zapytanie o usługi kosztorysowania i nadzoru imwestorskiego2011-06-24 10:30:05ZP. 2721.6.2011 ZAPYTANIE OFERTOWE Na podstawie Zarządzenia Starosty Nr 11/2010 z dnia 21 stycznia 2010 w oparciu o art. 4 pkt 8 Prawa zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. t.j. z 2010r. Nr 113 poz.759 z późn. zm.) w związku z art. 44 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240 z późn. zm.) zwracam się z zapytaniem ofertowym o cenę wykonania kosztorysów inwestorskich oraz przedmiarów robót w zakresie remontu budynku Starostwa, usytuowanego w Łęcznej przy Al. Jana Pawła II 95A związanym z pracami nad połączeniem budynku Centrum Zarządzania Siecią z budynkiem Starostwa w zakresie od usytuowanych nowych drzwi wejściowych na każdej z kondygnacji do budynku Starostwa i polegającym na: 1. II piętro, dotyczy pokoju o nr 216 i 217: a) wyburzenie istniejącej ściany i położenie nowej ściany (przesunięcie o 1 metr w stosunku do istniejącej w pomieszczeniu Nr 217 w kierunku p. nr 216 ) II piętra i zmiany funkcji z pozostałej powierzchni pokoju biurowego nr 217 na korytarz, łączący korytarz II piętra budynku Centrum Zarządzania Siecią z korytarzem II piętra budynku (Berlin), b) ułożenie płytek gresowych w łączniku korytarza, w kolorystyce zgodnej z kolorystyką korytarza, c) dostosowanie występujących w pokoju nr 217 instalacji do nowej funkcji pomieszczenia. 2. I piętro, dotyczy pokoi o nr 117 i 118: a) przesunięciu w pokoju nr 118 I piętra ściany o ok. 1 metr w stosunku do istniejącej w kierunku pokoju nr 117 (do ościeży drzwi nowego wejścia), b) dobudowa ściany w pokoju nr 117, c) zmiany funkcji z powstałej powierzchni na korytarz łącznik pomiędzy korytarzem I piętra budynku Centrum Zarządzania Siecią a korytarzem I piętra budynku (Berlin), d) ułożenie na powierzchni korytarza - łącznika gresu w kolorystyce zgodnej z kolorystyką korytarza, e) demontaż lad dla interesantów ze ścian pokoi nr 117 i 118, f) dostosowanie występujących w pokoju nr 117 i 118 oraz korytarza - łącznika instalacji do nowej funkcji pomieszczeń. 3. Parter, dotyczy pokoju Nr 10, Sanitariatu dla niepełnosprawnych oraz pokoju socjalnego, sali konferencyjnej oraz pokoju nr 7 i 8: a) wyburzeniu ściany w pomieszczeniu pomiędzy pokojem socjalnym a sanitariatem, b) wybudowania ścianek działowych w zakresie nowych sanitariatów: - dla niepełnosprawnych, - służbowego, c) położenie glazury na ścianach, na wybudowanych ściankach, w kolorystyce zgodnej z kolorystyką istniejącej glazury na pozostałych ścianach oraz uzupełnienie gresu na podłożu, w miejscu demontażu ścian z zgodnej kolorystyce z istniejącym, d) wyburzenie ściany pomiędzy obecnym sanitariatem dla niepełnosprawnych a pomieszczeniem nr 10 oraz częściowo ściany pomiędzy pokojem nr 10 a salą konferencyjną (dotyczy drzwi wejściowych do pokoju nr 10 i sali konferencyjnej, e) demontaż drzwi wejściowych do pokoju nr 8, poprzez zabudowę ścianą, f) instalacja drzwi w ścianie pomiędzy pokojami nr 7 a 8, g) zmiany funkcji z powstałej powierzchni pokoju gospodarczego, części pokoju nr 10 i części sali konferencyjnej na korytarz łącznik łączący korytarz parteru budynku Centrum Zarządzania Siecią z korytarzem parteru budynku (Berlin) połączony z poczekalnią dla interesantów oraz sali konferencyjnej na salę obsługi interesantów, h) położenie płytek gresowych na powierzchni korytarza – łącznika, poczekalni i sali obsługi interesantów, w kolorystyce uzgodnionej z Zamawiającym, i) dostosowanie instalacji elektrycznych, sanitarnych i sieci komputerowych do nowej funkcji pomieszczeń opisanych w punkcie 3 lit. od a do h, j) instalacja folii antywłamaniowej na oknach Sali obsługi interesantów oraz pokoi nr 7 i 8, w sumie 13 okien, k) instalacja rolety antywłamaniowej spełniającej funkcję zabezpieczającą i przeciwwłamaniową w miejscu styku korytarza parteru Starostwa a korytarzem łącznikiem. 4. Skosztorysowanie wszelkich prac związanych z wykonaniem prac remontowych objętych zakresem robót wymienionym wyżej. 5. Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru na robotach budowlanych w budynku w Łęcznej, ul Aleja Jana Pawła II 95A w przedmiocie robót do wykonania opisanym w punktach od nr 1 do 4, zgodnie z uszczegółowionym zakresem nadzoru w art. 25 i 26 Ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity z 2010 r. Dz. U. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.). 6. Wykonanie wyżej wymienionej usługi kosztorysowania – w terminie nie późniejszym niż do 15.07. 2011r. 7. Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru nad robotami w terminie od daty podpisania umowy z wykonawcą robót do dnia zakończenia robót i rozliczenia wykonawcy z zakresu wykonanych robót. Zamawiający: Powiat Łęczyński – Starostwo Powiatowe w Łęcznej, z siedzibą: 21-010 Łęczna, ul. Jana Pawła II 95A REGON: 431029168 NIP: 713-23-98-078 Telefon: /081/ 752-64-80 Faks: /081/ 752-64-64 E-mail: t.olszak@powiatleczynski.pl O udzielanie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają wymagane w tym zakresie uprawnienia budowlane oraz przynależą do odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego Zapytania o przedmiot zamówienia: Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela Pani Teresa Olszak – Główny Specjalista ds. zamówień publicznych i remontów, kontakt : 081-752-64-80 Sposób przygotowania oferty: wypełnić załączony formularz oferty. Miejsce i termin złożenia oferty: Ofertę należy złożyć do dnia 27.06.2011r. godziny 10:00 w kancelarii ogólnej Starostwa Powiatowego w Łęcznej, Al. Jana Pawła II 95A pok. 111 lub przesłać faksem na nr: /081/ 752-64-64 lub e-mailem: t.olszak@powiatleczynski.pl Załączniki: 1. Formularz oferty 2. Wzór umowy Łęczna dnia 24.06.2011r. ....................................... Kierownik Jednostki Pliki |
Darmowy Program PIT dostarcza firma PITax.pl Łatwe podatki w ramach projektu „Wspieraj lokalnie” prowadzonego przez Instytut Wsparcia Organizacji Pozarządowych ![]() ![]() |