zapytanie o łącze internetowe wraz z kosztem instalacji2010-12-17 08:10:12
ZAPYTANIE OFERTOWE
Na podstawie Zarządzenia Starosty Łęczyńskiego Nr 11/2010 z dnia 21.01.2010r. w oparciu o art.4 pkt 8 ustawy z dnia 29.stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych(tj. Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) w związku z art.44 ust.3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz.U. Nr 157, poz.1240 z późn. zm.) zwracam się z zapytaniem ofertowym o przedstawienie ceny na łącze internetowe wraz z kosztem instalacji dla Starostwa Powiatowego w Łęcznej: Zamawiający: Powiat Łęczyński – Starostwo Powiatowe w Łęcznej z siedzibą: Al. Jana Pawła II 95A, 21-010 Łęczna. REGON: 431029168 NIP: 713-23-98-078 Telefon: (081) 752 64 01 Fax: (081)752 64 64 Przedmiot zamówienia: Zadanie 1. I. 2 Łącza internetowe wraz z kosztem instalacji. II. Opis przedmiotu zamówienia: 1. lokalizacja: Starostwo Powiatowe w Łęcznej Al. Jana Pawla II 95A 1. Prędkość wysyłania 8Mb/s, ściągania 18Mb/s 2. 8 stałych adresów IP 3. Czas reakcji serwisowej 8 godz 4. Parametry łącza sprawdzane za pomoca strony www.speedtest.pl z możliwością odchylenia prędkości łącza do 15% 2. lokalizacja : Starostwo Powiatowe w Łęcznej- Powiatowy Zespół Orzekania o Niepełnosprawności ul. Krasnystawska 52,Łęczna 1.Predkość wysyłania 512 Kb/ ściągania1Mb 2. Czas reakcji serwisowej 8 godz 3. Parametry łącza sprawdzane za pomocą strony www.speedtest.pl z możliwością odchylenia prędkości łącza do 15% Zadanie 2 I. Łącze internetowe wraz z kosztem instalacji: lokalizacja- Starostwo Powiatowe w Łęcznej Al. Jana Pawła II 95A II. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Prędkość wysyłania 512Kb /ściągania 2Mb 2. 1 stały adres IP 3. Czas reakcji serwisowej 8 godz. 4. Parametry łącza sprawdzane za pomoca strony www.speedtest.pl z możliwością odchylenia prędkości łącza do 15% Usługa może być świadczona o technologię ADSL na analogowej linii abonenckiej. Warunek!!!! Ze względu na konieczność zapewnienia nieprzerwanego dostępu do internetu zadania 1(I.1) i 2 tj. lokalizacja Al. Jana PawłaII 95A, nie może wykonywać ten sam dostawca. Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia od 01.01.2011r. – 31.12.2011r. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy posiadający niezbędne w tym zakresie uprawnienia oraz spełniający warunki udziału w postępowaniu Zapytania o przedmiot zamówienia: Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela Zastępca Naczelnika Wydziału Funduszy Europejskich, Informatyzacji, Rozwoju i Promocji Powiatu Pan Rafał Kloc, tel.( 081) 752 64 20, kom. 603 867 088, e-mail: r.kloc@powiatleczynski.pl Sposób przygotowania oferty: 1. Wykonawca powinien sporządzić ofertę na wymaganym formularzu ofertowym, podając koszt instalacji, cenę jednostkową netto za m-c, stawkę oraz należny podatek VAT, cenę brutto za m-c , cenę netto za rok , cenę brutto za rok oraz całkowity koszt(cenę brutto za rok plus koszt instalacji brutto) . Oferta winna zawierać nazwę i adres wykonawcy oraz podpis osoby uprawnionej lub upoważnionej do występowania w imieniu wykonawcy, przy czym podpis musi być czytelny lub opisany pieczątką imienną. 2. Jako wymagany załącznik do oferty, wykonawca winien załączyć: 1) „projekt umowy” parafowany przez wykonawcę do akceptacji przez Radcę Prawnego i Skarbnika Powiatu Łęczyńskiego. Zamawiający nie będzie związany projektem umowy przedstawionym przez Wykonawcę, gdy projekt ten nie uzyska akceptacji wskazanych osób. W takim przypadku Zamawiający zastrzega sobie prawo do zawarcia umowy według własnego standardu, 2) kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem niezbędnych uprawnień do wykonania przedmiotowego zadania tj. aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych (art. 10 ust.1 ustawy z 16 lipca 2004 r. Prawo Telekomunikacyjne /jt. Dz.U. Nr 171, poz.1800 z późn. zm./) prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej; 3) podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu dołączone do formularza ofertowego. 4) Regulamin świadczenia usługi przez Wykonawcę.. Miejsce i termin złożenia oferty: Ofertę należy złożyć do dnia 22.12.2010r. do godz. 10.00 w siedzibie Starostwa Powiatowego w Łęcznej, Al. Jana Pawła II 95A – kancelaria lub przesłać faxem na nr tel. (081) 752 64 64 Kryterium wyboru oferty: Cena 100% Łęczna, dnia 16.12.2010r. Załączniki: 1. Formularz ofertowy. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Starosta Łęczyński /-Adam Niwiński-/ Pliki |
Darmowy Program PIT dostarcza firma PITax.pl Łatwe podatki w ramach projektu „Wspieraj lokalnie” prowadzonego przez Instytut Wsparcia Organizacji Pozarządowych ![]() ![]() |