uszczegółowienie potrzeb materiałów uwzględniono w formularzu oferty dotyczącym danego zadania. 3. Ilość i asortyment sprzedaży i dostawy w/w artykułów spożywczych i jaj; mięsa, wędlin; drobiu; pieczywa; art. mleczarskich; warzyw i owoców; podana w załączniku formularza ofertowego jest przybliżona i będzie ulegała zmianom dostosowanym do aktualnego zapotrzebowania MOW. Szacunkowa wielkość dostaw określona została w załączniku Nr 1 do siwz, tożsamym z załącznikiem Nr 1 do umowy, może ona zostać w trakcie realizacji dostaw zmieniana w wysokości do 40 % w zakresie ilości danego asortymentu. 4. Dostawa artykułów będzie odbywać sukcesywnie według potrzeb zamawiającego zgłoszonych pisemnie faksem na minimum 1 do 3 dni wcześniej przed wymaganą dostawą. 5. Dowóz zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego będzie odbywał się na koszt Wykonawcy. 6. Zamawiający odmówi przyjęcia dostarczonych produktów w przypadku ich złej jakości... 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.90.00-5, 15.13.11.30-5. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zakup z dostawą do siedziby Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Podgłębokiem, według podziału na pakiety (zadania): 3. Zadanie nr 3 drobiu, CPV: 15131500-0;.. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup z dostawą do siedziby Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Podgłębokiem, według podziału na pakiety (zadania): 3. Zadanie nr 3 drobiu, CPV: 15131500-0; 2. Uszczegółowienie potrzeb materiałów uwzględniono w formularzu oferty dotyczącym danego zadania. 3. Ilość i asortyment sprzedaży i dostawy w/w artykułów spożywczych i jaj; mięsa, wędlin; drobiu; pieczywa; art. mleczarskich; warzyw i owoców; podana w załączniku formularza ofertowego jest przybliżona i będzie ulegała zmianom dostosowanym do aktualnego zapotrzebowania MOW. Szacunkowa wielkość dostaw określona została w załączniku Nr 1 do siwz, tożsamym z załącznikiem Nr 1 do umowy, może ona zostać w trakcie realizacji dostaw zmieniana w wysokości do 40 % w zakresie ilości danego asortymentu. 4. Dostawa artykułów będzie odbywać sukcesywnie według potrzeb zamawiającego zgłoszonych pisemnie faksem na minimum 1 do 3 dni wcześniej przed wymaganą dostawą. 5. Dowóz zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego będzie odbywał się na koszt Wykonawcy. 6. Zamawiający odmówi przyjęcia dostarczonych produktów w przypadku ich złej jakości... 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.15.00-0. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zakup z dostawą do siedziby Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Podgłębokiem, według podziału na pakiety (zadania): 4. Zadanie nr 4 pieczywa, CPV: 15811000-6;.. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup z dostawą do siedziby Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Podgłębokiem, według podziału na pakiety (zadania): 4. Zadanie nr 4 pieczywa, CPV: 15811000-6; 2. Uszczegółowienie potrzeb materiałów uwzględniono w formularzu oferty dotyczącym danego zadania. 3. Ilość i asortyment sprzedaży i dostawy w/w artykułów spożywczych i jaj; mięsa, wędlin; drobiu; pieczywa; art. mleczarskich; warzyw i owoców; podana w załączniku formularza ofertowego jest przybliżona i będzie ulegała zmianom dostosowanym do aktualnego zapotrzebowania MOW. Szacunkowa wielkość dostaw określona została w załączniku Nr 1 do siwz, tożsamym z załącznikiem Nr 1 do umowy, może ona zostać w trakcie realizacji dostaw zmieniana w wysokości do 40 % w zakresie ilości danego asortymentu. 4. Dostawa artykułów będzie odbywać sukcesywnie według potrzeb zamawiającego zgłoszonych pisemnie faksem na minimum 1 do 3 dni wcześniej przed wymaganą dostawą. 5. Dowóz zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego będzie odbywał się na koszt Wykonawcy. 6. Zamawiający odmówi przyjęcia dostarczonych produktów w przypadku ich złej jakości.. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.10.00-6. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zakup z dostawą do siedziby Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Podgłębokiem, według podziału na pakiety (zadania): 5. Zadanie nr 5 art. mleczarskich, CPV: 15500000-3. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup z dostawą do siedziby Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Podgłębokiem, według podziału na pakiety (zadania): 5. Zadanie nr 5 art. mleczarskich, CPV: 15500000-3 ; 2. Uszczegółowienie potrzeb materiałów uwzględniono w formularzu oferty dotyczącym danego zadania. 3. Ilość i asortyment sprzedaży i dostawy w/w artykułów spożywczych i jaj; mięsa, wędlin; drobiu; pieczywa; art. mleczarskich; warzyw i owoców; podana w załączniku formularza ofertowego jest przybliżona i będzie ulegała zmianom dostosowanym do aktualnego zapotrzebowania MOW. Szacunkowa wielkość dostaw określona została w załączniku Nr 1 do siwz, tożsamym z załącznikiem Nr 1 do umowy, może ona zostać w trakcie realizacji dostaw zmieniana w wysokości do 40 % w zakresie ilości danego asortymentu. 4. Dostawa artykułów będzie odbywać sukcesywnie według potrzeb zamawiającego zgłoszonych pisemnie faksem na minimum 1 do 3 dni wcześniej przed wymaganą dostawą. 5. Dowóz zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego będzie odbywał się na koszt Wykonawcy. 6. Zamawiający odmówi przyjęcia dostarczonych produktów w przypadku ich złej jakości.. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zakup z dostawą do siedziby Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Podgłębokiem, według podziału na pakiety (zadania): Zadanie nr 6 warzyw i owoców, CPV: 15300000-1. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup z dostawą do siedziby Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Podgłębokiem, według podziału na pakiety (zadania): Zadanie nr 6 warzyw i owoców, CPV: 15300000-1; 2. Uszczegółowienie potrzeb materiałów uwzględniono w formularzu oferty dotyczącym danego zadania. 3. Ilość i asortyment sprzedaży i dostawy w/w artykułów spożywczych i jaj; mięsa, wędlin; drobiu; pieczywa; art. mleczarskich; warzyw i owoców; podana w załączniku formularza ofertowego jest przybliżona i będzie ulegała zmianom dostosowanym do aktualnego zapotrzebowania MOW. Szacunkowa wielkość dostaw określona została w załączniku Nr 1 do siwz, tożsamym z załącznikiem Nr 1 do umowy, może ona zostać w trakcie realizacji dostaw zmieniana w wysokości do 40 % w zakresie ilości danego asortymentu. 4. Dostawa artykułów będzie odbywać sukcesywnie według potrzeb zamawiającego zgłoszonych pisemnie faksem na minimum 1 do 3 dni wcześniej przed wymaganą dostawą. 5. Dowóz zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego będzie odbywał się na koszt Wykonawcy. 6. Zamawiający odmówi przyjęcia dostarczonych produktów w przypadku ich złej jakości.. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. |
Darmowy Program PIT dostarcza firma PITax.pl Łatwe podatki w ramach projektu „Wspieraj lokalnie” prowadzonego przez Instytut Wsparcia Organizacji Pozarządowych ![]() ![]() |