Wydział Administracyjno-Gospodarczy2017-04-25 15:20:14
Godziny przyjęć interesantów:
■ Poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 7.00 - 15.00 ■ Wtorek: 8.00 -16.00 Naczelnik Wydziału Monika Kryk pok. 102, I p. tel. 81 53 15230 e-mail: m.kryk@powiatleczynski.pl Obsługa kancelaryjna Starostwa Powiatowego w Łęcznej Agnieszka Tkaczyk Inspektor ds. obsługi kancelarii pok. 111, I p. tel. 81 53 15201 e-mail: a.tkaczyk@powiatleczynski.pl Obsługa sekretariatu Starosty Marta Kamińska Obsługa sekretariatu pok. 104, I p. tel. 81 53 15200 fax (081) 752-64-64 e-mail: e-mail: m.kaminska@powiatleczynski.pl Obsługa Rady Powiatu Iwona Porębna Inspektor ds. obsługi Rady Powiatu, Powiatowy Rzecznik Konsumentów pok. nr 102, I p. tel. 81 53 15230 e-mail: i.porebna@powiatleczynski.pl Dozór mienia Wachewicz Bartłomiej Inspektor ds. rozliczeń i dozoru mienia pok. 112, I p. tel. 81 53 15231 e-mail: b.wachewicz@powiatleczynski.pl Zabezpieczenie Informatyczne Paweł Romańczuk Inspektor ds. Informatyki tel. 81 53 15232 e-mail: p.romanczuk@powiatleczynski.pl Do zadań Wydziału Administracyjno-Gospodarczego należy: Wydział Administracyjno – Gospodarczy „AG” 1. Struktura Wydziału obejmuje stanowiska: 1) Naczelnika Wydziału, 2) obsługi Zarządu Powiatu, 3) obsługi Rady Powiatu, 4) obsługi sekretariatu, 5) obsługi kancelarii starostwa, 6) dozoru mienia starostwa, 7) informatyka, 8) kierowcy – dozorcy, 9) sprzątaczki, 10) dozorcy –konserwatora, 2. Do zadań Wydziału Administracyjno – Gospodarczego należy w szczególności: 1) zabezpieczenie obsługi administracyjnej organów Powiatu, 2) prowadzenie kancelarii i sekretariatu Starostwa, 3) przyjmowanie i emisja korespondencji, w tym korespondencji elektronicznej, 4) gromadzenie i przygotowanie materiałów niezbędnych do pracy Rady i Zarządu Powiatu, 5) obsługa sesji Rady i posiedzeń Zarządu, 6) prowadzenie rejestrów: a) uchwał Rady i Zarządu, b) wniosków i opinii Komisji, c) interpelacji i wniosków radnych, 7) przekazywanie do realizacji merytorycznym komórkom organizacyjnym uchwał Rady i Zarządu, interpelacji radnych oraz analiza terminowego ich załatwienia, 8) przedkładanie organom nadzoru uchwał organów Powiatu, 9) udzielenie pomocy radnym w wypełnianiu obowiązków radnego, 10) opracowywanie projektów aktów regulujących funkcjonowanie Powiatu i strukturę organizacyjną, 11) wdrażanie i stosowanie instrukcji kancelaryjnej, archiwalnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt, 12) prowadzenie rejestru upoważnień do załatwiania spraw w imieniu Starosty, 13) opracowywanie i uzgadnianie projektów aktów prawnych Rady, Zarządu i Starosty, opiniowanie ich pod względem redakcyjnym i prawnym, 14) prowadzenie rejestru skarg , wniosków i petycji , opracowywanie analiz, 15) przyjmowanie interesantów zgłaszających skargi, wnioski i petycje oraz organizowanie kontaktów ze Starostą i Wicestarostą, 16) prowadzenie spraw z zakresu ochrony przeciwpożarowej, 17) wykonywanie obsługi kancelaryjnej Starostwa, 18) wykonywanie zadań związanych z wyborami, 19) zabezpieczenie , dozór, zapewnienie ładu i porządku w budynku zajętym na siedzibę Starostwa i obiektach administrowanych przez Starostwo, 20) ubezpieczenie mienia będącego w posiadaniu Starostwa , 21) zabezpieczenie łączności telefonicznej , telefaksowej i alarmowej, 22) realizacja zadań z zakresu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1114 z późn. zm.), w tym zabezpieczenie obsługi informatycznej Starostwa, 23) załatwianie całokształtu spraw związanych z pieczęciami urzędowymi, nagłówkowymi i tablicami informacyjnymi, 24) gospodarowanie taborem samochodowym będącym w dyspozycji Starosty , 25) gospodarowanie obiektami , o których mowa w § 15 ust. 2 pkt 19, w tym : a) przygotowywanie dokumentacji dotyczącej m.in. wydzierżawienia, najmu , b) prowadzenie remontów, 26) gospodarowanie mieniem ruchomym Powiatu, 3. Wydział ponadto realizuje inne zadania zlecone przez Starostę. |
Darmowy Program PIT dostarcza firma PITax.pl Łatwe podatki w ramach projektu „Wspieraj lokalnie” prowadzonego przez Instytut Wsparcia Organizacji Pozarządowych ![]() ![]() |