Polityka jakości2021-01-04 09:16:46Załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 13/2018 z dnia 22.01.2018
Bezpieczeństwo Naszych Pacjentów i Nasze najwyższą wartością.
Politykę Jakości realizujemy działaniami w ramach wprowadzonego systemu zarządzania jakością który spełnia wymagania EN ISO 9001:2015 przy pełnym zaangażowaniu kierownictwa Szpitala oraz udziale wszystkich pracowników w zakresie świadczeń zdrowotnych, tak aby zadowolenie pacjentów/klientów dawało nam satysfakcje i przyczyniało się do rozwoju oraz umacniania pozycji naszego Szpitala na rynku usług zdrowotnych. Cele SZJ osiągamy poprzez: • zagwarantowania pacjentom/klientom starannej usługi zdrowotnej • wykorzystania wiedzy o potrzebach pacjentów/klientów do doskonalenia świadczonych usług zdrowotnych, • kształtowania wśród pracowników przekonania o znaczeniu SZJ oraz o tym, że każdy jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych usług zdrowotnych, • prowadzenia w uzasadnionych przypadkach analizy ryzyk i szans w odniesieniu do procesów biznesowych, • motywowania pracowników do stałego podnoszenia kwalifikacji oraz jakości wykonywanych usług zdrowotnych ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania wiedzą, • świadomego przestrzeganie zasad ustanowionego SZJ, • przestrzegania przepisów prawnych, • systematycznego identyfikowania zagrożeń, analizowania ich i podejmowania niezbędnych działań, • prowadzenia systematycznych przeglądów i ocen skuteczności działania Systemu Zarządzania Jakością, spełniania wymagań i ciągłego doskonalenia Systemu Zarządzania Jakością. Zobowiązujemy się do zachowania zgodności wdrożonego systemu zarządzania jakością z wymaganiami EN ISO 9001:2015 do jego ciągłego doskonaleni i skuteczności. Zapewniamy, że Polityka SZJ i jej cele są zrozumiałe, wprowadzone i utrzymywane w SPZOZ w Łęcznej. Dyrektor SPZOZ w Łęcznej |
Darmowy Program PIT dostarcza firma PITax.pl Łatwe podatki w ramach projektu „Wspieraj lokalnie” prowadzonego przez Instytut Wsparcia Organizacji Pozarządowych ![]() ![]() |